معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها

در این مطلب ما تصمیم گرفته ایم که کار شما را ساده تر کنیم و تعدادی از بهترین رستوران های شمال تهران را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید این آخر هفته را با خانواده یا دوستانتان سپری کنید و به دنبال بهترین رستوران هایی که در شمال تهران قرار دارند می گردید، کمی صبر کنید و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله از مجله هتلیار، لیست رستوران های تهران که شهرت بیشتری دارند و کیفیت غذاهای آنها زبانزد مردم است آورده شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن موقعیت رستوران و میل و سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. قطعا شما در بهترین رستوران های تهران، طعم واقعی غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تجربه می کنید و لحظه هایی به‌یادماندنی برای خودتان رقم می زنید. اگر در سفر به تهران دغدغه انتخاب بهترین هتل در نزدیکی رستورانهای خوب تهران را دارید، می توانید رزرو هتل مورد نظر خود را در سایت هتلیار انجام دهید.

  • اگر علاقه به فرهنگ هندی و خوردن غذاهای تند هندی و گیلکی دارید، از این رستوران شگفت انگیز غافل نشوید.
  • در این مقاله از مجله هتلیار، لیست رستوران های تهران که شهرت بیشتری دارند و کیفیت غذاهای آنها زبانزد مردم است آورده شده است.
  • این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است.
  • رستوران لابار که بسیاری از مشتریان آن را به نام رستوران شیان می‌شناسند، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شاممحسوب می‌شود.

البته دست شما در این مورد در شهری مثل تهران کاملا باز است؛ چراکه انواع و اقسام رستوران ها در شهر تهران، مناسب با سلیقه، نیاز و بدجه‌ی هرکس وجود دارد؛ از چلوکبابی ها گرفته تا کافه رستوران ها. در این رستوران می‌توانید از میزهای دو تا دوازده نفره را پیدا کنید و با خیال راحت هر تعدادی که هستید در کنار هم بنشینید. منوی رستوران با تنوعی از غذاها و همراه با قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید غذایتان را همراه با مخلفاتی مانند سالاد، زیتون، سیرترشی و … انتخاب کنید. اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است. اشاره کردیم اما لازم به ذکر است که این رستوران با دارا بودن سالن vip (سالن الیزه) امکان برگزاری جشن‌هایی همچون جشن سالگرد ازدواج را به همراه تشریفات خاص ورود و سرو غذا به شما می‌دهد.

رستوران ریتون (میدان هفت تیر)

خبر خوب این‌که مستر دیزی منحصر به تهران نیست و در شهرستان‌های ایران نیز اقدام به افتتاح شعبه کرده است. کرج، سمنان، نور، شهرکرد، اهواز، ماهشهر، کلارآباد از شهرهای دارای شعب مستر دیزی هستند. این شعار حس‌توران است، از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران که هم فضا و دکوراسیون داخلی‌اش شما را یاد گیلان می اندازد و هم نحوه‌ی متفاوت و شیک سرو غذا در این کافه رستوران لوکس هر سلیقه‌ای را عاشق خود می‌کند.

رستوران لوکس دنیز تهران از مجهزترین و بهترین رستوران های ایران

اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه . یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی.

رستوران مرکزی هانی یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. شاید در نگاه اول با درنظرگرفتن موقعیت قرارگیری رستوران، تصور کنید که کیفیت غذاهای هانی مطلوب نیست؛ اما اصلاً اینطور نیست. هانی در حال حاضر جزء بهترین برندهای زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شود که حتی غذاهای نیمه‌آماده خود را به خارج از ایران نیز صادر می‌کند. قیمت غذاهای هانی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با دیدن قبض صورت‌حساب، دود از سرتان بلند نمی‌شود! کیفیت غذاهای هانی هم که نیازی به تعریف ندارد و غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود. اگر از دسته آدم‌هایی هستید که در رستوران‌گردی ماهرید، قطعا می‌دانید که رستوران شاندیز جردن، از بهترین رستوران‌های تهران است.

رستوران حس تورانکاملا از نام این رستوران مشخص است که باید انتظار یک فضایی سنتی و اساطیری ایرانی را داشته باشید و دقیقا هم همینطور هست! رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در فودکورت خیابان فرشته پایتخت واقع شده است. این رستوران را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برشمرد و فضا، سرویس دهی و کیفیت غذا، همگی لوکس و درجه یک هستند. فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد!

فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است. کارمندان این رستوران با لباس فرمی مخصوص، از شما عزیزان با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد! البته برای خدماتی لوکس و اصیل، هزینه‌ای نسبتا بالا نیز باید پرداخت کنید. در ضمن باید بدانید که این رستوران دارای منوی مجزای کافه نیز هست تا بتوانید پس از صرف کردن غذا، دمنوشی خوش عطر نوش جان کنید. مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است.

رستوران باغ گیلاس از ساعت 12 تا 14 برای صرف ناهار و از ساعت 19 تا دوازده بامداد برای صرف شام با منوی ایرانی و فرنگی آماده‌ی پذیرایی از شماست. چشم انداز فوق العاده کافه رستوران شمرون از دریاچه چیتگر بقدری جذاب و رویایی بوده که حتی نوشیدن یک بطری آب هم در تراس این کافه می‌تواند طعمی به یاد ماندنی داشته باشد. صبحانه‌های این کافه رستوران در میان مشتریانی که آن را امتحان کرده اند، فراموش نشدنی هستند. این رستوران در انتهای اتوبان همت غرب، ابتدای اتوبان خرازی، خروجی دریاچه چیتگر، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری بام لند واقع شده است. طراحی دکوراسیون رستوران کاه گل با فضایی گرم و دلنشین و چیدمانی ساده و جذاب هر طرفدار رستوران های سنتی را جذب خود می‌کند. همچنین در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود که با نورپردازی زیبایی مهمانان خود را غافلگیر می‌کند.