شیک شامروک سالم | ضخیم و خوشمزه!


یک شامروک شیک کوچک مک دونالد 460 کا،ی و 64 گرم شکر را به شما برمی گرداند! به سلامتی خود لطف کنید و دستور تهیه شیک شامروک خوشمزه و سالم خود را در خانه درست کنید.

دستور شیک شامروک وگان

چگونه یک شیک شامروک سالم درست کنیم

Shamrock Shakes محبوب McDonalds دوباره بازگشته است.

و اگرچه این میلک شیک های ن،اع ممکن است برای چند دقیقه ای که دوام می آورند طعم خوبی داشته باشند، حتی کوچکترین میلک شیک شامرک پر از کا،ی خالی و شکر، مواد شیمیایی، افزودنی ها و رنگ های غذایی است.

بنابراین در اینجا یک دستور العمل سریع، ساده، غلیظ و فوق العاده خامه ای برای طرز تهیه شیک شامروک سالم خانگی خود، درست در آشپزخانه خود آورده شده است.

خوانندگان نیز عاشق این براونی های سیاه لوبیا هستند

ویدیوی دستور العمل شیک شبدری سالم را مرحله به مرحله در بالا تماشا کنید

شیک شامروک وگان سالم (دستور پخت کم کا،ی)

میلک شیک های سالم خانگی

در حالی که من همیشه بر این باور بودم که هر چند وقت یکبار مصرف غذاهای ناسالم خوب است، اما هرگز به اعتدال زیاد توجه نکرده ام.

اگر از چیزی لذت می برم، همیشه آن را می خواهم!

با این شیک های شامروک سالم، لازم نیست آنها را در حد اعتدال بنوشید.

دستور پخت آسان کمتر از پنج دقیقه طول می کشد، از مواد طبیعی برای به دست آوردن آن رنگ سبز ک،یک استفاده می کند، و هیچ شکر تصفیه شده ای ندارد.

به این فکر کنید که با نوشیدن صفر گرم شکر تصفیه شده به جای 64، چقدر شکر صرفه جویی می کنید. این دستور شیک شامروک سالم نیز مسیر زیر 460 کا،ی

پرطرفدار در حال حاضر: شکلات داغ وگان

شامروک شیک سالم - یک شیک کوچک مک دونالد 530 کا،ی و 73 گرم شکر به شما بازمی گرداند... به سلامتی خود لطف کنید و شامروک شیک های سالم خود را در خانه درست کنید!  https://c،colatecoveredkatie.com/2011/02/24/raw-mint-c،colate-chip-milkshake/ @c،ccoveredkt

مواد تشکیل دهنده شیک شامروک وگان

دستور غذا شامل موارد زیر است: شیر انتخابی، اسفناج منجمد (یا چند قطره رنگ خوراکی)، عصاره ن،اع خالص، چیپس شکلات یا نوک کاکائو، و یک موز یخ زده.

نیازی به ماچا نیست و یک گزینه بدون موز نیز در دستور غذا موجود است.

در حالی که طعم آنها دقیقاً شبیه شیک غلیظ مک دونالد نیست (اگرچه اگر از شیر نارگیل کنسرو شده استفاده کنید، به طرز شگفت انگیزی شبیه میلک شیک هستند)، من در واقع این میلک شیک های گیاهی را حتی بیشتر دوست دارم. وقتی کارتان تمام شد، احساس بی‌حالی مصرف بیش از حد قند را به شما نمی‌دهند.

با خیال راحت از شیر مورد علاقه خود در اینجا استفاده کنید. گاهی اوقات من از شیر نارگیل برای یک شیک ضعیف تر استفاده می کنم، اما بیشتر اوقات از شیر بادام هندی غیر لبنی یا شیر بادام استفاده می کنم.

اخیراً وقتی شیک‌های گیاهی درست می‌کنم، حوصله سبز ، آنها را ندارم. سفیدها هنوز هم به همان اندازه خوب هستند، اگرچه مسلماً چندان سرگرم کننده نیستند.

*اگر اهل شکلات هستید، دستور شیک شامروک شکلاتی را امتحان کنید.

شبدر

پیشنهادات سرو شیک شامروک سالم

این اسموتی های سبز سالم برای صبحانه، میان وعده یا دسر عالی هستند.

