بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۴

این رستوران در یک هتل قدیمی به همین نام واقع شده است که در خیابان سمیه یا همان ثریای قدیم بنا شده است. در ابتدا هتل قناری با نام هتل ماژستیک ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت، اما پس از گذشت بیست سال مسئولان آن تصمیم گرفتند نام آن را به قناری تغییر دهند. لذا اگر به دنبال یک محیط خاص و دنج و آرام می گردید که گوشه هایی از گذشته را برایتان تداعی کند حتما پیشنهاد میکنیم رستوران قناری را در فهرست گزینه های انتخابی تان داشته باشید. مرکز شهر تهران را می توانیم شلوغ ترین و پر ازدحام ترین بخش این شهر به شمار آوریم که زندگی به طرز عجیبی در بطن آن جریان دارد. بسیاری از افراد پس از انجام کارهای خود در این ناحیه شلوغ و پرتردد به دنبال رستورانی خوب برای صرف غذا می گردند.

  • همانند سایر رستوران ها فست فودها هم معیارهای مختلفی دارند تا بتوانیم آنها را حرفه ای و در شمار بهترین ها حساب کنیم.
  • اینجا برخلاف رستوران ها دربند در باغی بزرگ قرار دارد و خود رستوران هم در داخل عمارتی لوکس و دوست داشتنی واقع شده است برای همین جزء خاص ترین باغ رستوران های تهران هم هست.
  • درسته رستوران گرونی به نظر میاد ولی قیمت هاش نسبت به حجم و کیفیت غذاهاش عالی هستند.
  • این رستوران در وعده صبحانه دو انتخاب صبحانه ایرانی و املت وگان را نیز دارد.

جوجه کباب و چلوکباب تنها بخشی از منوی غذایی رستوران هستند و غذاهای خانگی از جمله دمپختک، عدس پلو، قیمه، کوفته، چلوکباب تاوا، قیمه نثار و غیره هم در منوی رستوران مشاهده می شود. رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند. سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند. رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ نیز به دلیل شرایط خاص و امکانات ویژه در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای گرفته‌اند.

مسافرانی که به تهران می‌آیند بخش عظیمی از طرفداران منحصربه‌فرد این رستوران را تشکیل می‌دهند. فضای رستوران باربد بسیار آرام و دلنشین در نظر گرفته شد و در زمان‌های تعیین شده موسیقی زنده در آن برگزار می‌گردد. انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین چای و قلیان در رستوران سرو می‌شود. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

معرفی 10 رستوران خوب در تهران

اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. با سرو انواع غذاهای لبنانی، ترکیه‌ای، فرنگی و ایرانی، اجرای موسیقی زنده و فضای باز یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شمالی تهران است؛ که البته جالب است بدانید رستوران کوبابا شهرتش را مدیون غذاهای لبنانی‌اش است. یادتان باشد که برای استفاده از فضای باز رستوران کوبابا باید از قبل رزرو کنید. مانند اکثر رستوران‌ها با موسیقی زنده، رستوران عالی‌قاپو هم مبلغی به عنوان ورودی رستوران به قیمت غذاها در منو اضافه‌کرده است؛ پس از قیمت بالای غذاها در منو شوکه نشوید.

پیست اسکی دیزین

رستوران زمین از محبوب‌ترین رستوران‌های گیاهی در شهر تهران به شمار می‌رود و با وجود عدم استفاده از انواع گوشت‌ها، منویی بسیار متنوع دارد. این رستوران در وعده صبحانه دو انتخاب صبحانه ایرانی و املت وگان را نیز دارد. در تهیه انواع پیش‌غذا از نان‌های مخصوص پخت رستوران استفاده می‌شود و در منو می‌توان نمونه‌هایی از پیش غذاهای ایرانی، عربی و ایتالیایی را دید. رستوران ارکیده از بهترین رستوران‌های شهر تهران است که پس از استقبال بالای مشتریان از شعبه اصلی در جاده چالوس در سه نقطه از تهران افتتاح شدند. این شعبه‌ها در محله‌های اقدسیه، آرژانتین و سعادت آباد قرار دارند و از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌روند.

هتل ها عموما تنوع غذایی بسیار بالایی دارند و می بایست منویی داشته باشند که تمامی سلیقه ها را راضی کند. مس توران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کافه رستوران های تهران به شمار می آید که در عین سنتی بودن بسیار صمیمانه و شیک هم هست. نقطع قوت مس توران و وجه تمایزی که نسبت به سایر بهترین رستوران های سنتی تهران دارد منوی بی نظیر و خاص آن است. غذاهایی که با عنوان مسینه آغاز میشوند و برای هر کدام توضیحات لازم و کافی روبروی آن درج شده اند تا انتخاب راحت تر شود و کمک می کند تا بدانید که قرار است غذای شما شامل چه چیزهایی باشد.

بهترین رستوران‌های تهران برای ناهار

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین رستوران های شرق تهران رستوران سینی مسی است. این رستوران هم در محدوده تهرانپارس غربی واقع شده است و فضایی صمیمی و دنج دارد. برای همین هم برای دورهمی های خانوادگی که خیلی خیلی شلوغ نباشند کاملا مناسب است. اگر در ناحیه شرق پایتخت به دنبال رستورانی با غذای ایرانی میگردید که از نظر قیمتی هم خیلی گران قیمت نبوده و در رده رستوران های قیمت مناسب باشد پیشنهاد ما به شما همین رستوران سینی مسی است.

لازم به ذکر است شعبه دولت از نظر منوی غذایی تفاوت هایی با سایر شعبات رستوران رفتاری دارد و انواع ساندویچ های کبابی و کته های قالبی هم به منوی غذایی این شعبه اضافه شده است. رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید. در هر کجای این شهر بزرگ، صدها و شاید هزاران رستوران، فست فود، کافه و غیره وجود دارد که برخی از آن ها محیطی لوکس و جذاب داشته و برخی هم بهترین غذاها را ارائه می دهند. از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب. در لوکس ویلا میخواهیم برخی از محبوب ترین و بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. اگر علاقمند به رستوران گردی و گشت و گذار درمیان رستوران های تهران را دارید، با ما در ادامه همراه باشید.