کوکی های جو دوسر سالم کره بادام زمینی


این کوکی‌های شکلاتی کره بادام زمینی بدون آرد را به خاطر دارید؟ من اولین بار آنها را در سال 2013 ساختم و به آرامی اما مطمئناً پینترست را تصاحب ،د و قلب شما را به دست آوردند. اکنون آنها یکی از محبوب ترین دستور العمل های کوکی من در تمام دوران هستند.

پس به من خوش تیپ، جویدنی، ضخیم سلام کنید، سالم کوکی های جو دوسر کره بادام زمینی با گودال های شکلات در هر لقمه. راز این است: آنها بدون آرد یا کره درست می شوند!

صبر کن… چی؟ ،م می خورم که این یک شوخی نیست.

ابتدا باید اعتراف کنم که عاشق کره بادام زمینی هستم. من قطعا از آن دسته افرادی هستم که احساس می‌کنم این کار به نوعی من را کامل می‌کند. ممکن است برخی از شما در مورد نوتلا چنین احساسی داشته باشید و من کاملاً آن را درک می کنم. کره های آجیل خامه ای، اعتیاد آور هستند و تقریباً روی هر چیزی پخش می شوند. من معمولاً این کار را به سبک حیوانات مستقیماً از شیشه با قاشق انجام می دهم.

به هر حال، این کوکی ها؟ ایده آل برای افرادی که صراحتاً عاشق کره بادام زمینی هستند.

راهنمای نهایی رایگان برای پخت کوکی

در زیر ثبت نام کنید و یک کتاب الکترونیکی قابل چاپ رایگان با بهترین نکات و ترفندهای من برای پختن کوکی های عالی هر بار دریافت کنید!

بیسکویت کره بادام زمینی جو دوسر بدون آرد در یک پشته

چه چیزی این کوکی های جو دوسر کره بادام زمینی را سالم می کند؟

اینها واقعا جادویی ترین کوکی های شکلاتی جو دوسر با کره بادام زمینی هستند، زیرا پر از مواد مغذی ابگیر و غلیظ هستند اما همچنان طعم بسیار دلپذیری دارند. آنها همچنین عبارتند از:

  • بدون آرد درست شده! ما فقط از بلغور جو دوسر غلیظ و غنی از مواد مغذی برای بافت بی‌نقص کوکی استفاده می‌کنیم. این کار کوکی ها را بدون گلوتن نگه می دارد (اگر از جو بدون گلوتن استفاده می کنید) در حالی که فیبر بیشتری به آن اضافه می شود.
  • بدون لبنیات چون در آن کره وجود ندارد.
  • بدون روغن اضافی ساخته شده است. فقط روغن های طبیعی و چربی های سالم از کره بادام زمینی!
  • به لطف کره بادام‌زمینی و تخم‌مرغ، سرشار از پروتئین است. کیک برای صبحانه، ،ی هست؟

کوکی های کره بادام زمینی سالم روی کاغذ روغنی

مواد تشکیل دهنده این کوکی های جو دوسر سالم کره بادام زمینی

از آنجایی که این کوکی ها حاوی کره یا آرد نیستند، دارای طعم واقعی کره بادام زمینی هستند. به علاوه آنها فقط از 7 ماده اصلی استفاده می کنند! در اینجا چیزی است که برای ساخت آنها نیاز دارید:

  • کره بادام زمینی: من از همه استفاده کردم کره بادام زمینی خامه ای طبیعی، اما کره بادام زمینی درشت نیز موثر خواهد بود. اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، کره بادام نیز به خوبی جواب می دهد. از کد استفاده کنیدجاه طلبانه 15برای دریافت 15٪ تخفیف از مارک کره آجیل مورد علاقه من، دوستان وحشی!
  • شیرین کننده: من عاشق استفاده هستم شکر قهوهای در این دستور پخت اگر یک شیرین کننده تصفیه نشده را ترجیح می دهید، پیشنهاد می کنم از آن استفاده کنید شکر نارگیل. من همچنین به جای 2/3 فنجان اینها را با 1/2 فنجان شکر قهوه ای درست کرده ام و هنوز هم عالی هستند اما فقط طعم آن کمی بیشتر شبیه بلغور جو دوسر است.
  • و،ل: برای طعم دلپذیری که می شناسیم و دوست داریم. در اینجا یاد بگیرید که چگونه خودتان را بسازید!
  • تخم مرغ: برای این کوکی‌های کره بادام زمینی سالم به دو تخم مرغ نیاز دارید.
  • بلغور جو دوسر: حتما از معمولی استفاده کنید جو دوسر نورد قدیمی در این دستور پخت و به یاد داشته باشید که اگر برای ،ی که به گلوتن حساسیت ندارد، جو دوسر بدون گلوتن را ،یداری کنید.
  • جوش شیرین: مطمئن شوید که این کوکی‌های جو دوسر کره بادام زمینی غلیظ و جویدنی می‌شوند.
  • شکلات چیپسی: من عاشق اضافه ، هستم شکلات چیپسی به این کوکی ها اما آنها اختیاری هستند. همچنین اگر می‌خواهید مراقب میزان مصرف قند خود باشید، می‌تو،د از چیپس‌های شکلات کمتری استفاده کنید. من فکر می کنم 1/2 فنجان چیپس شکلات نیز عالی خواهد بود!
  • اختیاری: یک پاشیدن از نمک دریا پوسته پوسته شده برای آن ،یب شیرین و شور