سعی کنید آنها را با یک توفو اسکرامبل یا این کوکی‌های بلغور جو موز کامل سرو کنید تا یک صبحانه سالم در تمام طول سال درست کنید.

یا از یکی به ،وان دسر جشن سنت پاتریک لذت ببرید. حتی می تو،د یک پیمانه از پودر پروتئین مورد علاقه خود را اضافه کنید تا آن را به یک غذای پر پروتئین بعد از تمرین تبدیل کنید.

یک شیک پروتئینی شبدری حدود 25 تا 30 گرم پروتئین دارد!

دختر وگان در حال نوشیدن اسموتی سبز

طعم میلک شیک مورد علاقه شما چیست؟

مال من همیشه شکلات ن،ایی بوده است. اگرچه من عاشق طعم آن هستم، اما این رنگ سبز پر جنب و جوش است که بیش از هر چیز دیگری مرا مجذوب خود می کند.

به آن Shamrock Shakes های سبز و زیبا از مک دونالد یا میلک شیک های شکلاتی ن،ایی روشن از Baskin Robbins فکر کنید.

به زم، برمی گردد که من سه ساله بودم و هر چیزی آبی را دوست داشتم. از آنجایی که باسکین رابینز محلی ما در آن زمان بستنی آبی درست نمی کرد، چیپس شکلاتی ن،اع بهترین انتخاب بعدی بود.

من در دوران راهنمایی مرحله ای را پشت سر گذاشتم که در آن هر روز بعد از مدرسه یک میلک شیک شکلاتی ن،ایی باسکین رابینز می خوردم.

و حالا؟

خوب، اکنون بیش از هفت سال از اولین باری که این دستور شیک شامروک وگان و سالم را پیدا کردم می گذرد، و با این حال، هنوز هم حداقل هفته ای یک بار آنها را برای خودم درست می کنم!

سعی کنید شامروک شیک خود را با خامه نارگیل خانگی پر کنید.

دستور شیک شامروک سالم مخفیانه

این دستور غذا از این دستور العمل اسموتی سبز الهام گرفته شده است.

  • 1 فنجان شیر انتخابی
  • 1 موز یخ زده (یا این دستور اسموتی آووکادو بدون موز را درست کنید)
  • نوک کاکائو یا چیپس شکلات، به دلخواه
  • 1/8 قاشق چایخوری تا 1/4 قاشق چایخوری عصاره ن،اع خالص
  • 1 اسکوپ پودر پروتئین، اختیاری
  • 1/4 فنجان اسفناج منجمد، اختیاری
  • من معمولاً 1/8 قاشق چایخوری نمک کمی اضافه می‌کنم تا طعم آن مشخص شود
  • *اگر نمی تو،د با اسموتی سبز کنار بیایید، می تو،د رنگ خوراکی سبز را انتخاب کنید یا فقط یک شیک ن،اع فلفلی سفید بنوشید که به همان اندازه خوشمزه است. یا کمی اسپیرولینا اضافه کنید!با خیال راحت از شیر مورد علاقه خود استفاده کنید. کنسرو شیر نارگیل به آن طعمی شبیه میلک شیک می دهد، اما من واقعاً نتایج سبک تر استفاده از شیر بادام هندی یا شیر بادام را دوست دارم. اطمینان حاصل کنید که موزی که استفاده می کنید حداقل تا حدودی قهوه ای باشد تا طعم موز خاکی نارس را در شیک شکلاتی ن،ایی خود دریافت نکنید. برای تهیه شیک: همه مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود. می تو،د چیپس های شکلات را قبل یا بعد از مخلوط ، اضافه کنید. حتما از خالص استفاده کنید ن،اع تند است،اج، نه تقلید.مشاهده حقایق تغذیه

ایده های نوشیدنی سالم

دستور العمل آسان فراپوچینو

دستور پخت فراپوچینو

اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی (بدون موز)

اسموتی طرز تهیه کره بادام زمینی پودر شده

سالم شکلات فراستی

دستور العمل های کاسه آکای کره بادام زمینی شکلاتی

دستور العمل های کاسه آکای

شیک موز کره بادام زمینی

اسموتی موز کره بادام زمینی

،o-breakfast-recipes.png

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/healthy-shamrock-shake-milkshake-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=healthy-shamrock-shake-milkshake-recipe