بهترین نان سیر که تا به حال می خورید


خیلی پیش، من و تونی شروع به تهیه نان سیر خانگی کردیم تا با کوفته های بوقلمون مورد علاقه ام همراه شود.

البته، یک شام ک،یک و آسان اسپاگتی و کوفته به نان سیر برای غوطه ور شدن نیاز دارد، بنابراین من به جستجویی رفتم که شامل چندین قرص نان، سیر ،د شده، کره واقعی و سبزی بود. این همچنین شامل چند درد معده بود (هی من یک انسان هستم و گاهی اوقات نمی توان در یک تکه متوقف شد)!

اما افسوس، ما در لذت بخش، دهان آبی فرود آمد دستور پخت نان سیر این 1000 برابر بهتر از نوع ،یداری شده در فروشگاه است و من نمی توانم آن را متوقف کنم.

نان سیر خانگی برش خورده روی کاغذ روغنی

هر آنچه برای تهیه بهترین نان سیر نیاز دارید

این دستور پخت نان سیر خانگی به مواد بسیار ساده نیاز دارد، بنابراین وقتی می گویم بارها و بارها به آن باز می گردید به من اعتماد کنید. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • نان: من دوست دارم از نان ایتالیایی یا یک قرص نان فرانسوی (به جای باگت) برای بدست آوردن آن برش های ضخیم خوب استفاده کنم.
  • کره: باید مقدار زیادی کره نرم داشته باشد که در تمام گوشه ها و سوراخ های نان ذوب می شود. به راحتی از کره شور یا بدون نمک استفاده کنید. من از 1/2 فنجان کره استفاده می کنم، اما شما همچنین می تو،د با استفاده از 1/3 فنجان خلاص شوید!
  • سیر: حبه های سیر تازه (به جای پودر سیر) کلیدی برای طعم واقعی سیر هستند. سیر ریز شده در فر کاملاً برشته می شود.
  • گیاهان و ادویه جات: به جای چاشنی ایتالیایی، کمی جعفری تازه و نمک دریا اضافه می کنیم تا همه آن ها با هم جمع شوند. می تو،د با جعفری یا پیازچه اضافی نیز تزئین کنید!

کره سیر در یک کاسه برای تهیه نان سیر خانگی

کمی پنیری شوید

اگر نان سیر پنیری دوست دارید، می تو،د 1/4 فنجان پنیر پارمزان تازه رنده شده یا 1/2 فنجان موزارلای رنده شده را اضافه کنید. در 2 دقیقه آ، پخت روی آن می پاشید (برای اینکه روی آن خیلی ترد نشود).

نان سیر پخته نشده روی کاغذ روغنی

آیا می توانم آن را وگان کنم؟

البته! به سادگی کره معمولی را با کره گیاهی جایگزین کنید و از پنیر گیاهی مورد علاقه خود استفاده کنید (اگر آن را پنیر می کنید).

بهترین نان سیر روی ورقه پخت

نان سیر خانگی آسان در 3 مرحله

  1. تابه و نان خود را آماده کنید. خط بزرگ ورق پخت با کاغذ پوستی یا فویلنان خود را از طول نصف کنید و سمت برش نان را روی سینی فر قرار دهید.
  2. کره سیر را درست کنید. در یک کاسه کوچک سبزیجات و نمک را با کره نرم شده مخلوط کنید. آن را به طور مساوی روی نیمه های نان پخش کنید.
  3. پخت و سرو کنید. نان را به مدت 10-15 دقیقه در دمای 425 درجه فارنهایت بپزید تا لبه های آن کمی طلایی شود. اگر پنیر اضافه می کنید، آن را در 2 دقیقه آ، پخت اضافه کنید. سپس خنک کنید، به قطعات 1 اینچی برش دهید و ببلعید!

فراموش نکنید که آن را در این روغن زیتون سیر شگفت انگیز یا سس مارینارای مورد علاقه خود فرو کنید!