کوکی های جو دوسر کره بادام زمینی بدون گلوتن روی کاغذ روغنی

کوکی های جو دوسر کره بادام زمینی خود را سفارشی کنید

  • کره آجیل خود را انتخاب کنید. با خیال راحت از هر کره آجیلی که دوست دارید استفاده کنید. کره بادام نیز خوشمزه خواهد بود.
  • ،یب‌های جدید را امتحان کنید. با افزودنی‌های مورد علاقه‌تان مانند آجیل، M&M، کشمش، کرن بری، شکلات سفید یا چیپس‌های اسکاچ لذت ببرید. یا شاید یک قطره شکلات را امتحان کنید! شما همچنین می تو،د هر شکلاتی را حذف کنید تا آنها را کاملاً کره بادام زمینی نگه دارید. اگر هوس شیرینی‌های هیولایی می‌کنید، دستور العمل کیک هیولایی سالم من را امتحان کنید.
  • بدون شکر تصفیه شده بروید. از شکر نارگیل استفاده کنید و شکلات چیپسی ها را حذف کنید تا کاملاً بدون شکر تصفیه شده باشد.

آیا می توانم آنها را وگان کنم؟

من این دستور غذا را با تخم کتان تست نکرده ام اما اگر انجام می دهید به من اطلاع دهید!

کوکی‌های کره بادام‌زمینی جو دوسر بدون گلوتن در یک پشته

طرز تهیه کوکی های جو دوسر سالم از کره بادام زمینی

بهترین بخش در مورد این کوکی‌های شکلاتی کره بادام زمینی جو دوسر سالم این است که درست ، آنها آسان است. در کمتر از 20 دقیقه کوکی های گرم، غلیظ و جویدنی خواهید داشت!

  1. تابه خود را آماده کنید. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د.
  2. مواد خشک را مخلوط کنید. در یک کاسه کوچک جو دوسر و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید.
  3. خمیر را درست کنید. در یک کاسه جداگانه و بزرگ، مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. مواد خشک را به آن اضافه کنید و با قاشق چوبی مخلوط کنید سپس شکلات چیپسی را به آرامی داخل آن بریزید.
  4. رول کنید و بپزید. کوکی ها را به شکل گلوله های خمیر 2 اینچی بغلت،د، آنها را روی ورقه پخت خود قرار دهید و فقط با دست به سختی روی کوکی ها را صاف کنید. آنها را بپزید تا زم، که لبه ها به سختی شروع به قهوه ای طلایی شدن کنند.
  5. خنک و لذت ببرید! اجازه دهید شیرینی ها به مدت 5 دقیقه روی صفحه شیرینی خنک شوند سپس آنها را روی توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شوند. هر کوکی را با نمک دریای پولکی بپاشید و لذت ببرید!

کوکی کره بادام زمینی سالم بدون آرد با لقمه ای که بیرون آورده شده است

نکات نگهداری و انجماد

  1. برای ذخیره ،: این شیرینی ها را به مدت 1 تا 2 روز در ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید سپس به یخچال یا فریزر منتقل کنید.
  2. یخ زدن: مطمئن شوید که کلوچه ها کاملا خنک شده اند و سپس آنها را قبل از اینکه تا 2 ماه در فریزر نگهداری کنید آنها را در ظرف دربسته با کاغذ روغنی یا موم یا کیسه فریزر قرار دهید. من دوست دارم آنها را در یک لایه قرار دهم تا از ش،تن کوکی ها جلوگیری شود. پس از آماده شدن برای خوردن، به سادگی در دمای اتاق ذوب شده و لذت ببرید! شما همچنین خود خمیر را منجمد کنید – تمام نکات ما را برای انجام این کار از اینجا دریافت کنید!

دستور العمل های کوکی بیشتری که دوست خواهید داشت

تمام دستور العمل های کوکی های من را از اینجا دریافت کنید!

اگر این کوکی‌های شکلاتی کره بادام زمینی سالم را درست می‌کنید، حتماً نظر خود را در زیر بنویسید و به دستور غذا امتیاز دهید! همچنین می تو،د ع، بگیرید و آن را در آن پست کنید اینستاگرام با استفاده از هشتگ #ambitiouskitchen.

بیسکویت چیپس شکلاتی کره بادام زمینی جو دوسر

کوکی کره بادام زمینی جو دوسر بدون آرد با گاز گرفته شده

کوکی های شکلاتی ضخیم و جویدنی با کره بادام زمینی جو دوسر که با 7 ماده ساده تهیه شده اند. این کوکی‌های کره بادام‌زمینی سالم بدون آرد سرشار از طعم نوستالژیک و خوشمزه کره بادام‌زمینی است که می‌شناسید و دوست دارید، اما بدون گلوتن و لبنیات هستند! خوراکی عالی برای کودکان و بزرگسالان.

،اصر

  • 1
    فنجان
    کره بادام زمینی خامه ای طبیعی (فقط بادام زمینی + نمک)
  • 2/3
    فنجان
    شکر قهوه ای تیره بسته بندی شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    عصاره و،ل
  • 2
    تخم مرغ های بزرگ
  • 3/4
    فنجان
    جو دوسر (در صورت تمایل بدون گلوتن)
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    جوش شیرین
  • 2/3
    فنجان
    شکلات چیپسی، در صورت تمایل بدون لبنیات
  • نمک دریایی فلکی برای پاشیدن روی آن

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د.

  2. در یک کاسه کوچک جو دوسر و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. کنار گذاشتن

  3. در یک کاسه بزرگ کره بادام زمینی، شکر قهوه ای، تخم مرغ و و،ل را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. مواد خشک را با قاشق چوبی مخلوط کنید، سپس به آرامی شکلات چیپسی را بریزید.

  4. کوکی ها را به صورت گلوله های خمیر 2 اینچی بغلت،د و به فاصله 2 اینچ از هم روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. به سختی روی کوکی را با دستتان صاف کنید. خمیر باید ،بناک باشد، بنابراین اگر این روش برای شما آزار دهنده است، به سادگی از یک قاشق بیسکویت استفاده کنید تا خمیر کوکی را روی ورقه پخت آماده شده بریزید. کوکی ها ممکن است به شکل گرد و شاید کمی غلیظ تر نباشند، اما اشکالی ندارد، آنها همچنان خوشمزه خواهند بود!

  5. کوکی ها را به مدت 9 تا 12 دقیقه بپزید و زم، که لبه ها به سختی شروع به قهوه ای شدن طلایی ،د آن را بردارید. ممکن است کوکی ها کمی پخته به نظر برسند، اما وقتی آنها را از فر خارج کنید به پختن ادامه می دهند.

  6. به مدت 5 دقیقه روی ورقه کوکی خنک کنید سپس به توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شود. هر کوکی را با نمک دریای پولکی بپاشید. با باقی مانده خمیر کوکی تکرار کنید. 16-20 کوکی درست می کند.

یادداشت های دستور غذا

می تو،د از شکر کمتر یا کمتر از چیپس شکلات استفاده کنید — من سعی کردم از 1/2 فنجان شکر و 1/2 فنجان شکلات چیپسی استفاده کنم و عالی شد.

به راحتی می تو،د کره بادام یا کره آجیل دیگری را جایگزین کره بادام زمینی کنید.

تغذیه

خدمات: 18 کوکی

اندازه سرو: 1 کوکی

کا،ی: 178 کیلو کا،ی

چربی: 10.2 گرم

کربوهیدرات ها: 17.4 گرم

فیبر: 1.8 گرم

قند: 13 گرم

پروتئین: 4.8 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 5 مارس 2013 منتشر شد، در 26 دسامبر 2018 بازنشر شد، در 30 آگوست 2020 بازنشر شد و در 16 ژانویه 2023 بازنشر شد.




منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/peanut-،er-oatmeal-c،colate-chip-cookies-flourless-no-،er/