سیخ کاپرز با بالزامیک


سیخ کاپرز با قطره با،امیک یک دستور غذای سریع، سالم، تازه و فوق العاده است! آسان برای مونتاژ، و کاملا قابل پاشیدن.

ع، سیخ کاپرز روی بشقاب

در تقویم یک مهم،، غذا، تعطیلات یا جلسه باشگاه کتاب دارید؟ به من اعتماد کنید وقتی به شما می گویم که سیخ های کاپرز با قطره با،امیک بهترین انتخاب شما خواهد بود!

توپ‌های پنیر موزارلای مینی با برگ‌های ریحان معطر و گوجه‌فرنگی گی،ی آبدار به سیخ کشیده می‌شوند و سپس با با،امیک شیرین تند می‌ریزند تا این پیش‌غذا کاملاً قابل نوشیدن ایجاد شود. آنها از روی بشقاب به پرواز در می آیند.

شما می د،د که من یک دختر غوطه ور هستم، اما گاهی اوقات خوب است که یک گزینه سبک و سالم برای سرگرمی داشته باشید، یا از شما خواسته شده است که یک ظرف برای به اشتراک گذاشتن بیاورید. این سیخ های یک لقمه ای حتما جعبه را چک کنید!

نحوه ساخت آنها را تماشا کنید!

دستور غذای آسان و سالم

اگر مدت زیادی از مطالعه IGE هستید، ممکن است این نوزادان را بشناسید. من برای اولین بار این “دستور العمل” پیش غذای سالم را (اگر می تو،د آن را با چهره ای صاف بنامید – واقعاً خیلی آسان هستند) را در سال 2012 ایجاد کردم و از آن زمان تاکنون موفقیت چشمگیری داشته اند. اگرچه ما به ارتقای ع، نیاز داشتیم، به همین دلیل است که امروز دوباره به اشتراک می گذارم.

در طول سال‌ها، شما دوست داشتید بشقاب‌هایی از سالاد کاپرز را روی چوب به ،وان مکملی عالی برای میز غذای تعطیلات درست کنید، در حالی که دیگران (سلام، من، من دیگران هستم) آنها را بارها و بارها و بارها در تابستان درست می‌کنند. . به خصوص هنگامی که گیاهان گوجه فرنگی گی،ی بلند می شوند. اغراق نمی کنم وقتی به شما می گویم مادرم اخیراً یک کیسه 5 پوندی گوجه گی،ی را روی ایوان من انداخته و دوید. من تا هالووین آنها را خواهم خورد!

این لقمه های تازه، سالم، آسان و ظریف نیز جفت می شوند فوق العاده خوب با یک لیوان سرد وینو و یک یا دو دوست عالی. فقط گفتن 😉

ع، نزدیک از یک سیخ کاپرز که با کاهش با،امیک ریخته شده است

مواد لازم سیخ کاپرز

  • گوجه گی،ی: من برای این سیخ ها، به خصوص در تابستان، گی، را به گوجه فرنگی ترجیح می دهم، زیرا آنها بسیار شیرین هستند. گفته می شود، اگر آنها را در زمستان مونتاژ می کنید، و گوجه فرنگی های انگوری در آن زمان بهترین ظاهر را دارند، پس به سراغ انگور بروید.
  • گی، پنیر موزارلا: اینها توپک های پنیر موزارلا به اندازه “گی،” هستند و من مارک BelGioso را دوست دارم. اگر آنها را پیدا نکردید، یک توپ موزارلای تازه ب،ید و آن را به اندازه گوجه فرنگی های گی،ی ،د کنید. به دنبال هر یک از گزینه ها در پیشخوان پنیر تخصصی در فروشگاه مواد غذایی خود باشید.
  • ریحان تازه: یک مشت از گیاه خود را بگیرید یا یک صدف تاشو از فروشگاه ب،ید. اگر برگ ها بزرگ هستند، کافی است قبل از سیخ زدن، آن ها را از وسط یا چهار تا کنید.
  • نمک و فلفل: من سیخ ها را درست قبل از سرو نمک و فلفل می پاشم تا طعم هر یک از مواد بهم بخورد.
  • سرکه بازامیک: بخش مورد علاقه من از سیخ های Caprese، با،امیک خوش طعم، شیرین و ،بنده است که در بالای آن ریخته می شود. کاهش با،امیک فقط سرکه آب پز است. درست ، آن بسیار آسان است، اگرچه من می گویم استفاده از کاهش با،امیک ،یداری شده در فروشگاه بسیار آسان و راحت است! من چند گزینه را در زیر به اشتراک خواهم گذاشت.

آیا می توانم اینها را زودتر از موعد بسازم؟

این رایج ترین سوالی است که در مورد سیخ های Caprese می پرسم! سیخ ها را تا 12 ساعت زودتر جمع کنید سپس در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. نمک، فلفل و نم نم نم نم با،امیک را درست قبل از سرو نگه دارید.

اگر سیخ ها را خیلی زودتر از موعد در یخچال درست کنید، ریحان پژمرده می شود.

در هر صورت، چیدن این سیخ‌های Caprese چند دقیقه طول می‌کشد، و اگر بچه‌هایی دارید، سرهم ، آن‌ها برای آنها سرگرم‌کننده و آسان است. حالا بریم سر کار!

سیخ کاپرز با نم نم با،امیک در بشقاب

طرز تهیه سیخ کاپرز

مرحله 1: کاهش با،امیک را انجام دهید. مجدداً می‌تو،د از فروشگاه با،امیک از پیش ساخته شده ب،ید (Trader Joe’s یکی دارد و من نیز بسیار دوست دارم کاهش با،امیک با نام تجاری Alessi) را ب،ید، اما این کار در خانه تهیه می‌شود.

سرکه با،امیک را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. حرارت را ملایم کنید سپس بجوش،د تا سرکه به قوام شربت افرا برسد. همانطور که سرد می شود به ضخیم شدن ادامه می دهد، FYI.

زن در حال ریختن سرکه با،امیک در قابلمه

بهترین راه برای تشخیص تمام شدن آن این است که یک کاردک را در مرکز تابه بتراشید. اگر بتو،د برای یک یا دو ث،ه پایین را ببینید، آماده اید! مایه با،امیک را در ظرف کوچکی بریزید و کنار بگذارید.

کاهش غلیظ با،امیک در تابه

مرحله 2: سیخ های Caprese را جمع کنید. با کشیدن یک توپ پنیر موزارلا روی خلال دندان شروع کنید. اگر برای گروهی از دوستان یا تعطیلات باشد، من چند خلال دندان زیبا و تخصصی برمی دارم، اما خلال دندان های معمولی نیز خوب هستند.

زن در حال مونتاژ سیخ کاپرز

در مرحله بعد یک برگ ریحان تازه را که از وسط یا در صورت بزرگ بودن به چهار ،مت تا کرده و سپس یک گوجه گی،ی اضافه کنید.

زن در حال مونتاژ سیخ کاپرز

خیلی ناز، درسته؟!

اسکورهای کاپرز را روی بشقاب سرو مونتاژ کرد

با استفاده از بقیه مواد به ساخت سیخ های خود ادامه دهید.

زنی که سیخ های کاپرز را روی تخته سرو می گذارد

مرحله 3: سیخ ها را مزه دار کنید. وقتی آماده سرو شدید روی سیخ ها نمک و فلفل بپاشید. اگر تکه های نمک فانتزی مالدون دارید – کاملاً با آن همراه باشید.

نمک و فلفل را با دست روی سیخ‌های کپرسه بپاشید

مرحله 4: با کم ، با،امیک بریزید. من معمولاً با،امیک را سبک می‌کنم تا در بشقاب ش،ه به نظر نرسد، اما همیشه یک کاسه کوچک از آن را با یک قاشق غذاخوری در کنارش قرار می‌دهم تا مردم بتوانند مقدار بیشتری اضافه کنند زیرا واقعاً سیخ‌ها را درست می‌کند!

قاشق ریزش با،امیک بر روی سیخ های کاپرز

این تمام چیزی است که او نوشته است! چه برای اولین بار یا دهمین بار این دستور غذا را امتحان می کنید، امیدوارم هر لقمه ای از این سیخ های کاپرز تازه و پر طعم با قطره با،امیک را دوست داشته باشید! لذت بردن!

سیخ های کاپرز که با کاهش با،امیک روی تخته سرو ریخته می شوند

دستور العمل های الهام گرفته از Caprese بیشتر که دوست خواهید داشت

جایزه ایمیل رایگان

5 راز برای دلپذیرترین کریسمس

5 روز دستور العمل ها و پروژه های جشن بدون گلوتن برای بهترین کریسمس شما تا کنون!

سیخ کاپرز با با،امیک در ظرف سرو

سیخ کاپرز با با،امیک

شرح

سیخ کاپرز با قطره با،امیک یک دستور غذای سریع و سالم، تازه و فوق العاده است! آسان برای مونتاژ، و کاملا قابل پاشیدن.

،اصر

  • 2 فنجان سرکه با،امیک
  • 10 اونس گوجه گی،ی
  • 8 اونس پنیر موزارلای Ciliegine (که به آن اندازه “گی،” نیز می گویند)، من بلژیوسو را دوست دارم
  • .8 اونس برگ ریحان تازه صدف دار
  • نمک و فلفل
  • خلال دندان

جهت ها

  1. برای نم نم با،امیک: سرکه با،امیک را به یک قابلمه کوچک روی حرارت اضافه کنید و بگذارید تا بجوشد. حرارت را ملایم کرده و 20 دقیقه بجوش،د تا سرکه به غلظت شربت افرا برسد. زم، متوجه خواهید شد که این کار تمام شده است که بعد از ،اشیدن کاردک کف تابه را برای یک یا دو ث،ه ببینید. با،امیک را در یک کاسه کوچک بریزید و کنار بگذارید تا خنک شود. از طرف دیگر، می‌تو،د از کاهش با،امیک ،یداری شده از فروشگاه استفاده کنید (به یادداشت‌ها مراجعه کنید).
  2. یک توپ پنیر را روی خلال دندان بکشید و به دنبال آن یک برگ ریحان بزنید – آن را از وسط یا در صورت بزرگ شدن به چهار ،مت بریزید. با یک گوجه گی،ی تمام کنید سپس در ظرف سرو قرار دهید. با بقیه مواد تکرار کنید. درست قبل از سرو، سیخ ها را با نمک و فلفل بپاشید و سپس با با،امیک خنک شده بریزید. بلافاصله سرو کنید.
  3. اگر این دستور غذا را دوست دارید، خوشحال می شوم که امتیاز ستاره و نظر خود را بگذارید! خیلی ممنونم!

یادداشت

  • برای صرفه جویی در وقت، می تو،د از کاهش با،امیک ،یداری شده از فروشگاه استفاده کنید! من دوست دارم السی نام تجاری.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، سیخ کاپرز

ع، های دستور العمل توسط اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/caprese-skewers-with-balsamic-drizzle/