اسکون زغال اخته لیمو وگان – بر اساس یک بودجه گیاهی


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این اس،‌های آسان بلوبری لیمو وگان (از دیگر انواع توت‌ها استقبال می‌کنید!) در وسط کره‌ای، لطیف و مرطوب هستند و لبه‌های ترد و پوسته‌پوسته دارند و در هر لقمه با توت‌های آبدار می‌،ند!

اس، های زغال اخته لیمو وگان کامل شده روی سطح سفید پراکنده شده است

پوسته پوسته شدن، لیمو لطیف و زغال اخته وگان اس،

اس، ها یکی از پخت های آسان مورد علاقه ما برای گیاه خواری هستند، زیرا آنها بسیار بی دردسر هستند! فقط با چند ماده ارزان قیمت، یک کاسه، و حداقل تلاش (بدون «ب،» کره گیاهی به آرد یا سرد ، خمیر!)، می‌تو،د دسته‌ای از اس،‌های جو دو سر گردویی، اس،‌های نارگیل و،لی یا این وگان را درست کنید. اس، زغال اخته لیمو در حدود 30 دقیقه!

این اس،‌های گیاهی بلوبری لیمویی به سبک نانوایی، در داخل نرم و لطیف هستند، با لیمو ترش و توت‌های آبدار (زغال اخته یا موارد دیگر مانند تمشک، شاه توت، زغال اخته یا توت فرنگی!) پر شده است. روی آن‌ها یک رویه شکر قهوه‌ای طلایی ترد (یا به صورت اختیاری یک لعاب لیمو ترش) با نمای بیرونی کاملاً ترد و پوسته پوسته شده است.

آنها همچنین یک خوراکی خوشمزه و دلنشین برای جمعیت هستند، من، برای سرو در صبحانه آ، هفته آینده، چای بعد از ظهر، روز مادر، جشن عید پاک، حمام عروس، حمام نوزاد، یا فقط به ،وان یک خوراکی آسان در اواسط هفته برای لذت بردن با چای یا قهوه !

هزینه: حدود $.85 / scone.

مواد تشکیل دهنده اس، زغال اخته وگان

این دستور العمل شیرینی زغال اخته لیمو فقط به چند غذای ساده و ارزان برای یک غذای سریع صبح یا بعد از ظهر نیاز دارد.

مواد تشکیل دهنده اس، های زغال اخته لیموی گیاهی با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • آرد همه منظوره: روش دیگر، از آرد شیرینی پزی، مخلوط 50/50 گندم کامل و آرد AP یا آرد املا استفاده کنید.
  • خمیرمایه ها: این اس،‌های وگان بلوبری به جوش شیرین و بکینگ پودر برای بالا بردن و بافت اس، کرکی نیاز دارند.
  • قند: ما از شکر سفید دانه‌بندی شده معمولی استفاده می‌کنیم، اما می‌تو،د از شکر قهوه‌ای، شکر نارگیل و غیره استفاده کنید. به راحتی می‌تو،د مقداری (یا همه) شکر را با شیرین‌کننده دانه‌ای مانند اریتریتول جایگزین کنید.
  • نمک: فقط کمی برای افزایش طعم در دستور اس، زغال اخته لیمو.
  • کره گیاهی: از کره گیاهی (سرد) مورد علاقه خود، مانند Miyoko’s یا Earth Balance استفاده کنید. روغن نارگیل سخت نیز کار می کند، اما لکه های خشک تری ایجاد می کند.
  • رنده پوست لیمو: یا پوست پرتقال یا لیمو ترش. روش دیگر، از عصاره لیمو استفاده کنید.
  • انواع توت ها: ما از بلوبری (تازه یا منجمد) استفاده کردیم. اگر از انواع توت‌های ظریف‌تر مانند تمشک/شاه‌توت استفاده می‌کنید، بهتر است از توت‌های تازه استفاده کنید، زیرا منجمد شده بیشتر از حد معمولی می‌شوند، از هم جدا می‌شوند و بیش از حد به داخل خمیر می‌ریزند.

