لیست بهترین رستوران های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد

فضای رستوران و سفره خانه مرشد کاملا سنتی و قدیمی بوده و به صورت فضای بسته قابل دسترس است. دیوارها همگی پوشیده از کاهگل بوده و از شیشه های نوستالژیک قدیمی هم استفاده شده است تا یک فضای سنتی و نوستالژیک بی نظیر فراهم آورده شود. در منوی متنوع این رستوران از بهترین رستوران های سنتی تهران می توانیم شاهد شیشلیک، انواع کباب ها اعم از برگ و سلطانی و وزیری و کوبیده و …، ماهی، باقالی پلو، ماهیچه و …

  • با حضور این گلها فضای این رستوران بسیار با طراوت و شاداب می نماید و افراد از اوقات حضور خود در آن لذت می برند.
  • فضای باز برای استفاده از قلیان تدارک دیده شده است و چشم‌انداز زیبایی دارد.
  • بله رستوران‌ها به‌صورت حضوری و هم به‌صورت بیرون بر آماده ارائه سرویس‌رسانی هستند.
  • این رستوران با نهایت بی ادبی فرمودند باید رزرو میکردین.لطفا اطلاع رسانی کنید یک هفته قبل رزرو کنند.
  • رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد.

غذا های اصلی هم با برنج هستند هم با خوراک.غذا های کبابی که در همه جا پیدا می شوند ولی در رستوران کوهپایه خوشمزه تر هستند و در جایی خاص سرو می شوند. اما غذا های جذابی هم در منوی رستوران کوهپایه هست مانند کباب شیش طاووق که نوعی غذای عربی است و از قضی، جزء معروف ترین آیتم ها در رستوران محسوب می شود. اگر تمام رستوران های دربند نباشد، بسیاری از آن ها غذا های ایرانی و انواع کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کنند و رستوران های خیلی کمی در این منطقه هست که غذا های غیر ایرانی و بخصوص فست فودی ارائه دهد. رستوران کوهپایه هم مانند سایر رستوران های دربند است و تمرکز خود را روی غذا های ایرانی داده هرچند در کنار آن برای اینکه متفاوت تر هم باشد کلی غذای فرنگی خوشمزه و خاص هم به منوی خود افزوده.

بهترین رستوران پایتخت برای سالگرد ازدواج

تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند. رستوران تاج محل در منطقه شیخ بهائی تهران و خیابان شیخ بهائی جنوبی قرار دارد. اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد.

۳. رستوران برادران تهران

کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. اولین چیزی که توجه افراد را در ورود به رستوران لئون به خود جلب می‌کند، مربوط به رفتار پرمهر و صمیمی کارکنان رستوران است. رستوران لئون، از رستوران‌های پرطرفدار واقع در شهر تهران بوده که احتمالاً کمتر آن را خلوت خواهید دید. چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد.

در فهرست غذاهای رستوران اصیل می‌توانید انواع کباب‌ها و همچنین خوراک‌های مختلف را پیدا کنید که از شهرهای مختلف کشور در یک منو گرد آمده‌اند. آن‌ها می‌کوشند تا غذاهای ایرانی را با حال‌وهوایی خلاقانه همراه کنند و نظر مخاطبانش نشان می‌دهد که از پس این‌کار به‌خوبی برآمده‌اند. اگر به دنبال یک رستوران لاکچری ایرانی با غذاهای سنتی هستید، رستوران حس توران همان جایی است که باید به آن سر بزنید. رستوران خونه با هوشمندی تمام، جنب پارک آب‌وآتش قرار گرفته تا شما بتوانید پس از اینکه وعده‌ی غذایی خود را صرف کردید با گشت‌زدن در این پارک هم به هضم غذای خود کمک‌ کنید و هم صفایی به روحیه‌ی خود بدهید. از نقاط ضعف این رستوران می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در محدوده طرح ترافیک واقع شده؛ اما اگر تمایل داشته باشید تا از غذاهای سلف این رستوران بچشید، می‌توانید کمی به خودتان زحمت بدهید و با وسایل‌ نقلیه عمومی به این منطقه بروید. دکوراسیون رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل است و برای برگزاری یک مهمانی عالی هیچ‌چیز کم ندارد.

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در جزایر صباح

دوتا از معروف‌ترین شعبه‌های پرپروک شعبه‌ی اول آن یعنی سعادت‌آباد و شعبه‌ی همیشه شلوغ آن یعنی ولنجک هستند. از شعبه‌های دیگر پرپروک می‌توان پاسداران، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، گیشا، تهرانپارس و کوروش را نام برد. تا به حال گوشت‌کوب یک‌بارمصرف دیده‌اید؟ اگر نه، یک پرس دیزی آنلاین از یکی از شعبه‌های فراوان مستر دیزی سفارش دهید تا با این وسیله‌ی عجیب پلاستیکی که در کمال تعجب وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد آشنا شوید. هیجان را به راحتی می‌توان در چشم‌های مشتری‌های مستر دیزی وقتی بسته‌بندی جالب دیزی‌ها به دست‌شان می‌رسد دید.