لیست بهترین رستوران های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد

چون همه چیز در تناسب کامل با هم بوده و این موضوع به خوبی در کل رستوران قابل مشاهده است. بهره گیری از پرسنل آموزش دیده و حرفه ای که رفتار توام با احترامی با مشتریان دارند را می توانیم یکی دیگر از نقاط قوت این رستورام مطرح کنیم. به طور کلی بیشتر مشتریان این رستوران از خدمات ارائه شده ان نهایت رضایت را داشته اند و بیشتر آنها اظهار داشته اند که رستوران مستان را به حتما به دوستان و آشنایان شان معرفی کرده و پیشنهاد خواهند داد. غذای ایتالیایی اینقدر بین ایرانی‌ها طرفدار دارد که حتی بعضی غذاهای ایتالیایی وارد سفره ایرانی‌ها شده‌اند و همتای ایرانی خودشان را پیدا کرده‌اند. مثلاً پاستا و ماکارونی و پیتزای ایرانی اصلاً شبیه نسخه ایتالیایی‌شان نیستند.

  • نحوه سرو غذا در برخی شعبات سلف سرویس بوده و سالاد بار این مجموعه نیز شامل انواع سالادهای فصل است.
  • سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند.
  • شاید کمتر کسی در تهران به دربند رفته و رستوران کوهپایه را ندیده باشد.
  • بیش از ۴۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و در طول این سال‌ها این رستوران توانسته است بسیاری از مشتریان خود را حفظ کند.

رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند. همه تزییناتی که در جای‌جای این رستوران مشاهده می‌کنیم، سنتی هستند و تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. با حضور در این رستوران، قطعاً حس و حالی از طهران قدیم به شما دست می‌دهد. فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند. پس اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، بهتر است زودتر به اینجا بروید یا جا رزرو کنید.

سفره خانه سنتی عمارت

البته این رستوران به قدر کافی پرسنل دارد و در کمتر از 30 دقیقه وارد محوطه رستوران خواهید شد. غذای شما نیز به سرعت سرو می‌شود؛ اما باید همانند عقاب تیز‌بین باشید و به محض آنکه مشتریان میز را ترک کردند، روی آن بنشینید. کیفیت غذای رستوران مسلم بسیار مناسب است و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه و معقولی نیز دارد. فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌به‌زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید. رستوران دیوان را به جرئت می‌توان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران دانست. این رستوران که در محله فرشته و منطقه یک تهران قرار دارد، فضایی بسیار شیک و لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است. رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود. در این رستوران شاده موسیقی سنتی زنده هم خواهید بود که لذتتان را تکمیل می کند.

آدرس رستوران مرشد تهران

اگر به گلها و گیاهان علاقه مند هستید و دوست دارید حین صرف غذا انواع و اقسام گلها و گیاهان منظره پیش رویتان را زینت داده باشند انتخاب رستوران شکوفه را به شما پیشنهاد میکنیم. با حضور این گلها فضای این رستوران بسیار با طراوت و شاداب می نماید و افراد از اوقات حضور خود در آن لذت می برند. علاوه بر فضای داخلی شما می توانید از فضای بیرونی این رستوران هم برای صرف غذا استفاده کنید و از صرف غذا در محیطی آکنده از گلها و گیاهان و زیبایی وصف ناپذیر نهایت لذت را ببرد. این رستوران پارکینگ اختصاصی هم دارد که در وانفسای شمال شهر تهران و کوچه های شلوغ و غلغله ان یک نعمت بزرگ است.

کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب، ششلیک، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای همه کیفیت خیلی خوبی دارند. شاید منو تنوع خاصی نداشته باشد ولی شعار این رستوران این است که تنوع را کم کند و عوضش روی کیفیت تمرکز کند. خلاصه بعد از یک گردش طولانی توی بازار قدیمی تهران و دیدن مغازه‌های فرش فروشی و میدان‌چه‌های قدیمی و جذاب می‌توانید به مسلم بروید و دلی از عزا در بیاورید. غذاها هم اینقدر پر و پیمان هستند که قول می‌دهیم سیر شوید و اضافه هم بیاورید. یادتان باشد پیش‌غذا و نوشیدنی و سالاد و ماست و سبزی را همان موقع ورود به رستوران باید تهیه کنید.

رستوران ستارگان شاندیز در چهار راه فرمانیه، کنار برج آسمان قرار دارد. شما می توانید همه روزه در ساعات 9 تا 23 به این رستوران مراجعه کنید. جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. آن و همچنین برخورد مناسب پرسنل رستوران، همگی منجر به ایجاد فضایی ایده‌آل برای صرف غذا و آرامش شده است. رستوران مستوران که به مس توران (به معنای سرزمین مس) نیز شهرت دارد در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد.