بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-غذا شرقی

در مقاله ای دیگر به بهترین رستوران شمال تهران و همچنین کافه های سنتی تهران پرداختیم. همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است. در چنین فضایی، صرف غذا به همراه موسیقی سنتی زنده حس خوب و آرام بخشی را القا می کند. از آنجایی که این کار بسیار زمان بر است ما کار شما را ساده کرده ایم در این مقاله ما قصد داریم لیست رستوران های تهران را معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین را انتخاب کنید.

  • این رستوران در یک ساختمان اصیل و قدیمی که ۱۲۰ سال عمر دارد واقع شده است.
  • چهره گشاده و برخورد صمیمانه و در عین حال محترمانه پرسنل رستوران نیز رضایت میهمانان این رستوران را جلب می‌کند.
  • حجم غذاهای این رستوران نیز بالا بوده و از همین رو می توانید یک غذا را برای 2 نفر سفارش دهید.
  • حتی اگر برای سفری لوکس و خاطره‌انگیز، دنبال اجاره ویلا استخردار در شهرهای مختلف ایران باشید، می‌توانید آن را به راحتی در جاباما انجام دهید.
  • از محبوب‌ترین برگرهای برگرلند می‌توان به جوسی برگر، لند برگر و بوفالو برگر اشاره کرد.

اگر به دنبال جایی برای میل‌کردن صبحانه‌ای سلف سرویس و خوشمزه در صبح روز جمعه هستید، حتماً سری به این هتل بزنید. ورود عموم مردم به این رستوران آزاد است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر به دنبال خوردن پیتزایی خوشمزه با مواد اولیه تازه و مرغوب می‌گردید، حتماً پیتزای مورد نظر خود را در شعب پیتزا شب خواهید یافت! در منوی این رستوران مجله خبری غذا انواع خوشمزه‌ای از پیتزای آمریکایی و ایتالیایی نظیر پیتزا چیکن گارلیک، مارگاریتا، چیکن پستو و پپرونی وجود دارد. البته در این رستوران انواع ساندویچ و سالاد نیز سرو می‌شود، اما محبوبیت اصلی آن، همان طور که از اسمش پیداست، به‌ خاطر پیتزاهایش است. اقبال به گیاهخواری می‌تواند به دلایل اخلاقی، محیط‌زیستی یا سلامتی مربوط باشد.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره. رستوران سلف سرویس دیس را می‌توان یک مبتکر در ارائه غذا به‌صورت سلف سرویس دانست. این رستوران که در غرب تهران واقع شده است، انواع غذاهای سنتی، سالاد و پیش غذا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است از اين رو در دسته رستوران هاي قمت مناسب تهران قرار مي گيرد و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید. در میان بهترین رستوران های لوکس تهران، قطعاً باید یادی از رستوران شاندیز جردن کنیم. باغ رستوران لرد در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک ۶ واقع شده است.

کافه رستوران خونه جهان کودک

رستوران گردان برج میلاد دارای چشم انداز 360 درجه از شهر تهران است و هر بخشی از رستوران که بنشینید، چشم انداز بسیار جذابی از تهران را مشاهده خواهید کرد. رستوران گردان برج میلاد جزء رستوران های لوکس تهران است و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با پرسنلی خوش برخورد و شیک پوش، دکوراسیونی بسیار زیبا و دوست داشتنی، میز و صندلی های لاکچری و تزئینات شکیل روبرو می شوید. اگر هم قصد برگزاری جلسات و مراسم های مختلف را در رستوران برج میلاد دارید می توانید از قبل هم رزرو داشته باشید. رستوران البرز یا چلوکبابی البرز دارای چند محیط است که شامل کافی شاپ، سالن عادی و سالن وی آی پی می باشد و در بخش کافی شاپ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای متنوع و لذیذ سرو می شود. رستوران در میان رستوران های گرانقیمت تهران قرار دارد و از معدود رستوران هایی است که گارسون خانم داشته و سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود. لازم به ذکر است رستوران دارای میز سلف سرویس بوده و همچنین غذاها به صورت بیرون بر هم ارسال می شود.

دیزی سرای ایرانشهر

اگر به دنبال ثبت یک خاطره جدید و یا برگزاری مراسمی مثل تولد و خواستگاری هستید قطعا رستوران گردان برج میلاد می تونه بهترین گزینه برای شما باشد. انتخاب بهترین رستوران های تهران در شهری با این‌همه رستوران با امکانات و ظاهر های متفاوت ، علاوه بر جذابیت هایش سختی های خودش را نیز به همراه دارد. رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه. این مکان در اوایل دوره قاجار با کاربری حمام در راسته غربی (راسته بازار پایین) بازار سنتی زنجان ساخته شده. جاذبه معماری این مجموعه فوق العاده، بیشتر از غذای اونجاس، اما خوردن غذاهای سنتی استان زنجان در همچین مکانی واقعا لذت بخشه.

بازار بزرگ تهران علاوه بر صدها مغازه ای که دارد، دارای امکانات و خدمات مختلفی هم می باشد که شامل بانک ها، صرافی ها، ویتامینه ها و رستوران های است. در میان رستوران ها اما، تعداد بسیار کمی از آن ها محبوب بوده و به قدری شلوغ هستند که گاهی خدمات سرویس دهی افت پیدا می کند یا مردم ساعت ها در صف های طولانی رستوران منتظر میمانند تا میزی خالی شود. یکی از این رستوران ها که در طول سالیان مختلف توانسته در میان بهترین رستوران های تهران قرار گیرد، رستوران شرف الاسلامی است. رستوران شهربانو، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی واقع در تهران است. این رستوران از دو بخش جداگانه سفره‌ خانه و کافی شاپ تشکیل گردید.

اگر علاقه به فرهنگ هندی و خوردن غذاهای تند هندی و گیلکی دارید، از این رستوران شگفت انگیز غافل نشوید. هنگام ورود به رستوران تاج محل نشانه های زیادی از فرهنگ هندی، صندلی های چوبی با روکش قرمز، مجسمه ها، ظروف تزئینی، تابلوهای زیبا و نورپردازی ملایم قابل مشاهده است. این رستوران دارای منوی متنوعی از انواع نان هندی، سوپ های هندی، کباب ها، برنج و بسیاری از غذاهای خوشمزه هندی در اینجا تهیه می‌شود. غذاهایی که توسط این رستوران ارائه می شود همان غذاهای سنتی ایرانی از انواع کباب ها گرفته تا پلو ها و غیره.