معرفی رستوران های قدیمی تهران بلاگ تخفیفان

اگر به ساختمان های قدیمی ایرانی علاقه دارید و فضای آن را برای صرف غذا دلپذیر می دانید، نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های تهران از نوع سنتی است. اما اگر مهمانی های خاص دارید می توانید به شعبه سعادت آباد که دارای سالن VIP و کافی شاپ می باشد مراجعه نمایید. این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است. این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد.

  • معماری داخلی رستوران شبیه به یک موزه قدیمی بوده که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای مهمانان فراهم می‌آورد.
  • این رستوران چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران دارد و بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان است.
  • اگر از عاشقان غذاهای ایتالیایی هستید و در عین حال هم نمی خواهید در رژیم گیاهخواری تان خللی ایجاد شود رستوران پیور بهترین انتخاب است.
  • در مرشد نوشابه سرو نمی شود و به جای آن انواع دوغ های سنتی و نوشیدنی های طبیعی و سنتی به عنوان نوشیدنی عرضه می شود.درست است که قیمت غذاها در مرشد بالاست اما کیفیت کاملا توجیه کننده این قیمت بوده و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

این رستوران با قرار گرفتن در یکی از بهترین محله‌های تهران، غذای فوق‌العاده و حس و حال سنتی‌اش به شما این اجازه را می‌دهد تا طوری با اصالت ایرانی و تهرانی آشنا شوید که پیش از آن هرگز تجربه نکرده‌اید. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برای اینکه بهترین رستوران برای صرف یک وعده غذا به‌تنهایی یا با همراهانتان انتخاب کنید، ابتدا لازم است بدانید که به دنبال چه نوع رستورانی هستید. همه چیز در ارکیده کامل است و می‌توانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. کارکنان حرفه‌ای، خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی از ویژگی‌های رستوران ارکیده است.

رستوران اردک آبی

شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، باملند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار قرار دارد. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، بسیار دوست داشتنی است. پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید.

البته غذاهای ایرانی هم در این رستوران برای افرادی که احیانا علاقه ای به غذاهای هدی نداشته باشند سرو می شوند.سوپ دال و جوجه تندوری از جمله محبوب ترین غذاهای منوی این رستوران هستند. اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران هتل های تهران می گردید که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کند یکی از بهترین گزینه ها رستوران دلفین هتل هما است. شما می توانید یک وعده نهار یا شام دلپذیر را در این رستوران فوق العاده صرف کنید و از فضا نهایت لذت را ببرید.

فست فود سعید

افراد می‌توانند هر کدام از شعبه‌هایی که به آن‌ها نزدیک‌تر بوده را انتخاب کرده و یک روز به یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنند. رستوران نون و نمک در خانه فخر الملوک در منطقه‌ای اصیل حوالی محله بهارستان تهران قرار دارد. این رستوران یکی از خاطره‌انگیزترین رستوران‌های شهر تهران است که از آثار ملی تهران نیز به شمار می‌رود و نام آن در فهرست میراث فرهنگی به ثبت رسیده است. رستوران هتل پارسا فضایی با معماری زیبا دارد که آن را با نام رستوران کشتی سند باد می‌شناسند. گارسون‌های این رستوران نیز با لباس پرسنل دریانوردی از شما پذیرایی می‌کنند. بخش موسیقی زنده در این رستوران به‌دلیل دعوت از خوانندگان محبوب قدیمی و خوانندگان معروف امروزی، طرفداران بسیاری دارد.

رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران‌ های تهران!

این رستوران صبح روزهای جمعه را به منوی صبحانه اختصاص می‌دهد و صبحانه‌ای جانانه را برای مشتریان خود تدارک می‌بیند؛ پس با بهترین رستوران تهران برای صرف صبحانه‌های بی‌نظیر و خوشمزه آشنا شدیم. رستوران سنتی مرشد، در ابتدا در محله تجریش و در خانه‌ای قدیمی با دو اتاق و به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته با استقبال بی‌نظیر افراد و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم خوب غذاهای آن، آشپزخانه مرشد، به رستوران مرشد تبدیل شد. پس از مدتی، با افزایش مساحت رستوران، مرشد به مکانی بزرگتر برای پذیرایی از میهمانان بیشتر تغییر کرد و پس از استقبال روزافزون مردم و خصوصا گردشگران، دو شعبه دیگر از این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک افتتاح شد. رستوران محبوب مرشد، غذاهای سنتی ایرانی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت طبخ و به مشتریان عرضه می‌کند. رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌اش، این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌ها جای داده است.

این رستوران در ابتدای خیابان گاندی واقع‌شده و از رستوران‌های خوب تهران در منطقه‌ی شمال غربی است؛ که با طراحی خاص سنتی‌اش حال و هوای تهران قدیم را برایتان یادآور می‌شود. از طرفی موسیقی زنده و همخوانی حاضرین با موسیقی‌های به‌اصطلاح کوچه‌بازاری جذابیت و گیرایی فضا را دوچندان می‌کند. منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است. عالی قاپو را باید یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده معرفی کرد.