سالاد معروف کینوا با الهام از تایلند | آشپزخانه جاه طلب


این زرق و برق دار سالاد کینوا تایلندی دستور غذا در اصل در سال 2013 ارسال شد، سالی که من با شوهر فعلی ام آشنا شدم. نمی‌خواهم این پست را زیاد تغییر دهم، زیرا صادقانه بگویم، می‌خواهم خاطرات نوشته شده در مورد اولین قرارمان را اینجا نگه دارم. خیلی شیرینه

چیزی که من در مورد این دستور غذا تغییر دادم، عکاسی، نکات و راه‌های ساخت آن بدون گلوتن و وگان بود. اوو هو!

برای ،، از شما که نمی دانند، این دستور غذا یکی از محبوب ترین دستور العمل ها در آشپزخانه جاه طلب است!

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا داستان در مورد نحوه اولین ملاقات ما آمده است:

من تازه از تعطیلات در آریزونا برگشتم. آنقدر شب های سرگرم کننده داشتم که حتی نمی توانم به شما بگویم. غذا، حاشیه‌ها، سوار شدن بر روی یک کانورتیبل قرمز، غوطه‌ور شدن در آفتاب، شنا ، در شب، بازی‌های بیس‌بال، غذاهای مکزیکی، فرویو، به‌علاوه سفر به کیک‌های اسپرینک،!

من می خواهم تا آ، عمر در تعطیلات باشم.

به اندازه کافی خنده دار است، من همچنین در طول سفر به قرار ملاقات رفتم! (تصادفی ترین چیزها برای من اتفاق می افتد، ،م می خورم.) از طریق یکی از دوستانم با او آشنا شدم و آن را قطع کردیم. در قرارمان، به باغ وحش رفتیم، غذاهای ایتالیایی واقعاً خوب خوردیم و هیستریک خندیدیم. فکر نمی‌کنم او وبلاگ من را بخواند، بنابراین به نظر من، صحبت در مورد شیرین بودن او کاملاً اشکالی ندارد.

FYI: من به او در مورد کلوچه های تغییر دهنده زندگی به او گفتم و فکر می کنم او فروخته شد.

به طور جدی شما بچه ها، من باید به مردم در مورد مشخصات طعم کره قهوه ای و آن کوکی های عجیب و غریب نگویم. فقط خیلی عصبی است مخصوصاً در تاریخ ها.

اما اما اما! کاری که من واقعاً باید انجام دهم این است که با واقعیت کنار بیایم و بپذیرم که در آینده نزدیک من هیچ حاشیه یا FroYo دیگری وجود ندارد. تنها چیزی که الان در زندگی ام نیاز دارم یک سالاد زیبا و سالم است.

تو هم هستی؟

دو کاسه سالاد کینوا تایلندی با گشنیز و لیموترش در بالا و یک کاسه لیموترش در کناره

مواد تشکیل دهنده این سالاد کینوا با الهام از تایلند

من عاشق این هستم که این سالاد می تواند به راحتی وگان و بدون گلوتن باشد، و فوق العاده خوشمزه است (نه یک کلمه، اما باید باشد). در اینجا چیزهای خوبی وجود دارد: مقدار زیادی سبزیجات و یک سس کره بادام زمینی خامه ای با کمی زنجبیل کاملاً برای مردن است. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • کوینو: همانطور که احتمالا تا به حال می د،د، پایه این سالاد با مواد مغذی و دل،ب درست شده است کوینو. یکی از غلات مورد علاقه من برای سالاد!
  • سبزیجات: این سالاد بسیار رنگارنگ است و پر از کلم ،د شده، فلفل دلمه ای قرمز، پیاز قرمز، هویج رنده شده، گشنیز و پیاز سبز است.
  • آجیل و خشکبار: من دوست دارم کرانچ اضافی را با آن اضافه کنم کاشوبادام هندی یا بادام زمینی (مخصوصاً بو داده با عسل).
  • برای پانسمان: سس بادام زمینی خامه ای با کره بادام زمینی طبیعی، زنجبیل تازه تهیه می شود. من بید هستم، عسل، سرکه برنج، روغن کنجد & روغن زیتون. من عاشق کره بادام زمینی Wild Friends، و می تو،د از کد استفاده کنید “AMBITIOUS15” با 15٪ تخفیف!

در پایان، همه مواد کاملاً با هم ،یب می شوند و به نوعی سالاد به طرز خارق العاده ای کار می کند – به علاوه سیر کننده است! اگر می خواهید این غذای کامل را درست کنید یا بیشتر میل می کنید، پیشنهاد می کنم ادام یا نخود اضافه کنید.