نان سیر خانگی ورقه شده روی کاغذ روغنی

تردی نان خود را انتخاب کنید

اگر نان سیر تردتر دوست دارید، آن را به مدت 3-5 دقیقه دیگر بپزید (اما به دقت مراقب آن باشید تا زیاد برشته نشود). اگر نرم تر دوست دارید، آن را نزدیک به 10 دقیقه بیرون بیاورید. همچنین اگر نان سیر نرم تری دوست دارید، می تو،د قبل از پخت نان را در فویل آلومینیومی بپیچید.

برش نان سیر خانگی روی کاغذ روغنی

نکات ذخیره سازی

باقیمانده غذا را به مدت 1-2 روز در دمای اتاق نگه دارید. کافی است آن را دوباره در فر گرم کنید و آن را در فویل بپیچید و به مدت 10 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

برای بعد فریز کنید

درست است، این نان سیر خانگی فریزر پسند است! این یک راه عالی برای داشتن یک طرف خوشمزه در هر زمان است. در اینجا نحوه فریز ، آن آمده است:

  1. بعد از ریختن نان در مخلوط کره سیر، نصف های نان را در یک لایه در یک لایه قرار دهید. کیسه فریزر پسند و آنها را در فریزر نگهداری کنید.
  2. نان سیر را تا 3 ماه فریز کنید.
  3. وقتی آماده خوردن شدید، نیم‌های نان سیر یخ‌زده را به ورقه پخت خود اضافه کنید و طبق دستور بپزید – ممکن است فقط لازم باشد 3 تا 5 دقیقه دیگر اضافه کنید.

نان سیر آسان برش داده شده روی کاغذ روغنی

با این نان سیر خانگی چه سرو کنید

تمام دستور العمل های شام من را اینجا و غذاهای ماکارونی من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این دستور پخت نان سیر را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

بهترین نان سیر که تا به حال می خورید

نان سیر خانگی برش خورده روی کاغذ روغنی

این بهترین نان سیر خانگی است که تا به حال درست کرده اید. این سبزی تازه، تن‌ها سیر بو داده طعم‌دار دارد و کاملا برشته شده است. این دستور پخت ساده نان سیر با غذاهای ماکارونی و غذاهای راحت و راحت سرو می شود و مطمئناً برای مردم لذت بخش است!

،اصر

  • 1
    پوند
    نان ایتالیایی یا نان فرانسوی
  • 1/2
    فنجان
    کره بدون نمک نرم شده (می توان از نمک نیز استفاده کرد)*
  • 4
    میخک ها
    سیر، ریز ،د شده
  • 1
    قاشق سوپخوری
    جعفری تازه ریز ،د شده

  • قاشق چایخوری
    نمک دریا
  • اختیاری:
  • ¼
    فنجان
    پنیر پارمزان تازه رنده شده
  • یا
  • ½
    فنجان
    پنیر موزارلا رنده شده
  • برای تزئین:
  • جعفری و پیازچه اضافی

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی یا فویل بپوش،د. نان را از طول به نصف برش دهید و روی یک ورقه پخت بزرگ قرار دهید، دو طرف را به سمت بالا ببرید.

  2. در یک کاسه متوسط، کره، سیر، جعفری و نمک را با هم مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند. به طور مساوی روی نان پخش کنید.

  3. به مدت 10-15 دقیقه یا تا زم، که لبه های آن کمی طلایی شود بپزید. اگر می خواهید پنیر اضافه کنید، 2 دقیقه آ، پخت را اضافه کنید. اگر نان سیر تردتری دوست دارید، 3 تا 5 دقیقه دیگر بپزید و با دقت تماشا کنید تا به اندازه دلخواه طلایی شود.

یادداشت های دستور غذا

برای تهیه وگان: با خیال راحت از یک کره گیاهی استفاده کنید.

برای سفارشی‌سازی‌ها و نکاتی برای نگهداری و انجماد این نان سیر، پست کامل را ببینید!

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 30 ژانویه 2018 منتشر شد و در 13 فوریه 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/the-best-garlic-bread-recipe/