لیست رستوران های سعادت آباد مسترتیستر

با شیوع ویروس کرونا در طی سال‌های اخیر گاهی در صورت قرنطینه اعلام شدن شهر در آن صورت رستوران‌ها فقط به‌صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند. قیمت منوی رستوران کاه گل متوسط رو به بالا است که با توجه به امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان منطقی به نظر می‌آید. شیوۀ پخت غداها در رستوران سه گوش، گریل کردن صحیح و سالم موادغذایی است؛ از این‌رو، این رستوران برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند و یا رژیم خاصی دارند کاملاً مناسب است.

بهترین رستوران‌های تهران شامل رستوران گردان برج میلاد، نایب، مستوران، روحی و رستوران مرشد می‌شود. رستوران‌های خوب تهران که دارای قیمت مناسبی هستند رستوران مسلم، ایتالیایی سنسو، ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ هستند. بهترین چلوکبابی‌های واقع در تهران، شامل خانه کباب شمرون، رستوران مجهز شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مروی و کبابی باشکوه منصور می‌گردد.

  • سفره خانه سنتی باغ صبا با دکوراسیونی زیبا، تخت، سکو، میز و صندلی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و برای برگزاری مراسم و جشن‌های کوچک خانوادگی مناسب است.
  • رستوران گیلانه یکی از قدیمی ترین و در عین حال باکیفیت ترین رستوران های شمال شهر تهران است که می توانید با خاطری آسوده آن را برای صرف غذا انتخاب کرده و از کیفیت غذاها لذت ببرید.
  • بعضی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های تهران عبارتند از سوگولی (ظفر)، باغ صبا (شریعتی) و دیزی‌بار آتیش (باغ فردوس).
  • اگر به صرف غذا در سالنی زیبا به‌همراه صدای دلنشین علاقه دارید، می‌توانید از سالن زیبا و کلاسیک رستوران خاقان بهره ببرید.
  • اگر دو نفره هستید، یک بخش رستوران فقط میز های دو نفره دارد و یک نفر روی صندلی و دیگری روی مبل می نشیند.

غذاهای رستوران مرشد نیاوران درون سینی‌های بزرگی که به آن مجموعه می‌گویند، سرو می‌شود. روی غذا تزیینات زیبا و هنرمندانه‌ای به چشم می‌خورد که اشتهای افراد را برای نوش‌جان کردن غذا دو چندان می‌کند. شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود. فضای قدیمی و سنتی این رستوران، جذابیت زیادی برای مهمانان ایجاد می‌کند. حال و هوای شعبه نیاوران رستوران مرشد به گونه‌ای ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی‌که مهمانان از آن‌جا خارج می‌شوند، متوجه این موضوع نخواهند شد که ساعت‌هایی را در آن‌جا وقت گذرانده‌اند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی از رستوران های تهران را کسب کنید.

رستوران سنتی زعفران (تهرانسر-بهترین کیفیت غذا)

بدون شک فست فود کندیک تهران در زمرۀ بهترین رستوران‌های تهران قرار می‌گیرد که در حال حاضر دو شعبۀ فعال دارد. تهران بیشتر از اینکه شهر گشت‌ و گذارهای تاریخی باشد، شهر مزه‌ها و رستوران‌ها و کافه‌هاست. فرقی ندارد ساکن تهران باشید یا مسافر، به‌هرحال زمانی می‌رسد که باید از دریای بی‌کران رستوران‌های تهران یکی را انتخاب کنید. در این مطلب پشت انتخاب هر رستوران دلیل محکمه‌پسندی وجود دارد که باعث شده لیست بهترین رستوران‌های تهران برای هر سلیقه و مزاجی قابل استفاده باشد. شورکولی که به معنی ماهی کولی شور است،این رستوران توی یه خونه ای با حیاط زیبا واقع شده و محیط داخلی‌اش هم با کاشی کاریها، اشیای عتیقه و میز و صندلی چوبی دلنشین تزیین شده. شورکولی منوی گسترده‌ای داره و انواع و اقسام خورشت ها، کباب ها و شامی ها در اون پخته میشه.

فست فود سعید

بسیار کمتر است، اما باز هم با کمی پرس و جو می توان تعدادی از بهترین این رستوران ها را پیدا کرده و آنها در لیست رستوران هایی که باید دست کم یک بار آنها را تجربه کرد قرار داد. همین اول بگوییم که تیلیت یک رستوران تنها برای گیاهخواران نیست، اما از آن جهت در لیست بهترین رستوران های تهران برای غذاهای گیاهی ما قرار گرفته است که یکی از آیتم های منوی آن دیزی گیاهی است. در واقع در دیزی سرای تیلیت گیاهخوران و گوشت خوران گرد هم جمع میشوند و از غذاهای فوق العاده و دیزی های خاص و منحصر بفرد این رستوران لذت می برند. شرق تهران را می توانیم معدنی از بهترین چلوکبابی ها با خاطره انگیزترین طعم و مزه ها معرفی کنیم. در ادامه آشنایی با بهترین رستوران های شرق تهران نوبت به چلوکبابی شرق می رسد. اگر ماشین هم ندارید مهم نیست چون این رستوران کاملا نزدیک به مترو است و یکی از مهمترین نقاط قوت آن دسترسی راحت و ساده به آن به شمار می آید.

ولی حجم هر پرس غذا مناسب است و در ضمن کیفیت آن استثنایی است و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته است. رستوران کوبابا یا در واقع کافه رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های پرطرفدار تجریش است که به خاطر فضای دنج و لذت‌بخش و شیک و البته انواع سبک غذاهایش از آسیایی گرفته تا ترکی نظر غذاگردها و توریست‌های غذایی را جلب کرده است. رستوران سنتی نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های سنتی تهران است. این رستوران بنایی تاریخی با قدمت حدود 120 سال و متعلق به دوره تاریخی قاجار است. این بنای تاریخی با تغییرات اندکی تبدیل به جذاب‌ترین رستوران سنتی تهران شده است.

بهترین رستوران های شمال تهران

در منوی این رستوران انواع کباب ها، جوجه کباب ها و سینی های مخصوص، انواع پیش غذا، سالاد، نوشیدنی و دسرهای متنوع موجود هستند. رستوران ارکیده دارای پارکینگ اختصاصی، کارکنان خوش اخلاق و حرفه‌ای، دارای لیست کاملی از غذاهای بیرون بر و قابلیت ارسال غذاهای نیمه پخته برای مشتریان است. شما می‌توانید با رفتن به این رستوران یک روز عالی را در کنار خانواده بگذرانید. کیفیت غذایی که در رستوران مسلم می‌خورید، نسبت به قیمت آن بسیار عالی است. فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد. تهران علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، به عنوان پایتخت کشور، رستوران‌های باکیفیت فراوانی هم دارد که سر زدن به آن‌ها و امتحان غذاهای متنوع و لذیذشان هم برای مسافران و هم برای ساکنان این شهر جذابیت زیادی دارد.

تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید. میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید. در تمام طول روز نیز می توانید به این رستوران سر بزنید و دسر یا میان وعده سفارش بدهید.