بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361

فکر می کنم کمتر کسی باشد که دوست نداشته باشد یک روز تعطیل را به یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران رفته و در حینی که راحت و آسوده روی تخت نشسته است و به موسیقی سنتی آرامش بخش گوش می دهد به صرف غذاهای اصیل ایرانی مشغول شود. البته چیزی که وجود دارد این است که به همان نسبت هم غذاها در این مورد از بهترین رستوران های گیاهی تهران گران قیمت هستند. ولی اگر به دنبال کیفیت بالا، طعم خوب و مواد اولیه تازه هستید بدانید که قطعا این قیمت کاملا بالا توجیه پذیر است. اگر قرار است روزهای تعطیل به این رستوران از بهترین رستوران های گیاهی تهران سر بزنید حتما پیش از رفتن تماس بگیرید تا در صورت امکان میزی برای خود رزرو کنید. در غیر این صورت ممکن است به خاطر شلوغی زیاد نتوانید از خدمات این رستوران و غذاهای آن بهره مند شوید. طراحی فضا و دکوراسیون این رستوران از بهترین رستوران های تهران هم در نوع خود جالب است.

درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند. بر روی دیوارهای این رستوران، نقاشی هایی از قهوه خانه وجود دارد که کاملا با سبک رستوران مطابقت داشته و فضایی دلنشین را مهیا کرده است. این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

  • در باربد، علاوه بر دیزی -که غذای محبوب این سفره‌خانه به حساب می‌آید- انواع خورشت‌ها و همچنین کباب به‌همراه برنج سرو می‌شود.
  • در کاخ لیدوما حتما بشقاب سوخاری را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر و تازه آن لذت ببرید.
  • در منوی این رستوران انواع خوشمزه‌ای از پیتزای آمریکایی و ایتالیایی نظیر پیتزا چیکن گارلیک، مارگاریتا، چیکن پستو و پپرونی وجود دارد.
  • ژوانی یکی دیگر از رستوران ها خوب ایتالیایی در تهران است و در گروه بهترین رستوران های تهران قرار دارد.

برای روزهایی که غذا ندارید و حوصله بیرون رفتن از خانه را هم ندارید این رستوران و پیک بیرون بر آن یک گزینه فوق العاده تحریک کننده به شمار می آید. خیلی شلوغ و پر سر و صداست و اصلا هم فرقی نمی‌کند کی به این رستوران بروید. صدای سالن اصلی اینقدر بلند است که حتی ممکن است یاد سالن عروسی بیفتید. برای همین شاید برای قرار ملاقات کاری یا قرار‌های مهم دو نفره خیلی مناسب نباشد. البته رفتار پرسنل ممکن است کمی قدیمی باشد و شما را یاد رفتار پرسنل کافه نادری بیندازد. رستوران یاس با این که یکی از رستوران‌های کمتر شناخته شده تهران است ولی مشخصا به کیفیت غذاهایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

بهترین رستوران های کیش

کلیه غذاهای این رستوران در ظروف روحی سرو می شوند و جالب است بدانید به سبک قدیم در رستوران روحی خبری از چنگال نیست. یکی از نقاط قوت این رستوران نوشیدنی ها و شربت های سنتی گوارای آن است که با سرو آنها در لیوان های روحی لذت نوشیدن شان دو چندان شده است. اگر شما در دسته انسان های لوکس و مدرن و امروزی هستید و فضاهای اینچنینی را ترجیح می دهید پس رستوران کاوالی می تواند به عنوان یکی از بهترین رستوران های غرب تهران برای شما به شمار بیاید.

با توجه به معیارهای مختلف، انتخاب های زیادی برای بهترین و خوشمزه ترین رستوران های شهر تهران دارید. با توجه به توضیحات بیان شده این خود شما هستید که می توانید انتخاب خوشمزه ای داشته باشید. رستوران خونه مثل خانه ای واقعی ساخته شده است و همین امر در شما احساس راحتی ایجاد می کند و فضای گرم رستوران خونه را احساس می کنید. جالب است بدانید دستور پخت غذاهای رستوران خونه را بدری جون و مامان شهین می دهند. لازم است بدانید قیمت غذاهای این رستوران زیاد است، اما حجم آنها در سینی غذا اصلا کم نیست یعنی شما می توانید یک غذا را برای دو نفر سفارش دهید.

رستوران هتل هما: دلفین

فضای داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و کمی تاریک طراحی شده است تا بتوانید در آرامش کامل از غذای خود لذت ببرید. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، رستوران تراس پارک دارای فضای داخلی و فضای بیرونی است. فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید. این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و خوشمزه را ارائه می‌دهد و بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذای خوبی نیز دارد.

رستوران تماشا یکی از لاکچری ترین و بهترین رستوران های ایران

اگر تصمیم گرفتید جاهای دیدنی تهران را با مترو بگردید، می‌توانید مسلم را برای وعده غذایی‌تان در نظر بگیرید. رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است. روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند.