بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۴

این به معنی آن است که دیگر غذا تنها برای سیر شدن نیست و نوعی تفریح و گردشگری محسوب می‌شود. شیوۀ طبخ شاخ طلا علاوه بر محیط تمیز و دنج‌اش کاملا بهداشتی است و برخورد کارکنان آن نیز بسیار گرم و صمیمی بوده و همین باعث شده است عدۀ زیادی از مردم ساکن شرق مشتری دائمی این طباخی باشند. رستوران کندیک هرروزه و مخصوصا در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است و اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید باید فکر جای پارک ماشینتان را در محدودۀ اطراف در نظر داشته باشید. لازم است اشاره کنیم که این رستوران تنها دو شعبه دارد که شعبۀ دیگر آن در کلاردشت مازندران مشغول به فعالیت است.

  • رستوران گردان برج میلاد این امکان را به شما می‌دهد در حالی شام و یا ناهارتان را میل کنید که تهران زیر پاهایتان باشد و شهر را با چرخشی 360 درجه‌ای از هر سو نظاره کنید.
  • فرقی نمی کند پنیر پیتزای باشد یا سس های خوش طعم و هیجان انگیزی که برای داخل یا روی غذا استفاده می شود، به هر حال همگی آنها وگان هستند.
  • دکوراسیون و مبلمان داخلی این رستوران نیز به رنگ قرمز تند هستند که برگرفته از فرهنگ مردم هندوستان است.
  • علاوه بر رستوران کافه فوق العاده ای هم در این هتل آماده پذیرایی از مهمانان است که تنوع گسترده ای از نوشیدنی ها، دسرها، اسنک ها و …

این رستوران برای همه‌ی آدم‌هایی که به آن می‌روند “بهترین رستوران تهران” محسوب نمی‌شود. رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری که میراث فرهنگی آن را جزو آثار باستانی تهران ثبت کرده است؛ برای افرادی تفریح محسوب می‌شود که دوست دارند گاهی در حال و هوای قدیمی شهر وقت بگذرانند. برای رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری بهتر است مترو یا بی‌آر‌تی را انتخاب کنید. آخرین ایستگاه بی‌آر‌تی ولیعصر در نزدیکی این قهوه‌خانه است و همچنین از متروی راه آهن تا آنجا فاصله‌ی زیادی نیست. از نظر فضا و سرویس دهی و کیفیت غذاها توی رده رستوران های درجه یک قرار میگیره اما قیمت هاشون معقول و (به نسبت سایر رقبای هم سطح) مناسب هست. فضای بخش VIP کاملا مجزا از رستورانه و برای مهمانی های کاری، تولد ها، و مهمانی های مهم خانوادگی بسیاااار مناسبه.

رستوران نایب تهران

بهترین رستوران‌های تهران شامل رستوران گردان برج میلاد، نایب، مستوران، روحی و رستوران مرشد می‌شود. رستوران‌های خوب تهران که دارای قیمت مناسبی هستند رستوران مسلم، ایتالیایی سنسو، ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ هستند. بهترین چلوکبابی‌های واقع در تهران، شامل خانه کباب شمرون، رستوران مجهز شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مروی و کبابی باشکوه منصور می‌گردد.

بهترین رستوران‌های تهران برای شام

ولی حجم هر پرس غذا مناسب است و در ضمن کیفیت آن استثنایی است و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته است. رستوران کوبابا یا در واقع کافه رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های پرطرفدار تجریش است که به خاطر فضای دنج و لذت‌بخش و شیک و البته انواع سبک غذاهایش از آسیایی گرفته تا ترکی نظر غذاگردها و توریست‌های غذایی را جلب کرده است. رستوران سنتی نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های سنتی تهران است. این رستوران بنایی تاریخی با قدمت حدود 120 سال و متعلق به دوره تاریخی قاجار است. این بنای تاریخی با تغییرات اندکی تبدیل به جذاب‌ترین رستوران سنتی تهران شده است.

رستوران شمشیری

رستوران‌هایی که برای تولد مناسب‌ هستند، اغلب شامل رستوران‌هایی می‌شوند که میزی بزرگ دارند که برای مهمانان تولد مناسب باشد. این رستوران‌ها باید آماده باشند کیک را در زمان مناسب برای مهمانان حاضر کرده و موسیقی تولد نیز اجرا یا پخش کنند. بعضی از بهترین رستوران های تهران برای برگزاری تولد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است. رستوران البرز دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با شیوع ویروس کرونا در طی سال‌های اخیر گاهی در صورت قرنطینه اعلام شدن شهر در آن صورت رستوران‌ها فقط به‌صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند. قیمت منوی رستوران کاه گل متوسط رو به بالا است که با توجه به امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان منطقی به نظر می‌آید. شیوۀ پخت غداها در رستوران سه گوش، گریل کردن صحیح و سالم موادغذایی است؛ از این‌رو، این رستوران برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند و یا رژیم خاصی دارند کاملاً مناسب است.

فضای داخلی این رستوران به‌خوبی دیزاین شده است و فضایی کاملاً خانوادگی دارد. البته به یاد داشته باشید که در روزهای پایانی هفته، این رستوران بسیار شلوغ می‌شود؛ پس بهتر است ترجیحاً یا پیش از غروب آفتاب آلاچیق خود را انتخاب کنید یا با مجموعه تماس بگیرید تا یک تخت خالی برای شما رزرو کنند. در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد.