۵۰ غذای خوشمزه دنیا و طرز تهیه آن‌ها دستور پخت + ویدیو کجارو

این پاستا بسیار مغذی بوده و از مقدار پروتئین بالایی برخوردار است. مطمین باشید که غذاهای ایتالیایی بیشتری را نیز بزودی برایتان در سایت مرکز آموزش آنلاین آشپزی قرار خواهیم داد. وقتی در سایت آموزش آشپزی واژه ایتالیایی رو در قسمت بخش آموزش رایگان جستجو کنید متوجه می شوید که چقدر غذاهای ایتالیایی زیبا هستند. در این بخش از مجله آشپزی آلامتو به بررسی و آموزش تهیه انواع غذای بین المللی می پردازیم. غذاهای خارجی خاص برای اغلب ایرانی ها خوشمزه و لذیذ هستند و آشنایی با تهیه آنها خالی از لطف نیست.

انواع بستنی – پاستا – پیتزا – شیرینی – دسر – سوپ – سالاد و بسیاری دیگر از غذاهای ایتالیایی. بیلتانگ از ترکیب انواع مختلف گوشت ادویه‌زده، خشک‌شده یا معمولی، مثل گوشت گاو و شترمرغ تهیه می‌شود. بیلتانگ درواقع نوعی اسنک است و مردم محلی اغلب آن را تکه و در غذاهای دیگر از آن استفاده می‌کنند.

  • اگر از آن ها بپرسید که غذای آمریکایی مورد علاقه شان چیست، احتمالاً غذاهایی مثل همبرگر، هات داگ، ماکارونی و پنیر و پای سیب را می شنوید.
  • در این مقاله می توانید، طرز تهیه کبسه مرغ که یکی از پلوهای خانگی خوشمزه است را مطالعه می کنید.
  • سوشی یکی از بهترین غذاهای ژاپنی است که این غذا با ماهی خام و برنج درست میشه و اسمش آوازه جهانی داره.
  • این غذا بـه شکل سنتی در کشور هـای کره، ژاپن و چین با رشته‌ هاي مختلف و سبزی‌ هاي فصلی آماده می ‌شود.

گوجه‌فرنگی و ریحان یا سیر و قارچ ازجمله تاپینگ‌هایی هستند که در بروسکتا استفاده می‌شوند و یک پیش‌غذای خوشمزه ایتالیایی را به‌وجود می‌آورند. رستورانی خلوت، آرام و دنج با انواع پیتزاها و غذاهای ایتالیایی است. این رستوران منویی فوق العاده با انواع سالادهای دلپذیر دارد. رستوران لیو گرچه فضای شیک و بزرگ در محله ای خوب دارد ولی رستوران گرانی محسوب نمی شود.

طرز تهیه اسپاناکوپیتا یونانی با خمیر فیلو

مرغ ، فلفل دلمه ، سیر ، گوجه فرنگی ، نمک ، بامیه و کره از جمله محتویات اصلی آن به شمار می رود . مرغ مومبا در بین 50 غذای برتر جهان رتبه 10 را به خودش اختصاص داده است که نشان دهنده طعم لذیذ و خوب آن است . پیروگی یا کوفته لهستانی نیز یک غذای خوشمزه تهیه شده از سیب زمینی ، سوسیس ، گوشت ، پنیر و … است که طرفداران بسیاری زیادی را داراست . پیروگی در سراسر لهستان با استفاده از متریال های مختلف تهیه می شود که هر کدام طعم منحصر به فرد و خوشمزه خود را دارد .

طرز تهیه رولت خامه ای خوشمزه به روش ساده بدون شیر و روغن در فر

فینگر فود غذایی است که به اندازه یک انگشت بوده مستقیما به وسیله دست و بدون استفاده از قاشق و چنگال خورده می‌شود… ارمنستان با کباب قفقازی مشهورش شناخته میشه که طعم های فوق العاده ای داره. بر اساس افسانه‌ها کارگرانی که در کلیسای میلان مشغول به کار بودند و از زعفران برای رنگ‌آمیزی شیشه‌ی پنجره‌ها استفاده می‌کردند، برای اولین بار زعفران را به برنج افزودند.

این غذا یک جور مرغ کبابی خوش طعم است که اولین بار در یکی از جزیره های اندونزی به اسم لامبوک درست شد. با خوردن این غذا از طعم متفاوت و بی نظیرش حتما غافلگیر میشی. نیاما چوما به معنی گوشت گریل شده است و از کباب کردن گوشت بز، ماهی یا مرغ به همراه موز کبابی یا اوگالی در کنار آن سرو میشه. یکی از غذاهای معروف آفریقای جنوبی که مناسب برای هز ذائقه است و خیلی هم طعم لذیذی داره. ماهی و چیپس یکی از غذاهای انگلیسی ها است که این غذا به طور سنتی با نخودفرنگی، نمک و سرکه خورده میشه. مارزیپان، ماده‌ای نیمه‌جامد و قابل شکل‌ گرفتن است و معمولا به آن، رنگ‌های خوراکی اضافه می‌کنند.