برخی از ما ،یبات مورد علاقه لیمو را شامل شود تمشک اس،، توت سیاه اس، لیمو، زغال اخته اس، لیمو و توت فرنگی اس، لیمو

  • شیر غیر لبنی: از هر کدام استفاده کنید ی،ی شیر سویا، شیر بادام، شیر جو و غیره. برای رطوبت و غنای بیشتر از شیر نارگیل کنسرو شده استفاده کنید.

اضافه هم استفاده می کنیم شکر دانه ریز و شیر غیر لبنی برای روی پوسته های لیمو بلوبری.

چه چیز دیگری می توانم به لیمو اس، های گیاهی اضافه کنم؟

  • عصاره و،ل: (1 قاشق چایخوری) برای افزودن عمق به دانه های توت.
  • عصاره بادام: فقط چند قطره برای آن چیز کوچک خاص.
  • اس، اسطوخودوس لیمو: 1 ½ تا 2 قاشق چایخوری گل اسطوخودوس خشک آشپزی برای طعم لطیف گل.
  • زنجبیل: ¼ تا ¼ فنجان زنجبیل کریستالی شده ریز ،د شده.
  • رزماری تازه: (حدا،ر 1 قاشق غذاخوری) برای طعم شیرین و خوش طعم.
  • چیپس شکلات وگان: بسته به ،یب میوه و پوست، از چیپس های شکلات تیره یا سفید بدون لبنیات برای شیرینی بیشتر استفاده کنید.
  • آجیل / دانه ها: برای ترد بیشتر، آجیل/دانه های ،د شده (گردو، گردو، پسته، تخمه آفتابگردان را با هم مخلوط کنید تا دانه های خشخاش لیمویی خوشمزه و…)
  • لعاب لیمو: برای ایجاد لعاب لیمو برای اس، ها، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو را با پودر قند و کمی نمک (برای تعادل) ،یب کنید تا به غلظتی برسد.

چگونه اس، زغال اخته لیمو وگان درست کنیم؟

با پیروی از چند مرحله واقعاً ساده، ساختن این اس، های لیموی زغال اخته گیاهی حتی برای تازه کارها نیز به اندازه کافی آسان است!

  • 1) ابتدا فر را با دمای 400 درجه فارنهایت/200 درجه سانتیگراد گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی یا حصیر سیلی، بپوش،د.
  • 2) در یک کاسه بزرگ، آرد، مواد خمیر مایه و نمک را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید.
مواد تشکیل دهنده اس، های زغال اخته لیموی گیاهی با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • 3) سپس شکر، کره گیاهی، پوست لیمو، شیر گیاهی و انواع توت ها را اضافه کنید و هم بزنید تا همه چیز یکدست و خمیر مانند شود.
مواد تشکیل دهنده اس، های زغال اخته لیموی گیاهی با سطح سفید اندازه گیری شده است
ع، فرآیندی که پوست لیمو را در یک بشقاب کوچک نشان می دهد
شات مخلوط خمیر و زغال اخته را در یک کاسه شیشه ای پردازش کنید
  • 4) سپس یک سطح کار را آرد پاشی کنید و خمیر را به صورت دایره ای به ضخامت حدود نیم اینچ بچرخ،د. با استفاده از یک چاقوی تیز آن را به 8 برش به سبک پیتزا برش دهید تا یک اس، از نوع «قهوه‌خانه» باشد.
فرآیند شکل گیری خمیر به شکل دایره ای
فرآیند شات پس از برش خمیر به قطعات مثلثی

متناوبا، شما می تو،د آن را پهن کرده و از کاتر گرد استفاده کنید. دوباره رول کنید و ضایعات را برش دهید.

  • 5) شیر گیاهی را روی اس، های بلوبری و لیمو ،ید و روی آنها شکر بپاشید، سپس آنها را در سینی آماده پخش کنید و بین آنها فاصله بگذارید.
چند اس، پخته نشده روی یک ورقه پخت
مرحله قبل از پاشیدن شکر روی اس، ها
چند اس، پخته نشده روی یک ورقه پخت
  • 6) به مدت 13 تا 15 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی شوند. بگذارید حداقل 15 دقیقه خنک شوند (و در صورت تمایل لعاب لیمو را اضافه کنید)، سپس لذت ببرید!

