آموزش پایتون Python رایگان مقدماتی تا پیشرفته + پروژه های جذاب | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش پایتون Python رایگان مقدماتی تا پیشرفته + پروژه های جذاب | آموزشگاه آپادانا تبریز

جنگو یک فریم ورک اپلیکیشن تحت وب است که به زبان برنامه نویسی پایتون نوشته شده است. بنابراین، زمانی که بخواهیم یک برنامه وب را در پایتون ایجاد کنیم، از آن استفاده می‌کنیم. یک فریم ورک، نرم افزاری است که شامل مجموعه‌ای از توابع است؛ که اغلب در توسعه اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شوند. با استفاده از جنگو یا همان Django می‌توانیم طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی وب را توسعه دهیم.

  • بعد از دوره در هنگام انجام پروژه نهایی، برخورد با چالش‌ها و ورود به حوزه‌های تخصصی، از پشتیبانی استاد و منتور دوره بهره‌مند خواهید شد.
  • اگر به اندازه کافی مراقب باشید، تمام برنامه های پایتون شما می توانند بدون هیچ گونه تغییر و تحولی روی هر یک از این سیستم عامل ها کار کنند.
  • این سهولت در استفاده از پایتون باعث شده نه تنها تازه‌کاران، بلکه حرفه‌ای‌ترین برنامه نویسان در تمام جهان نیز از این زبان بهره بگیرند.
  • پایتون ( python ) یک زبان برنامه نویسی کراس – پلتفرم است یعنی روی پلتفرم های مختلف قابل اجرا است مثل ویندوز مک لینوکس و همچنین میتوانید به ماشین های مجازی .Net  و Java هم پورت شود .

این دوره در چهارده فصل دسته بندی شده است و شما می بایست مطابق با سرفصل استاد دوره آموزش ها را تماشا کنید. این زبان در بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، یوتیوب و … استفاده شده است چون پایتون یک زبان تفسیری است و به این معناست که نیاز به کامپایل شدن ندارد همین ویژگی به این زبان قدرت بالایی اعطا کرده است. هر یک از این دو نسخه ویژگی‌های خاص خود را دارند و در آن‌ها تفاوت‌هایی از لحاظ عملکرد و دستورات مورداستفاده وجود دارد. در حال حاضر اکثر برنامه‌نویسان از نسخه 3 ر که قابلیت‌های بیشتر و عملکرد بهتری نسبت به نسخه 2 دارد، استفاده می‌کنند. پایتون 2 نسخه قدیمی‌تر است و پشتیبانی رسمی و عرضه به‌روز‌رسانی‌های آن تا سال 2020 ادامه داشته است.

انواع فریمورک های پایتون

حتی کسانی که با برنامه نویسی آشنا نیستند، می‌توانند یاد بگیرند. از صفر تا 100 این زبان را در دوره پایتون فنی حرفه ای مشهد در آموزشگاه فارسیان به شما می آموزیم. فارسیان بهترین آموزشگاه برنامه نویسی مشهد با بیش از یک دهه سابقه آموزشی است.

توابع در پایتون

در زیر به مهم‌ترین رسته‌های شغلی که با یادگیری پایتون امکان ورود به آن‌ها فراهم می‌شود آورده شده است. علاوه بر این، توسعه وب با پایتون دارای پتانسیل انجام عملکردهای مختلف از جمله توسعه یک وب‌سایت تا مدیریت زیرساخت‌های ابری است و از این رو نیاز به دوره های آموزش طراحی سایت با پایتون امروزه روز به روز افزایش میابد. با استفاده از دوره آموزش برنامه‌ نویسی پایتون این امکان برای شما فراهم است که با مقدمات پایتون برای ورود به حوزه وب آشنا شوید.

آموزش 0 تا 100 برنامه نویسی پایتون

پایتون به‌شدت به زبان C وابسته است و ثابت می‌کند که در ایجاد نرم‌افزار C تعبیه‌شده برای برنامه‌های تعبیه‌شده بسیار مفید است. می‌توانید برنامه‌های سطح بالایی را روی دستگاه‌های کوچکی که توسط زبان پایتون محاسبه می‌شوند، انجام دهید. علاوه بر این، Raspberry Pi یک برنامه تعبیه‌شده بسیار معروف است که از پایتون برای پروژه‌های رایانش ابری استفاده می‌کند. همچنین برای انجام محاسبات پیچیده می‌توان از آن به‌عنوان کامپیوتر و یا حتی مانند یک برد جاسازی‌شده ساده استفاده کرد.