دستور نان پرتقالی کرن بری – کتی با پوشش شکلاتی


نرم، مرطوب و سرشار از کرن بری شیرین، این دستور پخت نان پرتقالی کرن بری تعطیلات، بلافاصله میز صبحانه شما را درخشان می کند!

نان کیک کرن بری پرتقال

بهترین دستور پخت نان پرتقالی کرن بری

اگر به دنبال یک دستور غذای خوشمزه برای پذیرایی از مهمانان در تعطیلات هستید، این نان کرن بری با ظرافت شیرین و آبدار انتخاب من،ی برای جشن است.

همچنین برای روز شکرگزاری یا صبح کریسمس فوق العاده است.

دستور العمل باورن،ی بسته می شود دو فنجان کامل کرن بری تازه، که تقریباً دو برابر آنچه در ا،ر دستور العمل های نان پرتقالی کرن بری ک،یک نامیده می شود است!

یخ زده با لعاب پرتقالی ساده، طعمی شبیه به خوردن کیک کرن بری برای صبحانه دارد و تقریباً غیرممکن است که در برابر آن مقاومت کنید.

مهمانان نیز این پای کدو تنبل بدون پوسته را دوست دارند

ویدیوی دستور پخت نان کرن بری پرتقالی را در بالا تماشا کنید

نان کرن بری نارنجی

نان کیک پرتقالی کرن بری سالم

نان زغال اخته کاملاً می تواند در برابر هر دستور العمل کیک پرتقالی کرن بری سنتی با دو برابر چربی و شکر مقاومت کند.

در یک تست چشایی کور، از هر شش نفر از دوستانم پنج نفر این نسخه را به ،وان مورد علاقه خود انتخاب ،د، بدون اینکه هیچ تصوری از آن داشته باشند که سالم تر و وگان است.

آ، هفته دستور غذا را برای مادرم فرستادم تا برای یک مهم، زمست، درست کند. او گزارش داد که همه مهمانانش دستور غذا را می خواهند!

اگر از طرفداران نان سریع پرتقالی کرن بری Krusteaz هستید، یا اگر همیشه در شام روز شکرگزاری از سس کرن بری هیجان زده می شوید، قطعا عاشق این نان پرتقالی کرن بری خانگی خواهید شد.

این نان موز شکلاتی را نیز درست کنید

مواد لازم نان کرن بری خانگی

مواد تشکیل دهنده نان پرتقالی کرن بری

این چیزی است که شما نیاز دارید: زغال اخته، آب پرتقال، پوست پرتقال، آرد، شکر، بیکینگ پودر، جوش شیرین، عصاره و،ل خالص، نمک، روغن و آجیل اختیاری.

نه مخمر، نه خامه ترش یا خمیر ترش، و نه آب زغال اخته یا عسل وجود دارد.

این دستور غذا با آرد سفید همه منظوره، آرد غلات کامل یا آرد جو دوسر کار می کند. من آرد گندم کامل، آرد بادام یا آرد شیرینی پزی را امتحان نکردم. با خیال راحت با آردهای دیگر آزمایش کنید و اگر این کار را کردید حتما گزارش دهید.

من استفاده از آرد نارگیل را توصیه نمی کنم، زیرا نان شما به دلیل خاصیت جاذب آرد نارگیل خشک و شکننده می شود.

زغال اخته شیرین نشده طعمی ترش دارد که کاملاً پرتقال شیرین این نان را تحسین می کند. و شامل آب پرتقال به شما این امکان را می دهد که روغن و شکر اضافه شده را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و در عین حال طعم و رطوبت بیشتری را اضافه کنید.

برای یک نان کرن بری دوست داشتنی، من اغلب یک مشت گردو یا گردوی ریز ،د شده را قبل از پخت در خمیر هم می زنم.

پوست پرتقال را حتماً اضافه کنید! طعم بسیار زیادی به دستور غذا می دهد.

در حالی که من شخصاً نمی توانم طعم و بافت دسر کرن بری را تضمین کنم، اگر موز له شده یا سس سیب را به جای روغن قرار دهید، چندین خوانند نوشته اند که می گویند سعی کرده اند چربی را جایگزین سس سیب کنند و نتیجه را دوست داشته اند.

محبوب این هفته: مافین با سس سیب

نان پخته نشده در تابه نان

زغال اخته تازه، خشک یا منجمد؟

این دستور با زغال اخته یخ زده یا تازه کار می کند.