سوالات متداول

آیا اس، ها وگان هستند؟

نه به طور معمول، زیرا دستور العمل های اس، ک،یک حاوی کره، تخم مرغ و شیر حیو، هستند، بنابراین قطعاً گیاهخوار نیستند. با این حال، درست ، اس، های گیاهی در خانه تنها با چند تعویض ساده مواد بسیار ساده است.

آیا می توانم از آرد بدون گلوتن استفاده کنم؟

اگر می خواهید آن را امتحان کنید، توصیه می کنیم از یک ،یب آرد همه منظوره بدون گلوتن مانند آسیاب شاه آرتور یا باب قرمز استفاده کنید. اس، های توت وگان احتمالا متراکم تر خواهند بود.

آیا می تو،د از بلوبری یخ زده برای اس، استفاده کنید؟

بله، اما ابتدا آنها را ذوب نکنید. در غیر این صورت، آنها بیش از حد لطیف هستند و می توانند به خمیر نفوذ کنند و آن را به رنگ آبی مایل به خا،تری در آورند.

آیا می توانم اس، لیمو توت را ضخیم تر کنم؟

بله، می تو،د خمیر را به ضخامت 1 اینچ باز کنید. زمان پخت را به 22-27 دقیقه افزایش دهید.

آیا باید کره گیاهی را به خمیر برش دهم؟

ما این دستور اس، زغال اخته لیمو را با و بدون برش دادن کره گیاهی به آرد (ی،ی کره سرد گیاهی را در آرد تا زم، که قوام شن مانندی را قبل از اضافه ، مواد باقیمانده به آن اضافه کنید) امتحان کرده ایم و حتی بدون اینکه مرحله اضافی

با این حال، اگر بافت کمی سبک تر و پوسته پوسته تر را ترجیح می دهید، این کار را انجام دهید. تلاش كردن رنده ، frozen vایگان کره مستقیماً وارد مخلوط آرد می شود تا به راحتی مخلوط شود.

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • خمیر را زیاد مخلوط نکنید: در غیر این صورت، می تو،د روی گلوتن موجود در آرد بیش از حد کار کنید و لکه های وگان زغال اخته ممکن است متراکم و جویدنی شوند.
  • برای جلوگیری از لکه های شکننده: قبل از برش دادن اجازه دهید تا سرد شوند. در صورت تمایل می تو،د آنها را بعد از برش دوباره گرم کنید.
  • برای جلوگیری از پخش شدن در فر: مگر اینکه بلافاصله آنها را بپزید، اس، ها را داخل یخچال بگذارید تا خنک شوند. به همین ترتیب، اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید یا فکر می کنید خمیر بیش از حد گرم شده است، 20 تا 30 دقیقه سریع در یخچال قبل از پخت می تواند پخش شدن را کاهش دهد.
  • سینی را بیش از حد شلوغ نکنید: آنها در طرفین ترد نمی شوند و ممکن است متصل شوند.
  • شیرینی: می تو،د مقدار شکر را کمی کم یا زیاد کنید.
اس، های زغال اخته لیمو وگان کامل شده روی سطح سفید پراکنده شده است

توصیه های خدمت

هنگام سرو اس، بلوبری، اغلب از آنها به تنهایی لذت می بریم. با این حال، مانند ا،ر اس، ها، چند گزینه محبوب برای سرو وجود دارد.

  • کره بدون لبنیات
  • خامه فرم گرفته وگان (یا خامه فرم گرفته نارگیل)
  • مربا (و خامه گیاهی)
  • کشک لیمو وگان
  • کره نارگیل
  • یک عدد ماست گیاهی

این اس، های زغال اخته لیمو وگان نیز به ،وان بخشی از یک برانچ بزرگتر، با اقلامی مانند توفو اسکرامبل، ریشه سبزیجات ریشه، پنکیک، وافل، کلوچه و غیره یک غذای عالی هستند.

دستورالعمل های پیش رو و ذخیره سازی را تهیه کنید

برای تهیه این اس، های گیاهی زغال اخته می تو،د آنها را آماده کرده و شکل دهید، سپس آنها را در یخچال بگذارید تا برای مدت طول، تا یک روز قبل از پخت. شما همچنین می تو،د آنها را تا یک ماه نپخته فریز کنید و آنها را از حالت یخ زده بپزید و زمان را چند دقیقه افزایش دهید.

پس از پختن، ما به شدت توصیه می کنیم آنها را به صورت تازه مصرف کنید، اگرچه باقیمانده آن در یک ظرف در بسته نگهداری می شود. دمای اتاق به مدت 2-3 روز یا کمی طول، تر (4-5 روز) در یخچال.

این اس، های گیاهی زغال اخته لیمویی نیز فریزر پسند هستند. آنها را در یک سینی فر پهن کنید، بدون اینکه به آن دست بزنید تا منجمد شوند، سپس به کیسه فریزر منتقل کنید و در فریزر تا 3 ماه. اجازه دهید یک شبه در یخچال یا در دمای اتاق به مدت چند ساعت آب شوند.

بهتر است قبل از لذت بردن آنها را به دمای اتاق برگرد،د. شما همچنین می تو،د دوباره گرم کنید آنها را در مایکروویو (15-30 ث،ه)، آون توستر یا فر (10-15 دقیقه با دمای 300F/150C) قرار دهید.

دستور العمل های بیشتر برای صبحانه وگان

همچنین ممکن است از مرور لیست 36 دستور العمل صبحانه وگان آسان ما لذت ببرید!

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک صفحه کوکی را با یک حصیر سیلی، یا کاغذ روغنی بپوش،د. در یک کاسه بزرگ، آرد، جوش شیرین، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. خوب مخلوط کنید تا مواد به طور یکنواخت پخش شوند. شکر، مارگارین، پوست، زغال اخته و شیر گیاهی را اضافه کنید و هم بزنید تا همه چیز مخلوط شود. (اگر از تمشک یا تمشک استفاده می کنید – تازه بهترین هستند. می تو،د از منجمد استفاده کنید، اما آنها تمایل دارند ش،ته شوند و پوسته قرمز/بنفش شوند.)

  • یک سطح خشک بزرگ را آرد پاشی کنید و خمیر را صاف کنید. خمیر را به صورت دایره ی ½ اینچی درست کنید. خمیر را مانند یک پیتزا برش دهید – این به شما یک برش زیبا به سبک “قهوه خانه” برای اس، های شما می دهد.

  • شیرهای گیاهی را روی اس، ها ،ید و شکر بپاشید. حدود 13 تا 15 دقیقه یا تا زم، که اس، ها روی آن کمی قهوه ای شوند بپزید.

  • خمیر را زیاد مخلوط نکنید: در غیر این صورت، می تو،د روی گلوتن موجود در آرد بیش از حد کار کنید و لکه های وگان زغال اخته ممکن است متراکم و جویدنی شوند.
  • برای جلوگیری از لکه های شکننده: قبل از برش دادن اجازه دهید تا سرد شوند. در صورت تمایل می تو،د آنها را بعد از برش دوباره گرم کنید.
  • برای جلوگیری از پخش شدن در فر: مگر اینکه بلافاصله آنها را بپزید، اس، ها را داخل یخچال بگذارید تا خنک شوند. به همین ترتیب، اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید یا فکر می کنید خمیر بیش از حد گرم شده است، 20 تا 30 دقیقه سریع در یخچال قبل از پخت می تواند پخش شدن را کاهش دهد.

کا،ی: 315کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 43gپروتئین: 3gچربی: 15gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 5gچربی اشباع شده: 7gچربی ترانس: 3gسدیم: 764میلی گرمپتاسیم: 48میلی گرمفیبر: 1gقند: 18gویتامین A: 7IUویتامین سی: 2میلی گرمکلسیم: 110میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده: دیوید اس،ل

دوره: صبحانه، دسر

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: انواع توت ها، توت، زغال اخته، برانچ، دسر تازه، لیمو، صبحانه سریع، اسفنجی، وگان، صبحانه گیاهی، برانچ گیاهی، دسر گیاهی، گیاهی



منبع: https://plantbasedonabudget.com/berry-lemon-scones/