تاکو میگو – WellPlated.com


من برای این جناس خیلی دیر شده ام: بیایید در مورد این موارد سالم TACO کنیم تاکو میگو! به قول شما، این تاکوی میگوی بسیار آسان، تند، و با یک تاکو اسلاوی خامه ای و ترد است.

پنج تاکو میگو با تاکو اسلاو خامه ای

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

میگو آبدار و پر ادویه است.

آماده سازی آسان است (این تاکوها طعم رستوران دارند اما برای آشپزهای مبتدی من، هستند).

کل بسته با سس تاکو رویایی میگو کامل شده است.

نه تنها این دستور تاکو میگوی مکزیکی سالم برای شام امشب ارزش درست ، را دارد، بلکه ارزش تحمل شوخی های بد من را نیز دارد!

تاکوی میگو با اسلاو خامه ای و لیمو ترش

بررسی 5 ستاره

“این اولین بار است که من تا به حال در مورد یک دستور غذا نظر می دهم – اینها چقدر خوب هستند!!!! اینها شگفت انگیز بودند!!”

– آلیسون –

برای شام های سریع و سالم، از میگو استفاده کنید

هر بار که با میگو دستور پخت درست می کنم، از خودم می پرسم که چرا حداقل هفته ای یک بار با میگو پخت نمی کنم.

  • علاوه بر سالم بودن، میگو در عرض چند دقیقه پخته می‌شود و برای شام‌های سریع هفته ایده‌آل می‌شود (این پاستا سیر میگو یکی دیگر از برنده‌های سریع است).
  • میگوی تفت داده شده در این تاکوها در کمتر از پنج دقیقه پخته می شود، که بر اساس مح،ات من زمان کافی برای ریختن یک مارگاریتای لاغر برای خودتان است، اگر خیلی حرکت کنید. خیلی به سرعت.

در حالی که می،ای تازه خوشمزه هستند، ا،ر اوقات، من میگوی خام و منجمد می ،م.

  • میگوی منجمد معمولاً ارزان‌تر است و چون می‌تو،د آن را از قبل پوست گرفته ب،ید، یک قدم کمتر بین من و بشقاب تاکوی میگوی من قرار می‌گیرد.
  • برای دستور العمل های ساده تاکوی میگو با استفاده از میگوی منجمد، می تو،د می،ا را یک شبه در یخچال خود ذوب کنید، یا اگر فراموش کردید (مقصر!)، می تو،د آنها را نیز به سرعت آب کنید.

نکته!

برای آب ، سریع می،ای منجمد، می،ا را در یک آبکش یا الک توری قرار دهید، سپس آبکش را به مدت 20 دقیقه در آب خنک فرو کنید. در مقابل میل به استفاده از آب داغ مقاومت کنید (میگو در حالی که داخل آن هنوز یخ زده است از بیرون شروع به پختن می کند).

در حالی که میگوی یخ زده بهترین انتخاب نیست اگر کوکتل میگو می خورید، اما برای دستور العمل هایی که میگو با ادویه جات (سلام، سالم میگو پد تای و نیش میگوی گواکاموله میگو) یا مواد تازه مانند سیر میل می شود عالی است. میگو سیر با کینوا و میگو سالم با رشته فرنگی کدو سبز).

در مورد دستور تهیه تاکو میگوی آسان ما، می،ا با پودر فلفل چیلی ک،یک، پودر فلفل چیلی دودی و BFF چیلی، زیره پر می شوند.

میگو چاشنی مکزیکی آسان در یک تابه

چگونه بهترین دستور تاکو میگو را درست کنیم

بر اساس تحقیقات گسترده من، که شامل سفارش تاکوی میگو در هر باری است که آنها را در منو می بینم، هیچ تاکوی واقعی میگو بدون سس و سس مربوطه کامل نخواهد بود.

من بهترین سالاد را برای تاکوی میگو بدون مایونز کشف کرده ام که همراه با سس آماده، ادویه میگو را کاملا متعادل و خنک می کند و طعم فوق العاده و تازه ای به آن اضافه می کند.

چاشنی میگو، سالاد و سس نیز به ،وان دستور پخت تاکو میگوی کبابی عمل می کند.

می خواهید هر شب سه شنبه تاکو درست کنید.


