معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم

به نظر ما بهترین غذایی که می‌توانید اینجا سفارش دهید استیک و سوپ قارچ است. ولی اگر طرفدار کباب هستید رستوران یاس یکی از بهترین کباب برگ‌های تهران را هم دارد. تقریباً هر غذایی که از یک رستوران سنتی ایرانی انتظار دارید اینجا سرو می‌شود. یعنی انواع کباب‌ها، خورش قیمه و قورمه و خورش بادمجان و البته پلو گوشت. ولی پیشنهاد ما این است که اگر غذاهای خاورمیانه‌ای را دوست دارید حتماً شاورما و بورک را امتحان کنید.

  • گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید.
  • رستوران آنتروکوت از نخستین رستوران‌های فرانسوی در شهر تهران به شمار می‌رود که از روی رستوران‌هایی به همین نام در پاریس الگوبرداری شده است.
  • عالی قاپو رستوران سنتی که کافی است یکبار بروید تا مشتری دائم آن شوید با عمارتی مجلل که یادآور ایران عهد قدیم است.

تو منوی این رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کنار دلمه مخصوص کردی ها که به نوعی غذای محلیشون محسوب می شه جا داده شده. شهرزاد یکی از رستورانهای لوکس و قدیمی اصفهانه با تزئینات نقاشی و آئینه کاری های سنتی و شیک که در خور نصف جهانه و شلوغیش که نشون دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهاشه. توی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشه و میتونی از موسیقی زنده هم در کنار غذات لذت ببری.

گشت، یکی از جذاب ترین رستوران های جردن

شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان میخواهید به رستوران کنزو مراجعه کنید و همگی از طرفداران سوشی هستید، سینی های سوشی کنزو را از دست ندهید که 18 یا 35 تکه سوشی دارند و به صرفه تر هستند. غذا های ژاپنی اصولاً از غذا های گران قیمت محسوب می شود برای همین، رستوران کنزو جزء رستوران های گران تهران به شمار میرود اما ارزشش را دارد تجربه غذای ژاپنی بخصوص سوشی را در بهترین رستوران سوشی تهران یعنی کنزو داشته باشید.

۲. رستوران ایتالیایی سه گوش گریل تهران

انتخاب از میان این رستوران‌های متنوع کار ساده‌ای نیست، اما ما در این بخش تلاش کرده‌ایم از هر سبکی، یکی از بهترین رستوران‌ های غرب تهران را به شما معرفی کنیم. رستوران ارکیده چند مزیت دارد که همگی آن‌ها با یکدیگر باعث شده‌اند ارکیده به یکی از بهترین رستوران های تهران و همین طور یکی از ده رستوران برتر تهران تبدیل شود. رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است. کیفیت بالای غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دلنشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند. فراموش نکنید که این رستوران علاوه بر اینکه بین بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد، جزو رستوران های لوکس تهران هم هست. اگر به رستوران سنسو رفتید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یکی از غذاهای استیک، پاستا یا سالاد سزار آن را امتحان کنید.

هتل پارسیان آزادی نیز یکی دیگر از هتل‌های زیر مجموعه پارسیان و در طول سالیان دراز از مهمانان داخلی و خارجی میزبانی کرده است. بسیاری از اجلاس‌های مهم و مراسم رسمی در این هتل برگزار می‌شوند و بوفه‌های ناهار و شام در رستوران این هتل طرفداران بسیاری به‌خصوص برای میزبانان مراسم مختلف دارند. اگر هم دوست داشته باشید تا یک تولد دو نفره‌ی جمع‌وجور برگزار کنید، کافه‌هایی مثل گل رضاییه که در خیابان جمهوری قرار دارد و محل رفت‌وآمد بزرگانی مثل صادق هدایت و فروغ فرخزاد بوده، گزینه‌ی مناسبی است. علاوه بر همه‌ی آنچه که ذکر کردیم، برای آشنایی با بهترین کافه های تهران هم پیشنهاد می‌کنیم به مقاله دیگر مجله جاباما در این زمینه مراجعه کنید.