بهترین رستوران های تهران برای رستوران گردهای حرفه ای مجله اسنپ فود

در میان کافه رستوران‌های معروف تهران، کافه رستوران شمرون بام لند، شهرت زیادی دارد. این کافه رستوران به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریاچه، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی دارد. این جذابیت تا حدی است که آنقدر محو تماشای زیبایی محیط می‌شوید، که غذا و یا نوشیدنی‌تان را فراموش می‌کنید. دیزی سرای ایرانشهر واقع در خیابان کلانتری یکی از بهترین دیزی سراهای تهران است که فقط برای وعده ناهار آن‌هم فقط با دیزی سنگی پذیرای شماست.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند. ظاهر رستوران بسیار خودمانی طراحی شده است و داخل آن احساس راحتی می‌کنید. البته درباره فضای داخلی رستوران باید گفت که این رستوران کمی کوچک است و شاید در ساعات شلوغی مثل زمان نهار، چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز خالی پیدا کنید. قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید. البته همانند مسلم، رستوران تیلیت نیز فقط در وعده نهار میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ اما مطمئن باشید در همین زمان کوتاه باصفاترین رستوران تهران را خواهید دید.

تهران شهری است که در آن می‌توانید انواع فرهنگ‌ها و قومیت‌ها را پیدا کنید؛ بنابراین کاملا طبیعی است که رستوران‌های سنتی تهران هم متنوع باشند و هم پرتعداد. رستوران البرز هم یکی از همین رستوران‌هاست که مکانی برای استراحت و صرف یک وعده غذای خوش‌طعم به‌حساب می‌آید که از سال ۱۳۴۶ مشغول به فعالیت است. با آنکه سطح قیمت‌ها در شمرون بام لند اندکی بالاست، اما با توجه به کیفیت غذا و دیگر خوراکی‌ها و طعم بی‌نظیرشان، امتحانش می‌ارزد. شما می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در کنار عزیزانتان و رو به دریاچه نقره‌گون خلیج فارس در شمرون بام لند نوش جان کنید.

ظاهر این رستوران بسیار شیک و مدرن است و می‌توانید از آن برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده کنید. مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که این رستوران بخش تراس نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنید. در نزدیکی پل طبیعت رستورانی با نام کافه رستوران ملل قرار دارد و به همین خاطر بسیاری از مشتریان صبحانه آن کسانی هستند که این منطقه را برای پیاده‌روی صبح جمعه خود انتخاب کرده‌اند. کافه رستوران ملل یکی از رستوران‌های معروف و لوکس تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک قرار دارد.

  • یکی از معروف ترین غذاهایی که در این رستوران سرو می شود ته دیگ با خورش است که می توانید از خورشت های قیمه یا قورمه سبزی رو ته دیگ خود ریخته و نوش جان کنید و لذت دنیا و آخرت را ببرید.
  • اگر قصد دارید رستوران سنتی آب‌وآتش را برای شکم گردی انتخاب کنید خوب است بدانید که هرروز هفته از ساعت یازده ظهر تا یازده شب آماده‌ی پذیرایی از مشتریان است.
  • غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید.
  • در ابتدا ساندویچ‌های هایدا تنها شامل غذاهای سرد و فوری بودند، اما به مرور ساندویچ‌های گرم و در برخی شعبه‌ها پیتزا نیز به لیست ساندویچ‌ها اضافه شدند.
  • به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم.

رستوران موبی در عین حال که از رستوران‌های قدیمی‌ تهران محسوب می‌شود، در لیست بهترین‌های این شهر نیز قرار دارد و در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع گردید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، در منوی رستوران موبی دیک به چشم می‌خورند. رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شمال تهران به شمار می‌آید که غذاهایی بسیار خاص را ارائه می‌دهد. البته به یاد داشته باشید که این رستوران شعب متعددی در لواسان، بام لند و جردن دارد. این رستوران خاص هم دارای فضای بسته و هم دارای فضایی باز در بخش تراس است.

رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران لوکس برازنده واقع در خیابان ولیعصر یکی از بهترین رستوران‌های تهران برای صرف وعده ناهار است. منو ناهار این رستوران را غذاهای اصیل ایرانی با بهترین کیفیت تشکیل داده‌اند. موسیقی زنده، فضای vip برای برگزاری جشن و پارکینگ طبقاتی اختصاصی از امکانات ویژه‌ی رستوران لوکس برازنده به شمار می‌رود.

#6 رستوران ارکیده تهران

سالاد سزار و استیک این رستوران خیلی معروف است و تقریباً هر کسی که این رستوران را می‌شناسد بهتان پیشنهاد خواهد کرد که سالاد سزار آن را امتحان کنید. گرچه نام این رستوران لوکس است به نظر گران‌قیمت می‌آید اما در نسبت هزینه‌ها تناسب و تعادل را حفظ کرده است. شاید از فضای ساده و شلوغ رستوران کمی توی ذوقتان بخورد ولی تراس رستوران جای خوبی برای نشستن است. در ضمن اگر می‌خواهید گیر شلوغی نیفتید می‌توانید قبل از رسیدن به رستوران سفارش خودتان را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا وقتی به رستوران رسیدید منتظر نمانید.

همچنین خدمات ارائه شده در این مورد از بهترین رستوران های شرق تهران نیز کاملا حرفه ای و باکیفیت است و از این نظر هم این رستوران نمره کاملی دریافت می کند. یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که در شمال شهر واقع شده است را می توان رستوران گیلانه معرفی کرد. اگر عاشق غذاهای شمالی هستید و به دنبال یک رستوران هیجان انگیز شمالی می گردید گیلانه یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می آید. تنوع غذایی در این رستوران بی نظیر بوده و هر غذای شمالی کمه فکرش را کنید با بالاترین کیفیت در این رستوران پیدا می کنید. معمولا وقت معرفی بهترین رستوران های شمال تهران که می شود نخستین نامی که زیاد می شنویم رستوران شاندیز است.

با توجه به طبقه‌ای هم که رستوران در آن قرار دارد، منظره خوبی از تهران را شاهد خواهید بود. معمولاً برای رفتن به این رستوران، باید کمی معطل شوید و در صف بمانید تا جا خالی شود، اما با کیفیتی که به شما ارائه می‌دهند، ارزش انتظار کشیدن هم دارد. این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای هم دارد، اما کیفیت و طعم غذا به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه چندان لوکس، مملو از مشتری است.

۵. رستوران کبابی صحرا تهران

بد نیست بدانید که سریال محبوب آشپزباشی نیز بر اساس داستان همین رستوران ساخته شده است! البته لازم به نگرانی نیست، با وجود این حجم از شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی بسیار عالی و مقرون به صرفه است. اگر دنبال یک رستوران برای شام در منطقه شمال شهر می‌گردید رستوران شاندیز گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های جردن است که در بلوار صبا خیابان جردن واقع‌شده است.