بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان

افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است. محیط سنتی و گرم رستوران مرشد، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و همچنین رفتار سرشار از ادب پرسنل این رستوران، همگی در کنار هم فضایی دلنشین را برای مهمانان فراهم آورد. بعضی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های تهران عبارتند از سوگولی (ظفر)، باغ صبا (شریعتی) و دیزی‌بار آتیش (باغ فردوس). رستوران قجری با چیدمانی سنتی و غذاهای ایرانی خوشمزه، یکی از رستوران‌هایی است که در کنار مرغوبیت غذا، قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه هم دارند. حال و هوای این رستوران و سرو غذا در ظرف‌های مسی، یادآور دوران قاجار است. رستوران شرف‌الاسلامی از رستوران‌ های قدیمی در بازار تهران محسوب می‌شود، اما همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و از بهترین رستوران های تهران است.

  • پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید.
  • رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.
  • گفتنی است که اولین شعبه از میخوش سال ۱۳۶۸ در بلوار فردوس شرقی تهران تاسیس شده است و پس از آن شعبه‌های دیگر این مجموعه تاسیس شدند.
  • تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید.
  • نقطع قوت مس توران و وجه تمایزی که نسبت به سایر بهترین رستوران های سنتی تهران دارد منوی بی نظیر و خاص آن است.
  • طراحی و دیزاین این رستوران خیلی خیلی شبیه به خانه های زیبای ویلایی انگلیسی داخل فیلم هاست.

این رستوران در نزدیکی کاخ نیاوران واقع شده و فضایی کاملا قدیمی و نوستالژیک دارد. غذاهای معروف این رستوران یا به اصطلاح قهوه خانه املت، دیزی و قیمه است. البته، منوی این رستوران تنوع بسیاری ندارد و تعداد غذاهای قابل سرو آن بسیار کمتر از رستوران‌های نایب، مسلم و شرف الاسلامی است. سوخاری، برگرها، ساندویچ ها و سالادها هم همگی بسیار متنوع بوده و به شدت خوش طعم هستند.

روغن زیتون‌های روی میز که با تکه‌های سیر و فلفل طعم‌دار شده‌اند را هم فراموش نکنید. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه. فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه. رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود.

رستوران پارسه هم یک رستوران بین المللی است که انواع غذاهای فرنگی را با بالاترین کیفیت سرو می کند. ناگفته نماند که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد.

رستوران لوشاتو

در کل لذت غذا و تفریح با هم یکجا جمع شده و دکوراسیون عالی با غذاهای خوشمزه هم از جاذبه های این مجموعه محسوب میشه. رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی . قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه .

رستوران مرشد

این رستوران در بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، کوچه چهارم، پلاک ۲ قرار گرفته است. سفره خانه سنتی امپراطور دارای فضایی دلنشین و باب طبع ایرانی است که با غذاهای خوش طعمی که در آن سرو می‌شوند، همخوانی عجیبی دارد. در این رستوران غرب تهران موسیقی زنده هم برای میهمانان نواخته می‌شود تا طعم غذاهای با کیفیت بیشتر به چشم آید. این رستوران غرب تهران، منوی متنوعی از کباب‌ها و غذاهای ایرانی را فراهم کرده که همراه با نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. محیط دلچسب شکوفه به شکلی است که بیرون رفتن از آن را برای مشتریان خود مشکل کرده‌است. کبابی صحرا تهرانرستوران صحرا، یکی از بهترین رستوران‌های تهران و از کبابی‌های منطقه شرق تهران دارای فضای سبز بسیار زیبایی‌ست که به دلیل طعم خاص غذاهای خود، این روزها خیلی از افراد را از همه جای تهران به خود جذب کرده‌است.

رستوران لئون دارای چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران بوده که بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان به حساب می‌آید. رستوران اسفندیار جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید که در خیابان ولیعصر بنا شده است. مشتریان این رستوران ترجیح می‌دهند به جای تجربه رستوران‌های مختلف، طعمی همیشگی و بی‌نظیر را در این رستوران تجربه کنند. رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد. منوی رستوران شهربانو دارای تنوع بالایی است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی مخصوص کشور تشکیل می‌دهند. رستوران در روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ کار می‌کند و صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس به معلمان خود ارائه می‌دهد.

اما بهترین غذاهایی که می‌توانید اینجا بخورید غذاهای خانگی‌اش هستند. مثلاً آلبالو پلو با مرغ سفارش بدهید، کوفته تبریزی بخورید یا کله‌جوش را امتحان کنید. البته هر چیزی سفارش بدهید خوب است چون توی ظرف‌های چدنی جالب برایتان سرو می‌کنند. در حال حاضر کبابی شمرون پنج شعبه دارد ولی معروف‌ترینش همان رستوران ضلع شمال شرقی تجریش است. الان دیگر کباب خوردن در رستوران شمرون یکی از باید‌های سفر به میدان تجریش است. بهترین کبابی تهران در محدوده نیاوران و تجریش، رستوران کباب شمرون است.