لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون

رستوران رترو دارای ظروف مسی، دکوراسیون قدیمی و در عین حال جذاب و شیک، انواع استیک ها، ساندویچ ها، غذاهای گریل شده، انواع نوشیدنی و سالاد، پاستاها با پرسنل خوش اخلاق و حرفه‌ای در اختیار شما هستند. رستوران نارنجستان در طبقه یازدهم و دوازدهم برجی در منطقه سعادت آباد قرار دارد برای همین، چشم اندازی مثال زدنی دارد. رستوران محیطی بسیار شیک و مدرن و در عین حال لوکس دارد اما در اکثر مواقع شلوغ است و اگر میزی از قبل رزرو نکرده باشید شاید مجبور شوید زمانی را منتظر بمانید. هنگام ورود، بجای یک خوش آمد گویی ساده از شما با شربت موهیتو پذیرایی می شود. بعد از شعبه سعادت آباد، رستوران رفتاری به سمت شرق تهران رفت در خیابان دولت که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین خیابان های شرق تهران به شمار میرود، سومین شعبه خود را افتتاح کرد.

  • البته، منوی این رستوران تنوع بسیاری ندارد و تعداد غذاهای قابل سرو آن بسیار کمتر از رستوران‌های نایب، مسلم و شرف الاسلامی است.
  • اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد.
  • آیتم های منو به خوبی با هم در تناسب هستند و از آن طرف هم می توانند برای هر سلیقه ای کاملا راضی کننده باشند.
  • شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد.
  • افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند.

در ادامه شما را با چند مورد از بهترین رستوران های مرکز تهران آشنا خواهیم کرد، با بنکوی همراه باشید. در آخرین بخش از معرفی بهترین رستوران های شرق تهران نوبت به یک رستوران بی نظیر و متفاوت از رستوران هایی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم می رسد. این رستوران یک رستوران گیلکی است که در ناحیه شرق تهران واقع شده است و طرفداران پروپاقرص خود را در این منطقه در اختیار دارد.

رستوران باغ گیلاس با فضای باز

دره فرحزاد نیز در شمال تهران قرار دارد فرحزاد نیز مانند درکه یک محل تفریحی هست که در خود رستوران و کافه های متنوع و زیادی را جای داده است. منو غذایی در رستوران‌ها به‌قدری متنوع است که شما با هر سلیقه غذایی که دارید حتماً می‌توانید یک غذا را سفارش دهید در رستوران‌های غذاهایی از قبیل انواع کباب، انواع خورشت، انواع ماهی، شیشلیک، کوفته و انواع سوپ و دسر و… رستوران سنتی شهربانورستوران سنتی شهربانو، یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب تهران و محدوده شهرک غرب واقع شده و مشتریان پر و پا قرص خود را دارد.

آدرس رستوران و کافه‌های ارکیده شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند

رستوران گردی یا به‌اصطلاح دیگر شکم گردی حالا یک زیرمجموعه مهم در صنعت توریسم است و نوعی تفریح و گردشگری به‌حساب می‌آید. در شمال تهران و نیاوران هم با رستوران های ایتالیایی معروف هست رستوران های که هر کس با یکبار امتحان مشتری می شود. اگر خواستید یک روز جمعه همراه خانواده خود را مهمان دیزی کنید یادتان نرود که غرب تهران را بورس دیزی سراهای تهران می‌دانند حتما به آنجا بروید. رستوران‌های سنتی تهران را می‌توان در جنوب تهران بیابد و از غذا خوردن در آن‌ها لذت ببرید.

کیفیت غذاهای رستوران‌های نایب در سطح اعلا هستند و کارکنان بسیار مؤدبی به شما خدمت‌رسانی می‌کنند. در نتیجه برای تجربه یک شب رؤیایی در کنار اعضای خانواده خود می‌توانید این رستوران را به‌عنوان بهترین رستوران خانوادگی تهران انتخاب کنید. قرار گرفتن در ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین به خودی خود جذابیت زیادی دارد.

بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود. اما تمامی غذا های رستوران را یکطرف بگذاریم و نان های مخصوصی که اینجا پخت می شوند هم جای دیگر. 8 مدل نان سنتی هندی در رستوران تاج محل ارائه می شود که برخی تنها یک نان سنی ساده هستند و برخی هم چون مخلفاتی هم در کنارش گذاشته می شود خودش یک وعده غذایی است.

یکی از دلایل معروف بودن آشپزخانه برادران، خلاقیت‌هایی است که برای طبخ غذاهای مختلف به‌کار می‌گیرند. قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم. با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند. مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند.