طرز تهیه تخم مرغ آب پز سخت


یاد بگیرید چگونه هر بار تخم مرغ آب پز را کاملاً درست کنید! با این روش آسان، پوست آن‌ها به راحتی جدا می‌شوند و زرده‌های زرد رنگی خواهند داشت.


تخم مرغ آب پز کامل


این خبر خوب است: تخم مرغ پخته شده کامل به راحتی درست می شود. … و خبر بد: افراد کم‌عمل نیز همین‌طور هستند. من در مورد شما نمی دانم، اما من مطمئناً سهم خود را از دومی درست کرده ام. وقتی می‌خواهید پوست آن را جدا کنید، نیمی از سفیده‌ها همراه آن می‌آیند، یا وقتی آن را باز می‌کنید، زرده به جای زرد درخشان، کمی سبز می‌شود. خیلی ناامید کننده است، اگر از من بپرسید.

ببینید، پختن تخم مرغ آب پز کامل آسان است، اما این بدان م،ا نیست که فرآیندی که استفاده می کنید اهمیتی ندارد. پس از سال ها آزمون و خطا، خوشحالم که بگویم این روش برای طرز تهیه تخم مرغ سفت هر بار جواب می دهد! زرده‌ها همیشه به رنگ زرد آفتابی هستند و پوسته‌ها به درستی می‌لغزند. چه در حال آماده شدن برای عید پاک، چه برای عید فصح یا فقط در جستجوی یک میان وعده پر پروتئین، این دستور العمل آسان تخم مرغ آب پز سخت تضمین شده است.


کارتن تخم مرغ


طرز تهیه تخم مرغ آب پز

این مراحل ساده را دنبال کنید تا هر بار یک تخم مرغ آب پز کامل درست کنید:

ابتدا تخم مرغ ها را بجوش،د. آنها را در قابلمه ای بریزید و به اندازه 1 اینچ روی آنها را با آب سرد بپوش،د. آب را روی حرارت زیاد به جوش بیاورید.


چگونه تخم مرغ را سفت بجوش،م


سپس آنها را در آب گرم بگذارید. به محض اینکه آب شروع به جوشیدن کرد، حرارت را خاموش کنید و در قابلمه را ببندید. تخم مرغ ها را بین 10 تا 12 دقیقه در آب داغ قرار دهید، بسته به اینکه تخم مرغ هایتان را دوست دارید. تخم‌مرغ‌های 10 دقیقه‌ای زرده‌های پر جنب و جوش و خامه‌ای خواهند داشت، در حالی که زرده‌های 12 دقیقه‌ای رنگ پریده‌تر و مات‌تر و با بافت گچی‌تر خواهند بود.


طرز تهیه تخم مرغ سفت


در نهایت، آنها را به حمام یخ منتقل کنید. وقتی زمان تمام شد، تخم مرغ ها را آبکش کنید و به یک کاسه بزرگ آب یخ بریزید تا فرآیند پخت متوقف شود. قبل از اینکه تخم‌مرغ‌ها را پوست بگیرید، آن‌ها را حداقل 14 دقیقه در حمام یخ بگذارید.

اگر قصد ندارید بلافاصله تخم‌مرغ‌ها را بخورید، آن‌ها را در پوسته‌شان بگذارید و در یخچال نگهداری کنید. اما حتی اگر اینطور است، حمام یخ را کوتاه نکنید! این برای متوقف ، فرآیند پخت و پز ، آسان تخم مرغ ها در آینده بسیار مهم است.

برای دستور کامل به زیر مراجعه کنید!