مواد تشکیل دهنده

  • میگو. میگوی سریع، پر پروتئین و خوشمزه، انتخابی فوق العاده برای تاکو است. آنها به طرز شگفت انگیزی با ادویه ها نیز جفت می شوند.
  • ادویه ها. پودر فلفل قرمز، پودر فلفل چیپوتل، زیره و نمک باعث می‌شود که میگو پاپ کند! این چاشنی های میگو تاکو را دودی، خاکی و کمی تند می کند.
  • سس تاکو. این سس ماست یون، با روغن زیتون، سیر، هالاپینو، گشنیز و آب لیموترش تازه، خنک، خامه‌ای و زیپ‌دار است. jalapeño کمی ادویه نیز اضافه می کند.
  • اسلاو. مخلوط ترد و تازه اسلاوی کاملاً با سس خامه‌ای تاکو و میگوی دودی ،یب می‌شود. آنچه معمولاً مایو اسلاو برای تاکوی میگو است، با ماست یون، که با مایو جایگزین می شود، سبک می شود.

نکته تعویض

من از یک ،یب “فوق العاده” از کلم ،د شده، کلم بروکلی، کلم پیچ و کلم برو،ل استفاده کردم. اگر تاکوی میگوی خود را فقط با کلم ترجیح می دهید، این یک تعویض کاملاً خوشمزه است. برای نکات برش کلم، کلم سرخ شده را ببینید.

  • نان ذرت مکزیکی. پوسته تاکوهای ما می تو،د از تورتیلاهای آردی یا ذرت استفاده کنید.

جهت

چاشنی میگو برای تهیه تاکو میگو
  1. میگو را بشویید و خشک کنید. می،ا را در یک کاسه بزرگ با روغن و ادویه جات بریزید و روی آن را بپوش،د.
سس خامه ای تاکو برای تاکو میگو
  1. مواد سس تاکو را در غذاساز (یا اگر ندارید مخلوط کن) پردازش کنید.
کلم اسلاو برای تاکو میگو
  1. کلم را در یک کاسه بریزید، سپس آن را با بخشی از سس بریزید.
میگوی پخته شده برای تهیه تاکوی میگوی سالم
  1. می،ا را در یک تابه بزرگ با روغن بپزید.
میگو را با یک تاکو اسلاو خامه ای و سس تاکو میگو اضافه شده تا یک تاکوی میگوی خوشمزه و سالم درست کنید.
  1. تورتیلاها را گرم کنید، سپس آنها را با میگو، سالاد و سس اضافی پر کنید. لذت ببرید!

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. میگو در روزی که درست می شود طعم بهتری دارد اما می توان آن را تا 3 روز در یخچال نگهداری کرد. سالاد را می توان تا 2 روز در یخچال و هر سس اضافی را تا 5 روز در یخچال نگهداری کرد.
  • برای گرم ،. از آنجایی که میگو با گرم شدن مجدد خشک می شود، ترجیح می دهم از باقی مانده آن در بالای سالاد استفاده کنم. با این حال، در صورت نیاز می تو،د می،ا را به آرامی در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید.

نکته آماده سازی غذا

سس تاکو را تا 1 روز قبل آماده کنید. آن را در یک ظرف نگهداری از هوا در یخچال قرار دهید تا زم، که دستور پخت را تمام کنید.

چه چیزی را با تاکو میگو جفت کنیم

مشاهده همه دستور العمل ها

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

بهترین غذاساز

این غذاساز با عملکردهای متعدد، قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و موتور قدرتمند می تواند همه چیز را از ،د ، تا مخلوط ، خمیر انجام دهد.

بهترین تاکو میگوی سالم با سس لیمو و کلم کلم.  آبدار، تند، و بسیار سریع و آسان!  روی اجاق یا گریل بپزید!

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

چه این تاکوها را در خارج از منزل بپزید یا در خارج از منزل، من دوست دارم بدانم این دستور غذا برای شما چگونه است!

سوالات متداول

آیا اینها تاکوهای میگوی تند هستند؟

همانطور که دستور غذا نوشته شده است، این تاکوها دارای مقدار خوبی هستند. اگر تاکوی میگوی کمتر تند را ترجیح می دهید، می تو،د ادویه ها را به سلیقه خود کاهش دهید. برای ادویه بیشتر، کمی پودر چیلی چیپوتل اضافی، کمی فلفل کاین یا مقداری سس تند (سریراچا خوشمزه خواهد بود!) به راحتی میل کنید.

آیا تاکوی میگو با تورتیلاهای ذرت بهتر است یا آرد؟

من فکر می کنم تورتیلاهای ذرت یا آرد برای این دستور غذا خوب کار می کنند، بنابراین ترجیح شخصی شماست. ذرت معتبرتر در نظر گرفته می شود و همچنین فاقد گلوتن است.