اوه و مانند تقریبا هر چیز دیگری در این وبلاگ، من آن را از ته قلب دوست دارم. دوه

کاسه سالاد کینوا تایلندی با سس بادام زمینی روی آن و پیاز سبز و گشنیز با لیموترش در پس زمینه

این سالاد کینوا تایلندی را سفارشی کنید

از سفارشی ، این سالاد با مواد مورد علاقه خود یا مواردی که در دست دارید لذت ببرید!

  • سبزیجات خود را انتخاب کنید: شما واقعاً می تو،د از سبزیجاتی که در یخچال خود دارید استفاده کنید. کلم بروکلی ،د شده یا کلم برو،ل ،د شده در اینجا عالی است.
  • آن را گیاهخوار نگه دارید: به سادگی از شربت آ، یا افرا خالص به جای عسل در سس خود استفاده کنید.
  • یک دانه جدید را امتحان کنید: فکر می کنم این سالاد با ،،، ارزو، فارو یا نودل برنج دوست داشتنی باشد!
  • بدون غلات بروید: همچنین می‌تو،د کینوآ را با کلم پیچ عوض کنید یا سبزیجات را دو برابر کنید تا یک سالاد مقوی و بدون غلات درست کنید.

آیا به دنبال افزایش پروتئین هستید؟

این سالاد کینوا تایلندی پایه ای عالی برای گوشت یا پروتئین های گیاهی مورد علاقه شما است. این چیزی است که من پیشنهاد می کنم:

کاسه سالاد کینوا تایلندی روی کت، با بادام هندی

بهترین سالاد کینوا تایلندی در 4 مرحله ساده

  1. کینوا را بپزید. با پختن کینوا شروع کنید تا خوب و پفی شود. در حین درست ، سس آن را کنار بگذارید تا خنک شود.
  2. پانسمان را درست کنید. کره بادام زمینی و عسل را در مایکروویو گرم کنید تا بتو،د به راحتی آنها را مخلوط کنید، سپس بقیه مواد سس را با همزن بزنید تا خوب و یکدست شود.
  3. کینوا را بپوش،د. کمی از سس را با کینوا خنک شده خود بریزید تا شروع به جذب طعم ها کند. سپس تمام سبزیجات خود را داخل آن بریزید و با بقیه سس بریزید.
  4. تزیین و سرو کنید. روی سالاد را با بادام هندی و پیاز سبز اضافه کنید، سپس با آب لیموترش سرو کنید و لذت ببرید.

دو کاسه سالاد کینوا تایلندی

طرز طبخ کینوا کرکی کامل

تمام بهترین نکات و ترفندهای من برای پختن کینوآ کاملاً کرکی را از اینجا دریافت کنید!

نکات ذخیره سازی

این سالاد تایلندی کینوآ وگان را در یک غذا نگه دارید ظرف بدون هوا در یخچال حدود 3-4 روز. این سالاد روز قبل هم به راحتی درست میشه و روز بعد خوشمزه میشه!

یک کاسه سالاد کینوا تایلندی که با پیاز سبز و گشنیز و یک عدد لیمو ترش تزئین شده است.

پس بله، من و شوهرم زم، که در تعطیلات بودم با هم آشنا شدیم. یک هفته بعد، او از من خواست که کلوچه های تغییر دهنده زندگی را برایش بفرستم، و اکنون نزدیک به 5 سال بعد، ما با هم ازدواج کردیم. داستان ناز، ها؟

دستور العمل های سالاد سالم بیشتری که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های سالاد من را اینجا دریافت کنید!

اگر این دستور تهیه سالاد کینوا تایلندی را درست می کنید، حتماً نظر خود را در زیر بگذارید و به دستور غذا امتیاز دهید! همچنین می تو،د ع، بگیرید و آن را در آن پست کنید اینستاگرام با استفاده از هشتگ #ambitiouskitchen. و البته مطمئن شوید که آشپزخانه جاه طلبانه را دنبال کنید اینستاگرام. xo!

سالاد کینوا تایلندی کرانچی بادام هندی {وگان، بدون گلوتن}

سالاد کینوا تای در یک کاسه

سالاد کینوا با الهام از تایلندی ترد، پر از سبزیجات رنگین کم، و ریخته شده در سس زنجبیل بادام زمینی خامه ای. این سالاد آسان تایلندی کینوا همان طور که هست خوشمزه است و برای سفارشی ، با پروتئین های مورد علاقه شما عالی است! من، برای ناهار، پیک نیک یا مهم، های آماده غذا. این سالاد از جمعیت خوشایند است!

