دستور پخت پای آلبالو خانگی


در اینجا یک دستور العمل ساده برای طرز تهیه فیل پای آلبالو خانگی برای استفاده در پای، کیک، چیزکیک یا صرفاً برای خوردن با قاشق وجود دارد!

طرز تهیه میسون پرکن خانگی گی،
آن را پین کنید

فقط یک قاشق از این فیلینگ پای آلبالو غلیظ و خوشمزه، دیگر هرگز به فیلینگ پای گی، کنسرو شده برنخواهید گشت.

دستور العمل آسان را می توان به طور طبیعی شیرین کرد، بدون شربت ذرت با فروکتوز بالا، بدون قرمز 40 و بدون نیاز به ژلاتین. و طعم آن ده برابر بهتر از نسخه کنسرو شده است!

این کاپ کیک های محبوب Oreo را نیز امتحان کنید

فیلینگ پای آلبالو خانگی

روش های استفاده از فیلینگ پای آلبالو

این پر ، گی، در پودینگ چیا یا جو دوسر شبانه عالی است.

آن را با پارفی یا ماست مخلوط کنید، به ،وان رویه کیک جنگلی سیاه یا چیزکیک استفاده کنید، یا آن را با قاشق روی پنکیک، کرپ، نان تست فرانسوی یا وافل قرار دهید.

یا از سس غلیظ گی، برای درست ، تارت ها یا تارت های پاپ، پای دستی یا میله ها، سالاد کرکی گی،، یا پینه دوز یا کرامبل گی، استفاده کنید.

البته محبوب ترین روش استفاده از فیلینگ پای آلبالو، پای آلبالو خانگی است.

این یک تاپینگ عالی برای چیزکیک کتو یا کیک پنیر بدون پخت است

در بالا، ویدیوی دستور پخت گام به گام پای آلبالو را تماشا کنید

مواد اولیه فیلینگ پای آلبالو خانگی

دستور تهیه تاپینگ گی، شامل گی،، آب، آب لیمو، شیرین کننده دلخواه، نشاسته ذرت، مقدار کمی نمک و عصاره و،ل خالص یا عصاره بادام است.

شیرین کننده را می توان مانند شکر معمولی یا شکر نارگیل دانه بندی کرد. یا می تو،د از شیرین کننده های مایع تصفیه نشده مانند عسل، آ، یا شربت افرا خالص استفاده کنید. برای دسرهای گی، بدون شکر، از اریتریتول یا زایلیتول استفاده کنید.

من پیکان، تاپیوکا، آگار، آرد یا جایگزین های دیگری برای نشاسته ذرت امتحان نکرده ام. با خیال راحت آزمایش کنید و در صورت انجام حتما گزارش دهید.

گی، قرمز تازه با ساقه

چه نوع گی،؟

گی، شیرین یا آلبالو هر دو در دستور غذا کار می کنند. من گی، های سیاه شیرین مانند بینگ، لامبرت، چلان یا دلبر را دوست دارم. اگر از تارت یا گی، قرمز استفاده می کنید، در صورت نیاز شیرین کننده بیشتری اضافه کنید تا مزه دار شود.

من ترجیح می‌دهم از گی،‌های یخ‌زده استفاده کنم، زیرا معمولاً از قبل هسته‌دار شده‌اند، بنابراین شما را در مرحله‌ای که مجبور نیستید گی،‌ها را با هسته هسته‌گیری کنید، کاهش می‌دهد.

استفاده از آلبالوهای تازه خوب است به شرطی که ابتدا آنها را با یک چاپستیک یا چاقو یا با سطل آلبالو ،د کنید.

گی، اضافی؟ ماست منجمد گی، درست کنید

طرز تهیه تاپینگ سس آلبالو سالم

طرز تهیه فیلینگ پای آلبالو

همه مواد به جز عصاره و،ل را در یک قابلمه با هم ،یب کنید.

مخلوط را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنید تا شروع به جوشیدن کرد. مرتب هم بزنید تا آلبالوها خیلی نرم شوند و آب آن غلیظ شود. این کار باید حدود ده تا پانزده دقیقه روی اجاق گاز طول بکشد.

حرارت را خاموش کنید. عصاره و،ل را هم بزنید. در صورت تمایل می تو،د یک یا دو قطره عصاره بادام نیز اضافه کنید. بچشید و در صورت نیاز شیرین کننده اضافی اضافه کنید.

اجازه دهید مخلوط گی، قبل از انتقال به شیشه‌های مزون یا ظرف درب دار سرد شود. باقی مانده ها را تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. یا تا سه ماه فریز کنید، قبل از استفاده ذوب کنید.

گی، تازه یا کنسرو شده

مارک های زیادی از پر ، پای گی، از یک قوطی در بازار وجود دارد، از جمله Comstock (دانکن هاینز)، Solo، Lucky Leaf، Musselman’s، Giant، Walmart و Target.

ا،ر گزینه های کنسرو یا حاوی رنگ مصنوعی یا شربت ذرت هستند یا گران هستند. بنابراین بهترین انتخاب برای فیلینگ پای آلبالو سالم این است که خودتان در خانه درست کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، پر ، گی، خانگی نیز طعم بهتری دارد.

طرز تهیه فیلینگ پای آلبالو (دستور پخت آسان)
  • 6 فنجان ها گی، (تازه یا منجمد بدون هسته)
  • 1/2 فنجان اب
  • 2 قاشق غذاخوری آب لیمو
  • 3 1/2 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
  • 2/3 فنجان شیرین کننده انتخابی
  • اختیاری 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص یا 1/4 قاشق چایخوری عصاره بادام
  • اختیاری نمک ،ج ،
  • همه مواد را به جز و،ل در یک قابلمه هم بزنید. روی حرارت متوسط ​​به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن، آن را کم کنید و مرتب هم بزنید تا آلبالوها بسیار نرم شوند و سس غلیظ شود (حدود 10-15 دقیقه). شعله را خاموش کنید و عصاره و،ل را هم بزنید. به خصوص اگر از آلبالو استفاده می کنید به دلخواه شیرین کننده بیشتری اضافه کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های کیک و پای آسان

دستور تهیه پای کدو تنبل سالم بدون پوسته

پای کدو حلوایی بدون پوسته

پای کوکی چیپ شکلاتی Toll House

کیک دیپ دیش

طرز تهیه پای پنیر خامه ای آناناس با 5 ماده

پای آناناس

کیک شکلاتی کتو کم کربوهیدرات

کیک کتو

بهترین پای سیب وگان (بدون لبنیات)

پای سیب وگان

طرز تهیه کیک لیو، و،لی

کیک لیو، و،لی

طرز تهیه کیک سس سیب

کیک با سس سیب


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/،memade-cherry-pie-filling-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،memade-cherry-pie-filling-recipe