آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401

میل غذا در فضای باز و در میان درختان و محیطی روح نواز نعمتی است که در باغ رستوران لرد واقع در غرب تهران در اختیار شما قرار گرفته است. این باغ سرسبز با کیفیت بالای غذاهای خود، طعم ماندگاری را برای مشتریانش فراهم کرده و تنوع غذایی بالایی دارد. و فراموش نکنید که این تازه اول سفر ماجراجویی ما به دنیای بهترین و لاکچری ترین رستوران‌های تهران است. مشکل بتوان گزینه‌ای بهتر از آشپزخانه‌ی برادران برای پیشنهاد بهترین صبحانه در تهران انتخاب کرد. این آشپزخانه علاوه بر سفارش های بیرون‌بر، فضای داخلی‌ای بسیار دنج و باصفا و مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دارد و تقریبا همیشه می‌توان جای پارکی در اطراف آن پیدا کرد. با اینکه برادران به صبحانه‌های پر و پیمان و مشتی معروف است اما انصاف نیست که از بقیه‌ی منوی این رستوران غافل بمانیم و به ساندویچ‌های خانگی و سرد و حتی پیتزاهای خوشمزه‌ی آن که در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند اشاره نکنیم.

  • اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید.
  • ولی حجم هر پرس غذا مناسب است و در ضمن کیفیت آن استثنایی است و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته است.
  • رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند.
  • رستوران دارچین از معروف‌ترین رستوران‌های شهر تهران است و منویی گسترده از غذاهای ایرانی و فرنگی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پرسنل این رستوران دارای لباس فرمی مخصوص هستند و از مهمانان خود با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. هزینه لازم برای استفاده از خدمات لوکس رستوران اصیل، نسبتاً بالا است. رستوران اصیل دارای منوی مجزای کافه بوده تا مهمانان بتوانند پس از صرف غذا، دمنوشی خوش‌عطر نوش‌جان فرمایند.

سخن آخر، بهترین رستوران های تهران کجاست؟

کادر مؤدب و خوش‌برخورد، فضای سنتی و تمیز و سفره‌خانه مانند با دیوارهای کاهگلی و شیشه‌های رنگی و کاملاً سنتی، میزهای مرتب و ظروف سنتی و سرو غذا در سینی‌های بزرگ. همه این‌ها در حیاط خانه‌ای قدیمی و کوجک که امروز البته تغییرات کوچکی در آن ایجاد شده. اگر برای اولین بار می‌خواهید به این رستوران سر بزنید بهتر است، با توجه به فضای کوچک و شلوغی رستوران مرشد حتماً از قبل میزی رزرو کنید.

یادتان باشد اگر به این رستوران رفتید، کباب لاتی و همچنین چنجه را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. سرویس‌دهی رستوران بسیار عالیست و کارکنان با برخوردی گرم به استقبالتان می‌آیند. اگر دوست دارید طعم غذاهای ایرانی را در محیطی جذاب و خانوادگی نوش بچشید، رستوران کمالی لواسان را انتخاب کنید. رستوران لئون | بهترین رستوران های تهراناولین چیزی که در ورود به رستوران لئون توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رفتار پر مهر و صمیمی کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را سفارش دهید و از لحظاتتان لذت ببرید. رستوران لئون، از جمله رستوران‌های پرطرفدار در شهر تهران است که در بیشتر مواقع، شلوغ و پرجمعیت می‌شود.

در این بخش به معرفی نخستین مورد از بهترین رستوران های مرکز تهران می پردازیم که رستوران روحی است. این رستوران علاوه بر مرکز پایتخت شعبه های دیگری هم دارد که می توانید با یک سرچ ساده نزدیکترین انها را پیدا کرده و از خدمات و غذاهای آن بهره مند شوید. مزعفر فرجام یکی از رستوران هایی است که غذاها ایرانی اعم از پلو و کباب و خورش و … را در منوی خود قرار داده است و توانسته با کیفیت بالای غذاهایش مشتریان را به خوبی راضی نگه دارد. این رستوران از نظر رده قیمتی در شمار رستوران های متوسط رو به بالاست.

این رستوران را بیشتر برای کباب‌هایش می‌پسندند، این مورد را نیز فراموش نکنید که رستوران البرز، قیمت‌های نسبتاً بالایی دارد. غیر از غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی منوی این رستوران را میل کنید. این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند. محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند. رستوران کوبابا یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را دارد که درونش می‌توانید انواع غذاها را از غذاهای یونانی گرفته تا غذاهای عربی و غیره، پیدا کنید و سفارش دهید و از کیفیت و طعم سفارشتان هم رضایت کامل داشته باشید.

رکاب‌زنی در تهران با بهترین مسیرهای دوچرخه سواری

در ضمن داخل رستوران فروشگاهی هست که می‌توانید از آن مواد غذایی مورد استفاده رستوران را مستقیماً مشاده کنید و بخرید. اولین شعبه رستوران کنزو که همان شعبه ونک می باشد، در خیابان خدامی قرار دارد. اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید. از نظر سرویس دهی، مشتریان بطور کلی دو دسته هستند عده ای از پذیرایی، سرویس دهی و خدمات و خوش آمدگویی راضی بودند اما اکثر مشتریان بخصوص آن هایی که تعدادی میز رزرو کرده و قصد برگزاری مراسم هایی را داشتند از سرویس دهی ناراضی بودند.

این کبابی از کبابی‌های معروف تهران است که طعم و مزه کباب‌هایش واقعا خاص و متفاوت است. البته، کبابی حاج فضل ا… مکانی برای نشستن در داخل رستوران ندارد و سرویس غذای آن بیرون‌بر است. همچنین، اگر اهل حلیم باشید، می‌توانید حلیم صبحانه‌تان را نیز از این کبابی تهیه کنید. حاج فضل ا… صبح‌ها با حلیم و شب‌ها با کوبیده‌های خوشمزه‌اش در خدمت شما است. پیتزاهای سرو شده در این رستوران همگی ایتالیایی و خمیر نازک هستند و از کیفیت بسیار بالا و طعم فوق العاده ای برخوردار هستند.

این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و محیطی بسیار لوکس و زیبا دارد. از همه این مزایا که بگذریم، باید به ویوی بی‌نظیری اشاره کنیم که به مشتریان خود از طبقه نهم و پنت هاوس برج عرفان هدیه می‌دهد. در طول شب می‌توانید از مشاهده منظره پایتخت چراغانی‌شده لذت ببرید و یک شب فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. از نام این رستوران کاملاً مشخص است که باید انتظار معماری اروپایی را داشته باشید.

رستوران هتل قناری بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و از سال ۱۳۵۹ با نام کنونی آن نام‌گذاری شده است. برای مشتریان قدیمی این رستوران، حال و هوای داخل آن هنوز مثل سابق است و فضایی پر از صمیمیت و آرامش دارد. رستوران هتل قناری سبک تزیین قدیمی خود را حفظ کرده است؛ اما در حال حاضر منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به مشتریان ارائه می‌دهد.