بهترین راه برای گرم ، تورتیلا چیست؟

اگر اجاق گاز دارید، برای یک حرکت حرفه ای، تورتیلاهای خود را در یک لایه روی شعله باز گرم کنید. روی حرارت متوسط ​​بالا، هر طرف را به مدت 15 ث،ه گرم کنید و با انبر آن را برگرد،د. اگر اجاق گاز شما برقی است، تورتیلاها را با بسته بندی در فویل و قرار دادن در فر گرم به مدت 5 دقیقه گرم کنید.
با کمی ،ج ،، می تو،د تورتیلاها را در مایکروویو گرم کنید، اگرچه آنها کمی لثه می شوند. هر بار 3 تا 4 عدد گرم کنید و یک حوله مرطوب روی آن قرار دهید تا خشک نشوند.

برای تاکو میگو:

  • 1 پوند میگو بزرگ یا جامبو پوست کنده، رگه شده، و دم برداشته شده (تازه یا منجمد و ذوب شده)
  • 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون اضافی ت،یم شده
  • 1 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز
  • 1 قاشق چایخوری فلفل چیلی آسیاب شده
  • 1 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • 6 تا 8 تورتیلا ذرت یا آرد
  • تزیینات: آووکادو گشنیز، خامه ترش (یا ماست یون،)، لیموترش، سالسا انبه

برای سس تاکو و میگو:

  • 1 فنجان ماست یون، ساده بدون چربی
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 میخک سیر پوست کنده
  • 1/2 هالاپینو کوچک دانه ها و غشاها حذف شدند
  • 1/4 فنجان برگ های گشنیز تازه بسته بندی شده
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • پوست و آب 1 لیموترش بزرگ یا 2 لیموترش خیلی ریز حدود 2 قاشق چایخوری پوست و 3 قاشق غذاخوری آب
  • 2 فنجان ها کلم ،د شده یا مخلوط سرم

  • می،ا را بشویید و خشک کنید، سپس به یک کاسه بزرگ همزن منتقل کنید. با 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و با پودر فلفل قرمز، چیلی چیلی، زیره سبز و نمک بپاشید. هم بزنید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود. در حین آماده ، سس تاکو و سالاد میگو استراحت دهید.

  • سس و سالاد را آماده کنید: در یک غذاساز مجهز به تیغه فولادی، ماست یون،، روغن زیتون، سیر، هالاپینو، گشنیز، نمک، پوست لیموترش و آبلیمو را فرآوری کنید. چاشنی ها را بچشید و به دلخواه تنظیم کنید. کلم را در کاسه ای بریزید و با حدود 1/2 فنجان سس بریزید. در صورت تمایل سس بیشتر به آن اضافه کنید، سپس بقیه سس را برای سرو نگه دارید.

  • میگو را بپزید: در یک تابه ن،ب بزرگ، 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون باقیمانده را گرم کنید. میگو را اضافه کنید و فقط تا زم، که میگو پخته شود و مرکز آن دیگر شفاف نباشد، حدود 4 دقیقه تفت دهید. زیاد نپزید! میگو را بلافاصله به بشقاب منتقل کنید.

  • تورتیلاها را گرم کنید (اختیاری) و تاکوها را جمع کنید: اگر دوست دارید، تورتیلاها را در مایکروویو گرم کنید (آنها را در یک پشته قرار دهید و با یک حوله کمی مرطوب بپوش،د) یا در فر 250 درجه فارنهایت در حالی که میگو پخته می شود. برای سرو، تورتیلاها را با تعداد میگوی دلخواه خود پر کنید، سپس با سخاوتمندانه سالاد، سس اضافی، کمی آب لیموترش و سایر مواد رویه دلخواه را روی آن قرار دهید. بلافاصله لذت ببرید.

  • برای ذخیره ،: میگو از روزی که درست می شود بهترین طعم را دارد اما تا 3 روز در یخچال قابل نگهداری است. سالاد را می توان تا 2 روز در یخچال و هر سس اضافی را تا 5 روز در یخچال نگهداری کرد.
  • برای گرم ، مجدد: از آنجایی که میگو با گرم شدن مجدد خشک می شود، ترجیح می دهم از باقی مانده آن در بالای سالاد استفاده کنم. با این حال، در صورت نیاز می تو،د می،ا را به آرامی در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید.

خدمت: 1تاکو (از 8)، از جمله تورتیلا، میگو، و سالادکا،ی: 158کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 14gپروتئین: 13gچربی: 6gچربی های اشباع شده: 1gکلسترول: 1میلی گرمفیبر: 2gقند: 3g

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های خوشمزه تر میگو

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/shrimp-tacos/