غذاهای Costco، Target، Safeway، Wegmans و W،le همگی کرن بری می فروشند. برای سالم ترین گزینه، به دنبال زغال اخته بدون قند ذکر شده در مواد تشکیل دهنده باشید. برندهای خوب عبارتند از Cape Cod Select، Trader Joes، Dole و Ocean Spray.

اگر انواع دیگر در دسترس نیست، می تو،د از کرن بری خشک استفاده کنید. نان کرن بری فقط صورتی تیره و رنگارنگ نخواهد بود. در صورت نیاز کمی آب پرتقال اضافه کنید تا تفاوت رطوبت را جبران کنید.

اگر نمی تو،د کرن بری برای ،ید در خواربار فروشی پیدا کنید، گزینه دیگر این است که گی، تازه یا یخ زده ،د شده یا حتی زغال اخته را جایگزین نان پرتقالی بلوبری کنید.

طرز تهیه کیک دسر کرن بری

آیا دستور العمل بدون گلوتن، کتو یا وگان است؟

برای نان کرن بری وگان بدون تخم مرغ، به سادگی تخم مرغ اختیاری را حذف کنید یا از تخم کتان استفاده کنید. روغن یا کره گیاهی را انتخاب کنید. دستور غذا در حال حاضر به طور طبیعی بدون لبنیات است.

برای نان پرتقالی کرن بری بدون گلوتن می تو،د از آرد جو دوسر گواهی شده بدون گلوتن استفاده کنید. اگر بخواهید آزمایش کنید، ممکن است برخی از آردهای بدون گلوتن همه منظوره نیز موثر باشند.

برای تهیه نان کرن بری کتو، این دستور پخت نان لیمو کتو را دنبال کنید. آب پرتقال و پوست پرتقال را جایگزین لیمو کنید و یک مشت کرن بری ،د شده به آن اضافه کنید.

مخلوط ، خمیر نان تعطیلات

طرز تهیه نان پرتقالی کرن بری

مواد را جمع کنید و فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

یک قالب نان 9×5 اینچی را چرب کنید و کف قالب را با کاغذ روغنی بپوش،د که به شما امکان می دهد بعداً نان تمام شده را به راحتی جدا کنید.

آرد، شکر، بکینگ پودر، نمک و جوش شیرین را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. تمام مواد باقیمانده به جز کرن بری را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیری شکل بگیرد.

به آرامی زغال اخته را هم بزنید، سپس مخلوط را در قالب نان آماده شده صاف کنید. قالب فر را روی قفسه وسط فر قرار دهید. به مدت 50 تا 55 دقیقه یا تا زم، که نان ور بیاید و خلال دند، که در مرکز فرو کرده اید عمدتاً تمیز بیرون بیاید بپزید.

بگذارید خنک شود، سپس در صورت تمایل یخ بزنید. اگر انتظار گزینه ای است، طعم و بافت این نان پرتقالی کرن بری آسان روز بعد بهتر می شود!

*همچنین می تو،د این نان را به مینی نان یا مافین نارنجی کرنبری تبدیل کنید. این دستور پخت در دمای 350 درجه به مدت 20 تا 25 دقیقه، یک دوجین کلوچه نارنجی کرن بری به دست می دهد.

تهیه نان کرن بری با استفاده از اندازه گیری گرم

اگر ترجیح می دهید به جای اندازه گیری لیوان از ترازو غذا استفاده کنید، برای دقت بهتر و تمیز ، آسان، از اندازه گیری های زیر استفاده کنید.

شما به 240 گرم آرد، آب پرتقال و کرن بری، 150 گرم شکر، 10 گرم پوست پرتقال و عصاره و،ل و 36 گرم روغن یا کره نیاز دارید.

همچنین مطمئن شوید که مواد دیگر را که در فنجان یا گرم اندازه گیری نمی شوند اضافه کنید.

هنوز هوس کرن بری دارید؟ میله های وگان کرن بری بلیس درست کنید

نان پرتقالی کرن بری سالم

نکاتی برای نگهداری از باقی مانده غذا

نان پرتقالی کرن بری را می توان یک شبه روی پیشخوان گذاشت و با پارچه یا حوله کاغذی پوشانده شد. این اجازه می دهد تا رطوبت اضافی خارج شود تا نان صمغی نشود.

پس از یک روز، من دوست دارم باقیمانده غذاها را در یخچال در یک ظرف سرپوشیده (با باز گذاشتن یک دهانه کوچک در بالا) برای تازگی بهینه نگهداری کنم. نان چهار تا پنج روز ماندگاری دارد.

یا باقیمانده نان پرتقالی کرن بری را برش دهید و در ظرف در بسته به مدت سه ماه فریز کنید. بین هر برش یک لایه کاغذ روغنی یا مومی ساندویچ کنید تا در فریزر به هم ن،بند.

برش های یخ زده را یک شب در یخچال یا در مایکروویو، اجاق گاز یا توستر ذوب کنید. از صبحی لذت ببرید که به یک صبحانه سریع نیاز دارید که بهترین طعم های فصل تعطیلات را در بر بگیرد.

نان کرن بری با لعاب پرتقالی

گزینه های یخ لعاب نارنجی

می‌تو،د با ،یب 1/4 فنجان پودر قند با 1 قاشق چای‌خوری آب پرتقال و مقداری پوست پرتقال، یک لعاب پرتقال ساده درست کنید.

یا کیک پرتقالی کرن بری را با کره نارگیل ذوب شده یا پنیر خامه‌ای خانگی ،یداری شده از فروشگاه مورد علاقه‌تان بپوش،د. می توان کمی پوست پرتقال را در این دو گزینه فراستینگ هم زد، بدون نیاز به اندازه گیری.

همچنین خوب است که از آیسینگ به طور کامل صرف نظر کنید. سعی کنید کره، مربا، کره نارگیل یا کره بادام را روی تکه تکه های نان پرتقال کرن بری ،ید.

نان موز پر شده با چیزکیک شکلاتی

دستور العمل های ساده تر نان سریع

نان سیب

نان موز سالم

نان کدویی شکلاتی

نان کدو تنبل کتو

آرد بادام نان موز

نان لیمویی وگان

دستور پخت نان کرن بری وگان
  • 2 فنجان ها املا شده است یا آرد همه منظوره (گزینه های بدون گلوتن و کتو در بالا ذکر شده است)
  • 3/4 فنجان قند، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 3/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 2 فنجان ها زغال اخته تازه یا منجمد، ،د شده
  • 1 فنجان آب پرتقال
  • 3 قاشق غذاخوری روغن، کره یا کره بادام (در مورد گزینه بدون چربی به یادداشت زیر مراجعه کنید)
  • 2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 1 قاشق غذاخوری پوست پرتقال (رنده پوست 2 پرتقال کوچک)
  • 1 تخم مرغ یا تخم کتان، یا 2 قاشق غذاخوری آب پرتقال اضافی
  • یک مشت گردو یا گردو ،د شده اختیاری
  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. یک قالب نان 9×5 را چرب کنید و کف آن را با کاغذ روغنی بپوش،د. در یک کاسه بزرگ، پنج ماده اول را هم بزنید. تمام باقیمانده را هم بزنید تا خمیر شکل بگیرد. داخل قالب نان بریزید. در طبقه وسط فر به مدت 50 تا 55 دقیقه یا تا زم، که نان پف کرده و یک خلال دندان عمدتاً تمیز بیرون بیاید، بپزید. بگذارید کاملا خنک شود. اگر بتو،د صبر کنید، طعم و بافت آن روز بعد بسیار بهتر است! باقیمانده ها را می توان برش داد و در صورت تمایل منجمد کرد. روش مورد علاقه من برای خوردن این نان لعاب دادن با کره نارگیل است. لعاب داخل ع، ها 1/4 پیمانه پودر قند مخلوط با 1 قاشق چایخوری آب پرتقال است که هم خوشمزه است.* پوست پرتقال برای بهترین طعم مهم است. من نمی توانم طعم و مزه آن را تضمین کنم، اما چندین خواننده گفته اند که از نتایج استفاده از سس سیب برای روغن خوششان آمده است، بنابراین با خیال راحت آزمایش کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های خانگی تعطیلات

کوکی های شکلاتی وگان

کوکی های شکلاتی وگان

دستور تهیه نوار کیک پنیر Sopapilla

میله های کیک پنیر سوپاپیلا

براونی سیب زمینی شیرین با فراستینگ

بر، ها ی سیب زمینی شیرین

دستور العمل بدون تخم مرغ پودینگ موز سالم

پودینگ موز وگان

دستور تهیه رول دارچین سریع و آسان

رول دارچینی آسان

ترافل های شکلاتی که در پودر کاکائو غلتیده شده اند، گاز می گیرند

ترافل شکلاتی

نان های ،بناک آسان

نان های ،بناک آسان

طرز تهیه کیک پنیر کتو

کیک پنیر کتو


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/cranberry-orange-bread-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cranberry-orange-bread-recipe