بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز

اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است. غذاهای طبخ شده در این رستوران شامل کباب های ایرانی، خوراک ها، انواع پلوها، ته چین ها و غیره است. نحوه سرو غذا در برخی شعبات سلف سرویس بوده و سالاد بار این مجموعه نیز شامل انواع سالادهای فصل است. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود. رستوران شرف الاسلامی نیز یکی دیگر از رستوران های معروف در بازار تهران است.

  • نکته هیجان انگیز دیگری که برای این رستوران لوکس و مدرن مطرح میشود چرخش آن است، به این صورت که رستوران در یک مدار سیصد و شصت درجه به آرامی در حال چرخیدن است و شما می توانید از منظره های بخش های مختلف پایتخت نهایت لذت را ببرید.
  • به طور کلی بیشتر مشتریان این رستوران از خدمات ارائه شده ان نهایت رضایت را داشته اند و بیشتر آنها اظهار داشته اند که رستوران مستان را به حتما به دوستان و آشنایان شان معرفی کرده و پیشنهاد خواهند داد.
  • طراحی دکوراسیون این رستوران تم مدیترانه ای داشته و دارای دو فضای معمولی و VIP است که VIP آن تنها 20 نفر ظرفیت دارد.
  • یکی از بهترین رستوران های تهران،‌ با فضایی متفاوت، رستوران برج میلاد است.
  • دکوراسیون رستوران واقعاً زیباست و تقریباً هیچ بخشی از رستوران نیست که زیبا نباشد.

در ایلیو شما می توانید مراسم های مختلف اعم از تولد، ایونت ها، دورهمی های دوستانه، میتینگ های کاری، سالگرد ازدواج و … هم این رستوران دکورهای منحصر بفردی طراحی میکند و شما میتوانید ساعاتی خوش را در فضایی بی نظیر و حرفه ای بگذرانید. با توجه به قرار گرفتن این رستوران در طبقه 26 ام هتل می توانید غذایتان را در یک ویوی بی نظیر از تهران سرو کرده و لذت کافی از آن را ببرید. علاوه بر این شعبه ای از رستوران ممد استیک و شعبه ای از رستوران ژاپنی کنزو هم در این هتل واقع شده اند. پس اگر عاشق سوشی هستید توصیه می کنیم حتما یکبار سوشی های کنزو را امتحان کنید.

بهترین رستوران های تهران را چطور انتخاب کرده‌ایم؟

کباب دلمه فلفلی نیز یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران بوده که طعمی ویژه دارد. چنانچه تمایل دارید برای صرف نهار به این رستوران بروید، حتماً پیش از رفتن، برای خود میز رزرو کنید، چراکه در هنگام ظهر، تمام صندلی‌های رستوران پر می‌شوند. صرف شامی رمانتیک در کاخ رستوران لوکس لیدوما می‌تواند شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. این رستوران برای مناسب‌های خاصی نظیر سالگرد ازدواج می‌تواند میز مخصوصی نیز با تم رمانتیک برای شما تدارک ببیند! در منوی این رستوران نیز انواع متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. رستوران کوبابا که در خیابان جردن تهران قرار دارد، یکی از رستوران‌ های تهران است که به علت داشتن فضای زیبا در محیطی بسته و باز و همچنین داشتن تنوع غذایی بالا در فهرست بهترین رستوران ها در تهران قرار می‌گیرد.

آدرس رستوران کوبابا در تهران

یکی از رستوران های بین المللی که دارای منوی کاملی از انواع فست فودها، غذاهای آسیایی و مکزیکی است، به همین دلیل طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را در بر می‌گیرد. رستوران تماشا دارای معماری مدرن و مجلل است که آن را تبدیل به یک رستوران تماشایی کرده است. این رستوران لوکس و خاص در غرب تهران قرار گرفته و شباهت زیادی به رستوران های اروپایی داردو یک رستوران لاکچری تهران است. از نظر تهرانی ها، خیابان دربند دو قسمت دارد یکی از چهارراه تجریش شروع می شود تا میدان سربند و دیگری از سربند شروع می شود تا انتهایش که روی کوه ها قرار دارد. از میدان سربند دیگر خودرو حق عبور ندارد و مردم یا پیاده می توانند تردد کنند یا با موتور هرچند از یک جایی به بعد هم موتور نمی تواند عبور کند. در همین مسیر کوتاه کلی رستوران و سفره خانه هست و بین این ها، رستوران کوهپایه جایی است که توانسته خود را نه تنها بین بهترین رستوران های دربند تهران قرار دهد بلکه به باور بسیاری، با اختلاف بهترین رستوران دربند تهران هم هست.

یعنی مهم نیست چه زمانی به رستوران بروید،‌ خبری از بالا و پایین شدن کیفیت نیست. برای همین سال‌هاست که جایش را در لیست بهترین رستوران های تهران حفظ کرده است. از قضا اینجا نه طلایی است و نه خیلی هم لوکس و هم دکوراسیون ساده و تمیزی دارد و هم فضای خوب و صمیمی. البته بیشتر شبیه تالار است تا رستوران و از رستوران‌های قدیمی و مشهور تهران است که همیشه هم پر از آدم است. همانطور که می‌دانید در این محدوده و خیابان ولی‌عصر رستوران‌های زیادی وجود دارند. رستوران‌هایی که خیلی وقت‌ها عمرشان به یک سال بیشتر نمی‌کشد و خیلی زود هم فراموش می‌شوند.

کباب دلمه فلفلی نیز یکی از جذاب‌ترین غذاها با طعمی جدید است که اگر به مزه‌های تند و فلفلی علاقه‌مند باشید، حتما از آن خوشتان می‌آید. طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است. اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است. رستوران گیلانهرستوران گیلانه یکی از رستوران ها بسیار عالی در تهران است.

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین رستوران های شرق تهران رستوران سینی مسی است. این رستوران هم در محدوده تهرانپارس غربی واقع شده است و فضایی صمیمی و دنج دارد. برای همین هم برای دورهمی های خانوادگی که خیلی خیلی شلوغ نباشند کاملا مناسب است. اگر در ناحیه شرق پایتخت به دنبال رستورانی با غذای ایرانی میگردید که از نظر قیمتی هم خیلی گران قیمت نبوده و در رده رستوران های قیمت مناسب باشد پیشنهاد ما به شما همین رستوران سینی مسی است.