معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها

در منوی بی نظیر این رستوران شاهد انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای بین المللی اعم از ایتالیایی، فرانسوی، آسیایی و همچنین فست فود مشاهده می شود که میت واند هر سلیقه غذایی را اقناع کند. فیله کباب، استیک، شیشلیک و ماهی سلمون از جمله محبوب ترین غذاهای این رستوران از بهترین رستوران هتل های تهران به شمار می آیند. علاوه بر رستوران کافه فوق العاده ای هم در این هتل آماده پذیرایی از مهمانان است که تنوع گسترده ای از نوشیدنی ها، دسرها، اسنک ها و … رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است. انواع غذاها، از قبیل کباب‌ها و غذاهای محلی گیلانی، پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌ رستوران‌های راه چوبی سرو می‌شوند.

  • رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد.
  • از صبح وارد بازار می شوید و با ساعت ها گشت و گذار در میان فروشگاه های بازار بزرگ تهران، میبینید ساعت 12 یا 1 ظهر شده و موقع ناهار.
  • اگر در غرب تهران به دنبال یک رستوران عالی هستید، کاوالی و پینار به‌عنوان از جمله بهترین‌ رستوران‌های ایتالیایی در محدوده شما به‌حساب می‌آیند.
  • در آن زمان، رستوران مرشد یک آشپزخانه بود و فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کرد و بازار داغش هم ایام محرم و ماه رمضان بود چراکه در آن زمان، رستوران مرشد برای بسیاری از مناطق غذا ارسال می کرد.
  • طراحی دکوراسیون رستوران ها می تواند سنتی، کلاسیک، مدرن، شیک و لوکس و …

رستوران‌های نایب از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر تهران هستند و شهروندان تهرانی رستوران باز، حتما تجربه غذا خوردن در یکی از شعبه‌های این رستوران را داشته‌اند. این رستوران منویی از غذاهای اصیل ایرانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و گرچه حجم غذاها بالا است، قیمت بالایی نیز دارد. سالاد بار در این رستوران هر روز دایر است؛ اما اردورهای رستوران نایب معمولی هستند و پیش‌غذا یا سالاد منحصربه‌فردی در سالاد بار ارائه نمی‌شود. رستوران نارنجستان در طبقه بالای برجی در میدان شهرداری سعادت آباد قرار دارد و گزینه‌ای مناسب برای برگزاری جشن‌ها‌ و قرارهای دو نفره به شمار می‌رود؛ اما به خاطر داشته باشید که این رستوران از گران‌ترین رستوران‌ها در شهر تهران است. رستوران نارنجستان غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را در منوی خود گنجانده است و در دو سالن مجزا غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را به مشتریان عرضه می‌کند.

این رستوران در لابی ۲۴ ساعته قرار دارد و برای علاقه‌مندان سوشی، از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. ساعت کار رستوران از ساعت یازده و نیم صبح تا ساعت ۲۴ است و از آن‌جا که برگر زغالی یک از فست‌فودهای کلاس متوسط خوب به‌حساب می‌آید، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت استاندارد اما مناسبی دارد. بنابراین، حتما ارزشش را دارد که یک بار هم که شده یکی از شعبه‌های این رستوران را امتحان کنید. «خونه» یکی از بهترین رستوران های تهران است که در آن حال‌ و هوای یک خانه‌ی واقعی ایرانی را تجربه می‌کنید. البته دستپخت هم کمی از فضا و دکوراسیون ندارد و حس دست‌پخت‌های خانگی مادرها و مادربزرگ‌ها را در ذهن تداعی می‌کند.

رستوران کوبابا

علاوه بر این بسیاری از افراد مراسمات خاص، جشن ها و حتی جلسات مهم کاری خود را در رستوران های خاص تهران برگزار می‌کنند و آنجا را محلی دنج و خوب برای گفت و گو با شریک کاری خود می‌دانند. رستوران های خاص در تهران برای شما محیطی لاکچری و آرام همراه با موسیقی و غذاهای متنوع با تزئینات عالی فراهم می‌کنند تا شما یک روز فوق العاده را تجربه کنید. تمامی غذا هایی که در رستوران تاج محل سرو می شوند همگی از حجم های بالایی برخوردارند به راحتی دو نفر و شاید سه نفر را سیر می کنند. رستوران تاج محل شکی نیست که یک رستوران لوکس در تهران محسوب می شود اما از همان زمانی که رستوران افتتاح شد تا به امروز، رستوران تاج محل یکی از گران ترین رستوران های تهران بوده و همچنان هم قیمت غذا ها بسیار گران است. همچنین از سوی دیگر، خیلی ها هم بر این باورند این غذا ها اصلاً با این قیمتی که سرو می شوند ارزش ندارند و در حد یکبار تجربه خوبند. غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده.

رستوران لوکس دنیز تهران از مجهزترین و بهترین رستوران های ایران

شما می توانید در کنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای لبنانی و افغانی را سفارش دهید. در کوبابا صبحانه سرو می شود و پیش غذاهای پرطرفداری مانند حمص، سمبوسه، تبوله، فلافل و سالاد فتوش دارد. وجه تمایز این رستوران داشتن غذاهایی مثل موساکای بادمجان، ‌اسکندر افندی و پلوی افغانی است که در صورت علاقه مندی می توانید امتحان کنید. فضای رستوران باربد بسیار دلنشین بوده و این امر به دلیل طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم‌نظیر و مثال‌زدنی آن است‌. رستوران باربد یک سفره‌ خانه سنتی به حساب می‌آید که در محدوده ونک واقع گردید.

رستوران سینی مسی (تهرانپارس-طعم خوش غذاهای محلی)

همه مان میدانیم تنوع غذاهای شمالی تا چه اندازه زیاد بوده و این غذاها چقدر لذیذ و خوشمزه هستند. رستوران می لاکوی یک رستوران گیلانی است که می توانید یکی از خوشمزه ترین غذاهای شمالی را در آن تجربه کنید، آن هم در قلب تهران. ترشه تره، پلا کباب اصل رشتی، کته کباب، میرزا قاسمی، واویشکا و هر غذای خوشمزه گیلانی که فکرش را کنید در این رستوران سرو می شود و شما میتوانید تجربه دلنشینی را در این رستوران داشته باشید. در ادامه معرفی بهترین رستوران های مرکز تهران نوبت به رستوران خورشید می رسد که در مرکز پایتخت واقع شده است و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از معروف ترین غذاهایی که در این رستوران سرو می شود ته دیگ با خورش است که می توانید از خورشت های قیمه یا قورمه سبزی رو ته دیگ خود ریخته و نوش جان کنید و لذت دنیا و آخرت را ببرید.