تخم مرغ در حمام یخ


نکات کامل تخم مرغ آب پز

  • تخم مرغ را از قبل ب،ید اگر من تخم‌مرغ‌های آفتابی را بپزم، تخم‌مرغ‌های تازه هر بار بهترین نتیجه را خواهند داشت. اما اگر به سختی آنها را بجوشانم، برع، است! پوست کندن تخم مرغ های تازه مزرعه ای آب پز سخت تر از تخم مرغ های قدیمی است. اگر می خواهید تخم مرغ آب پز کامل درست کنید، بهتر است آنها را از قبل ب،ید و بعد از چند روز در یخچال بپزید.
  • تخم مرغ ها را وارونه نگه دارید. این نکته از مادر جک می آید که بهترین تخم مرغ های شیط، را برای جمع های خانوادگی درست می کند. برای اینکه زرده‌ها درست در مرکز تخم‌مرغ‌های پخته شده قرار بگیرند، او توصیه می‌کند تخم‌مرغ‌های خام را قبل از پختن، وارونه نگهداری کنید.
  • حمام یخ را نادیده نگیرید! تخم‌مرغ‌های پخته شده بیش از حد پخته شده، حلقه‌ای مایل به سبز ناخوشایند در اطراف زرده دارند. می‌خواهیم زرده‌هایمان به رنگ زرد درآیند، بنابراین تخم‌مرغ‌ها را به حمام یخ منتقل کنید تا به محض بیرون آمدن از قابلمه، فرآیند پخت متوقف شود. این مرحله همچنین برای تهیه تخم مرغ های آب پز سفت که به راحتی پوست کنده می شوند بسیار مهم است. حمام یخ به جدا ، غشای تخم مرغ از پوسته کمک می کند، بنابراین می تو،د پوسته را بدون کندن تکه های سفیده تخم مرغ جدا کنید.
  • آنها را با دقت پوست بگیرید. حمام یخ باید شما را برای موفقیت در اینجا آماده کند، اما این بدان م،ا نیست که پوسته همه یک تکه جدا می شود. تخم مرغ را به آرامی روی پیشخوان بکوبید تا کل پوسته به قطعات کوچک ت،یم شود. با احتیاط پوست آن را در امتداد ش،تگی ها جدا کنید و سفیده تخم مرغ را تا حد امکان دست نخورده نگه دارید.


پوست کندن تخم مرغ سفت


ذخیره سازی و ارائه پیشنهادات

تخم‌مرغ‌های سفت پخته شده یا پوست‌کنده تا 5 روز در یخچال نگهداری می‌شوند. آنها را به ،وان یک میان وعده حاوی پروتئین با نمک و فلفل یا هر چاشنی شیرینی شیرینی شیرین میل کنید، آنها را در سالاد برش دهید، آنها را به کاسه غلات اضافه کنید یا روی نان تست آووکادو قرار دهید. من همچنین دوست دارم تخم مرغ آب پز درست کنم تا تبدیل به تخم مرغ شیط،، تخم مرغ ترشی یا سالاد تخم مرغ سالم شود!

چگونه دوست دارید تخم مرغ آب پز سفت بخورید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!


بهترین تخم مرغ آب پز سفت


طرز تهیه تخم مرغ آب پز

این روش آسان برای پختن سفت تخم مرغ هر بار کار می کند! آنها به راحتی پوست کنده می شوند و زرده های زرد کاملی دارند. از آنها به ،وان یک میان وعده لذت ببرید، آنها را به سالاد اضافه کنید و موارد دیگر!

  • تخم مرغ ها را در یک قابلمه متوسط و به اندازه 1 اینچ با آب سرد بپوش،د. بگذارید بجوشد سپس در قابلمه را ببندید و حرارت را خاموش کنید. اجازه دهید تخم‌مرغ‌ها بسته به پخت دلخواهتان، به مدت 9 تا 12 دقیقه بپزند (ع، را ببینید).
  • تخم مرغ ها را به یک کاسه آب یخ و به مدت 14 دقیقه سرد کنید. این باعث می شود که تخم مرغ راحت تر پوست کنده شود. پوست بگیرید و لذت ببرید!

*تخم مرغ ممکن است بر اساس اندازه، نوع و تازگی متفاوت باشد. پوست کندن تخم مرغ های تازه مزرعه سخت تر از تخم مرغ های قدیمی است.


منبع: https://www.loveandlemons.com/،w-to-make-hard-boiled-eggs/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با