لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذا شرقی

رستوران آسیای بامبو اکسپرس یکی از رستوران هایی است که از زمان تأسیس طرفداران بسیاری پیدا کرد. منوی رستوران بامبو اکسپرس شامل انواع سوپ های آسیایی، برنج سرخ شده، نودل و غذاهای اصلی و همچنین غذاهای دریایی است. رستوران سوشی خونه همان‌طور که از نامش مشخص است رستورانی برای دوست داران سوشی است. این مجموعه انواع سوشی را در منوی خود جای داده و در پک های متفاوتی سرو می کند.

  • این رستوران را می‌توان رستوران باکیفیتی به حساب آورد که در مقایسه با سایر رستوران‌ های بازار تهران از فضای نسبتا خلوت‌تری برخوردار است که رستوران معروف بازار تهران است.
  • در کنار همه این موارد، جاباما تخفیف‌های ویژه‌ای برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در نظر گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید هتل، ویلا یا اقامتگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت در شهر موردنظرتان رزرو کنید.
  • در بالای برج میلاد و زیر سکوی بازدید و موزه ها، یکی از خاص ترین و جذاب ترین رستوران های تهران قرار دارد که با نام رستوران گردان برج میلاد شناخته می شود.
  • فضای رستوران چهل ستون تهرانپارس الهام گرفته از معماری حیاط‌های سنتی ایرانی است و شکل و فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش دارد.
  • این رستوران یکی از بزرگترین و بهترین رستوران های تهران است که انواع غذاها، از کباب‎ها و غذاهای محلی گیلانی گرفته، تا پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های آن یافت می‌شود.

رستوران کوبابا که در خیابان جردن تهران قرار دارد، یکی از رستوران‌ های تهران است که به علت داشتن فضای زیبا در محیطی بسته و باز و همچنین داشتن تنوع غذایی بالا در فهرست بهترین رستوران ها در تهران قرار می‌گیرد. منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است. رستوران البرز دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سخن آخر، بهترین رستوران های تهران کجاست؟

تمامی شعبات ارکیده مدیریت و نظارت سفت و سختی دارند و تمامی شعبات از دکوراسیون لوکس و جذابی برخوردارند. حتی برای استخدام سرآشپز هم تمامی سرآشپزان هرچقدر هم حرفه ای باشند باید دوره آشپزی ارکیده را سپری کنند تا غذاهای ایرانی را آنطور که باید طبخ شوند، ارائه دهند. رستوران میخوش منویی با تنوع بالا از انواع پیتزاها، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف می باشد. پیتزاها که هم ظاهری هوس انگیز دارند و هم طعم بی نظیر، به دو صورت تک نفره و خانواده سرو می شوند. ساندویچ ها شامل انواع برگر، ساندویچ های سرد و گرم هستند و مرغ سوخاری، انواع پاستا، خوراک و استیک هم در منو مشاهده می شود.

معرفی 10 رستوران خوب در تهران

160 میهمان می توانند به طور همزمان در این مکان غذا میل کنند؛ طبقه اول 60 نفر ظرفیت دارد. محل رستوران، خانه‌ای قدیمی با دو اتاق بوده که بیشتر به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید.

این رستوران انواع غذاهای لبنانی و عربی را از جمله انواع کباب و شاورما و حتی دیزی را سرو می کند. رستوران عروس لبنان در شهر تهران و مجله خبری غذا در خیابان بهشتی بین اندیشه و سهروردی مستقر است. بنابراین رستوران هایی در این نقاط وجود دارد که غذاهای ملل مختلف را سرو می کنند.