،اصر

  • ¾
    فنجان
    کوینولای نپخته
  • 2
    فنجان ها
    کلم قرمز رنده شده، بسته به میزان تردی که دوست دارید
  • 1
    فلفل دلمه ای قرمز، ،د شده
  • 1/4
    فنجان
    پیاز قرمز ،دشده
  • 1
    فنجان
    هویج رنده شده
  • ½
    فنجان
    گشنیز ،د شده
  • ¼
    فنجان
    پیاز سبز ،د شده
  • ½
    فنجان
    نصف بادام هندی یا بادام زمینی (برشته شده با عسل خوب است)
  • اختیاری: 1 فنجان ادامام یا نخود
  • آهک تازه، برای کمی طعم دار ،
  • برای پانسمان:
  • ¼
    فنجان
    کره بادام زمینی تماما طبیعی
  • 2
    قاشق چای خوری
    زنجبیل تازه رنده شده
  • 3
    قاشق سوپخوری
    سس سویا بدون گلوتن یا آمینو نارگیل
  • 1
    قاشق سوپخوری
    عسل (اگر گیاهخوار است از شربت آ، یا افرا خالص استفاده کنید)
  • 1
    قاشق سوپخوری
    سرکه برنج یا سرکه شراب قرمز
  • 1
    قاشق چایخوری
    روغن کنجد
  • 1
    قاشق چایخوری
    روغن زیتون یا بیشتر روغن کنجد
  • در صورت ،وم آب را رقیق کنید

دستورالعمل ها

  1. برای پختن کینوا: در یک قابلمه متوسط، 1 ½ فنجان آب را به جوش بیاورید. کینوآ را اضافه کنید و مخلوط را به جوش بیاورید. روی آن را بپوش،د و حرارت را کم کنید و بگذارید 15 دقیقه یا تا زم، که کینوا تمام آب را جذب کند بجوشد. از روی حرارت بردارید و کینوا را با چنگال پف کنید. در یک کاسه بزرگ قرار دهید و حدود 10 دقیقه کنار بگذارید تا خنک شود. شما باید کمی بیش از 2 فنجان کینوا مصرف کنید.

  2. برای تهیه سس: کره بادام زمینی و عسل یا آ، را به یک کاسه متوسط ​​ایمن مایکروویو اضافه کنید. به مدت 20 ث،ه در مایکروویو حرارت دهید. زنجبیل، سس سویا، سرکه و روغن زیتون و کنجد را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدست و خامه ای شود. اگر می‌خواهید سس نازک‌تری داشته باشید، به سادگی یک یا دو قاشق چای‌خوری آب یا روغن زیتون را اضافه کنید.

  3. هر چقدر که می خواهید سس به کینوآ اضافه کنید. من همیشه با کمی لباس پوشیدن شروع می کنم و معمولاً مطابق با ترجیحات ذائقه ام بیشتر اضافه می کنم. از طرف دیگر، می تو،د پانسمان را برای بعد ذخیره کنید و زم، که آماده خوردن شدید، آن را اضافه کنید. با این حال، طعم سس معمولا در سالاد خیس می شود، بنابراین من دوست دارم ابتدا آن را به کینوآ اضافه کنم.

  4. سپس فلفل قرمز، پیاز، کلم، هویج و گشنیز را داخل کینوآ بریزید. با بادام هندی و پیاز سبز تزئین کنید. در صورت تمایل به صورت سرد یا در دمای اتاق با تکه های لیموترش سرو کنید.

یادداشت های دستور غذا

برای نکات، ترفندها و راه های سفارشی ، این سالاد، پست کامل را ببینید!

برای ذخیره سازی: حدود 3-4 روز در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. این سالاد روز قبل هم به راحتی درست میشه و روز بعد خوشمزه میشه!

تغذیه

خدمات: 6 وعده

اندازه سرو: 1 سروینگ

کا،ی: 260 کیلو کا،ی

چربی: 13.5 گرم

کربوهیدرات ها: 27.7 گرم

فیبر: 4.3 گرم

قند: 7 گرم

پروتئین: 8.6 گرم

این پست در ابتدا در 11 آوریل 2019 منتشر شد و در 9 فوریه 2023 بازنشر شد.




منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/crunchy-cashew-thai-quinoa-salad-with-،-peanut-dressing/