لیست بهترین رستوران های تهران در شرق با قیمت مناسب و باغ رستوران های خاص و شیک و سنتی

اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی ارائه می‌شود و همه غذاهای این منو کیفیتی بی‌نظیر دارند. فضای داخلی رستوران دیوان به‌صورت مدرن طراحی شده است و در گوشه و ‌کنار آن، انواع تابلوهای هنری کوچک و بزرگ به چشم می‌خورد. چنان‌که متوجه شدید رستوران دیوان از هنری‌ترین رستوران های تهران است. رستوران شهربانو یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب پایتخت واقع شده است.

  • این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد.
  • علاوه بر فضای عمومی، این رستوران یک فضای vip هم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که اگر با رزرو قبلی باشد امکان دیزاین آن به وسیله رستوران هم وجود دارد و شما می توانید غذایتان را در محیطی vip و بی نظیر سرو کنید.
  • مهمانان می‌توانند علاوه بر غذاهای خوشمزه، از آلاچیق‌های زیبا و محیط باصفای رستوران نیز لذت ببرند.
  • رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد.

سالگرد ازدواج یکی از مناسبت‌های خاصی است که معمولاً با صرف شامی دو نفره و رمانتیک در رستورانی مجلل برگزار می‌شود. با بعضی از رستوران‌های مناسب برای برگزاری سالگرد ازدواج را در ادامه آشنا خواهیم شد. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مناسبت‌های خود را در رستوران برگزار کنند. رستوران‌های زیادی برای برگزاری مناسبت‌های تولد و سالگرد ازدواج در تهران وجود دارند که در ادامه بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ساندویچی پارس نیز از قدیمی‌ترین ساندویچی‌های شرق تهران است که قدمت آن به سال‌ها قبل باز می‌شود.

طراحی رستوران به گونه‌ای است که با وارد شدن به فضای آن مهمانان احساس می‌کنند به تاریخ این کشور سفر کرده‌اند. مراکز خرید تهران – اغلب مراکز خرید و پاساژهای موجود در تهران، در بخش شمال و شمال غرب شهر واقع شده اند برای آشنایی کلیک کنید. رستوران بیستانگو از مجلل‌ترین هتل رستوران های شهر تهران است که گرچه با عنوان رستوران فرانسوی در تهران شهرت دارد. اگر از علاقه‌مندان به نان‌ها ‌تند و پر ادویه، سوپ‌، تندوری، برنج و دیگر غذاهای هندی هستید، غذا خوردن در این رستوران را تجربه کنید؛ اما به یاد داشته باشید قیمت غذاها این رستوران بالا است. یکی از دلایل این موضوع هم تمایل ایرانی‌ها به غذاهای ایتالیایی است که البته تنها محدود به ما هم نیست.

رستوران مرشد

مستر دیزی علاوه بر سفارش آنلاین، در اکثر شعبه‌های خود فضایی هم برای مشتریان حضوری خود تدارک دیده است. دیزی تند و اسپایسی هم غذای جدید و خاص دیگری‌ست و البته کاله‌جوش سنتی که تقریبا محال است به این راحتی بتوانید از جای دیگری سفارش دهید. نکته‌ی مهم درباره‌ی مستر دیزی این است که ساعت سفارش آنلاین این رستوران محدود به 2 ساعت است. از شعبه‌های مستر دیزی غیر از شعبه‌ی معروف سعادت‌آباد، می‌توان به مستر دیزی قیطریه، اکباتان، ستارخان، کاشانک، ظفر و ولیعصر نام برد.

رستوران فوق العاده  باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

این رستوران با نهایت بی ادبی فرمودند باید رزرو میکردین.لطفا اطلاع رسانی کنید یک هفته قبل رزرو کنند. استفاده از مواد اولیه کاملا تازه و مرغوب و باکیفیت بالا برای تهیه انواع خوراک ها، دسرها و … برای صبحانه هم می‌توانید روی این رستوران حساب کنید و اگر خواستید صبح روز تعطیل با دوستانتان جمع شوید و صبحانه بخورید اینجا را هم در ذهن داشته باشید.

نخستین مورد از بهترین رستوران هتل های تهران که به معرفی آن می پردازیم رستوران معروف و محبوب اسکای لانژ است که در هتل لوکس و شیک اسپیناس واقع شده است. این رستوران برای انواع قرارهای کاری، دوستانه، عاشقانه و دورهمی های خانوادگی کاملا مناسب بوده و خدمات بسیار خوبی نیز عرضه می کند. در این بخش از معرفی بهترین رستوران های سنتی تهران نوبت به یکی دیگر از محبوب ترین این رستوران ها می رسد که جایی نیست جز رستوران روحی.

مبلمان زیبا و راحت در کنار نقش برجسته‌هایی از شاهنامه بر روی دیوارها، طعم دلپذیری را در یکی از بهترین رستوران های غرب تهران برای شما به ارمغان می آورد. سفره خانه کاهگل تهرانرستوران کاه گل جزو بهترین رستوران‌های تهران است که در مسیر شمال شرق تهران قرار گرفته و در منوی جذاب و لذیذ آن انواع غذاهای ایرانی با طعمی به یادماندنی سرو می‌شود. این رستوران مدتی است که سروصدای زیادی کرده و همین مسئله باعث شد تا ما آن را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم.