معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذا شرقی

در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید. رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. نگران این صف نباشید، مجله خبری غذا چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه.

  • اگر کارمند هستید و نمی‌دانید وعده صبحانه چه غذایی میل کنید، سری به رستوران لانچین تهران در خیابان گاندی بزنید.
  • رستوران دو فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دز باغی بزرگ و لوکس قرار دارد و دیگری در داخل عمارت که آن هم دست کمی از لوکس بودن ندارد.
  • توی این رستوران موسیقی زنده هم اجرا میشه و شیوه دکوراسیون سنتی اش لحظات رو خاطره انگیز تر می کنه.
  • البته این موضوع نیز یک مسئله کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد؛ چرا که ساعت کار رستوران مسلم با ساعت کار بازار تهران هماهنگ است و به همین دلیل بعد از اینکه بازار تعطیل می‌شود معمولاً رفت‌وآمدها به این منطقه کاهش پیدا می‌کند.

وب و با کیفیت می‌گردید، پیشنهادات تخفیفان را درمورد بهترین رستوران های تهران فراموش نکنید.ما برای همه شهروندان تهرانی پیشنهادات هیجان انگیزی داریم. در این صورت آگاهی از خدمات و امکانات چنین رستورانی به شما کمک خواهد کرد که آشنایی بیشتری با این مکان پیدا کنید. در این فرصت در نظر داریم به بررسی و معرفی برخی از بهترین رستورانهای بازار تهران بپردازیم. همچنین میتوانید مطلب بهترین رستوران جنوب تهران را مطالعه نمایید.

آدرس کافه رستوران رزمیلو

مهلت استفاده از تخفیف، آدرس، ساعات و روزهای سرویس‌دهی در صفحه‌ هر کدام از رستوران های تهران قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم مقاله ی بهترین کافه رستوران های تهران را برای آشنایی بیشتر مطالعه کنید. چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد. قیمت‌ها کمی بالاست ولی کیفیت غذاها هم به همان نسبت بالاست و راضی‌تان می‌کند.

رستوران مرشد

طعم غذاهای رستوران کمالی لواسان بسیار خوشمزه است و تازگی طعم‌ها زیر زبانتان خودش را به رخ می‌کشد. یادتان باشد اگر به این رستوران رفتید، کباب لاتی و همچنین چنجه را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. سرویس‌دهی رستوران بسیار عالیست و کارکنان با برخوردی گرم به استقبالتان می‌آیند. اگر دوست دارید طعم غذاهای ایرانی را در محیطی جذاب و خانوادگی نوش بچشید، رستوران کمالی لواسان را انتخاب کنید.

آدرس رستوران شاندیز جردن

اگر در مورد رعایت ایمنی در رستوران‌های مورد این گزارش هم اشاره شود خیلی برای مشتریان مهم و پر ارزش خواهد بود. همانطور که کاربری در مورد رستوران مسلم اشاره کردند راههای خروج اضطراری در رستوران باید مورد توجه باشد و باید علاج واقعه قبل از اتفاق کرد . پرداختن به چنین مسئله مهمی در گزارش شما باعث ارتقا موضوع ایمنی در اماکن عمومی می‌شود . از خواندن مقاله زیبایتان در خصوص معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران لذت بردم. اگر آش دوست دارید اقسام اش های و سوپ های متنوع سری به آشکده خیابان دولت جنب مسجد یزدی ها بزنید در کنار آن از غذا های دیگرش انواع کباب و خورش و …..لذت ببرید.