دستور پخت غذای ایرانی و خارجی طرز تهیه غذای آسان و خوشمزه مجله تصویر زندگی

در این غذای محبوب اسپانیایی از برنج، مرغ، سوسیس، میگو، زعفران و سیب‌زمینی استفاده می‌شود. این غذا برای اولین بار در والنسیا درست شده بود؛ منطقه‌ای که در آن، برنج و زعفران کشت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این غذا را در رستوران‌ها سفارش ندهید و دست‌پخت‌های خانگی را امتحان کنید. شکلات تاریخچه ای بسیار طولانی دارد به اندازه که پیدایش آنرا به قوم مایا نیز ربط می دهند .

  • اگر از طرفداران غذای ترش هستید پناگ آسم که از انواع ماهی ها تهیه می شود را حتی اگر شده است یکبار ، باید آنرا امتحان کنید.
  • مرغ پیر پیری غذایی است که توسط فروشگاه های زنجیره ای و رستوران های زنجیره ای موجود در موزامبیک شهرت جهانی پیدا کرده است .
  • کاری ویندالو از انواع خورش کاری با گوشت است که از گوشت خوابانده‌شده در سیر و سرکه خرما، پیاز، انواع ادویه (ماسالا) و شکر تهیه می‌شود و معمولا با نان گرم یا برنج به سر میز آورده می‌شود.
  • این شیرینی در اصل با سفیده تخم‌مرغ، شکر، پودر بادام یا بادام‌زمینی و رنگ‌های خوراکی مجاز تهیه می‌شود.
  • بـه هرحال، چیپس سیب زمینی نوعی اسنک اسـت کـه از برش سیب زمینی بـه ورقه ‌هاي نازک و سرخ کردن آنها در روغن تهیه می ‌شود.

برای تهیه این غذا میتونید ماهی مورد علاقه خودتون رو با ادویه‌های مختلف سرخ کنید و در کنار برنجی که با سبزی پلویی دم میکشه میل کنید. ترکیب تن ماهی با سالاد ماکارونی یه طعم خاص و به شدت لذیذی رو به وجود میاره که یکی از بهترین میان وعده‌ها مخصوصا برای ورزشکارها حساب میشه که پروتئین و کربوهیدرات به شدت بالایی داره. این ترکیب ماهی تن به راحتی با کمترین مواد اولیه به دست میاد و میتونید در کمترین زمان درستش کنید.

معرفی انواع ماهی در شمال ایران

کونفه یا کادایف پنیری خوشمزه یک دسر ترکیه ای هست که برای عصرونه حتما باید درست کنید و از خوردنش… در این مقاله ما می می خواهیم دستور پخت جامبو شلز را به شما آموزش بدهیم. این روزها استفاده از فینگر فودها در مهمانی‌ها و به خصوص مهمانی‌های غیر رسمی مانند تولد و غیره بسیار زیاد شده است.

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی

به دلیل تاریخچه‌ی ملکه مارگریتا، شهر ناپل به‌عنوان محل تولد پیتزای مدرن شناخته می‌شود. در هر صورت قانون کلی سفارش پیتزا در ایتالیا به این صورت است که تاپینگ‌های کمتری انتخاب کنید. این غذا نیز، درست مانند بسیاری از غذاهای شرق آسیا، خام خورده می‌شود. ذائقه‌ی اکثر مردم شهر‌های مرکزی ایران با ماهی شمال بیشتر آشناست و خب این به دلیله اینه که ماهی شمالی زودتر از جنوب به شهر‌های دیگه و شهرستان‌ها رسیده. اگه میخواهید در خانه یه شیرینی دانمارکی خوشمزه درست کنید حتما مقاله اموزش پخت شیرینی دانمارکی رو مطالعه کنید.

۳- سالاد میوه ای آمبروسیا (Ambrosia Salad)

یکی از ساده‌ترین انواع پاستا در ایتالیا پاستا با گوجه و ریحان است که معیار یک آشپزیِ خوب ایتالیایی هم به‌شمار می‌رود. این غذا در میان یکی از دستورالعمل‌های اصیل پخت پاستا در ایتالیا قرار دارد. این نوع پاستا بسیار سریع و راحت تهیه می‌شود و زمان پخت آن کمتر از نیم ساعت است. این غذای ساده را می‌توان در وعده‌ی صبحانه، یا میان‌وعده یا به‌عنوان یک شام سبک و راحت سرو کرد. یک پیش‌غذای ایتالیایی است که از نان گریل شده با سبزیجات، سیر و گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود. برای تهیه‌ی این غذا تاپینگ‌های مختلفی روی یک قطعه نان قرار می‌دهند.