به دستور غذای ماه AK خوش آمدید


دوستان سال نو مبارک! تقریباً یک سال از شروع مهم، شام AK می گذرد و تصمیم گرفتیم کمی تغییر نام تجاری داشته باشیم. از این ماه به بعد مهم، شام AK نامیده می شود دستور العمل ماه AK! این همچنان یک سریال سرگرم کننده یک ماهه خواهد بود که در آن ما به شما الهام می کنیم که با ما یک دستور پخت بپزید، اما احتمالاً در ادامه راه دستور العمل های غیر شام بیشتری را امتحان خواهیم کرد. *لطفاً توجه داشته باشید که هشتگ جدید برای اشتراک گذاری #AKRecipeoftheMonth است.

مهم: لطفاً به پایین پیمایش کنید و در زیر برای همه چیزهای مربوط به دستور غذای این ماه، تاریخ‌های کلیدی ماه، نحوه ورود به هدایا و خیریه ماه ما بخو،د!

اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، نام و ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا به‌روزرس،‌های دستور غذای ماه را در طول ماه دریافت کنید و اولین نفری باشید که دستور پخت ماه آینده را مشاهده می‌کنید.

سوپ عدس کدو حلوایی در 3 کاسه

دستور غذای ماه ژانویه

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که دستور غذای ماه ژانویه را به اشتراک بگذاریم: سوپ عدس کدو حلوایی با کری شفابخش (با گزینه پخت آهسته!)! به لطف هزاران ادویه گرم کننده، بسیار دنج، خوش طعم و سرشار از پروتئین گیاهی است.

ما راه‌های مختلفی داریم که می‌تو،د این سوپ عدس کدو حلوایی را سفارشی کنید تا واقعاً آن‌ها را خودتان درست کنید. آنها را در زیر بررسی کنید و البته، پست وبلاگ دستور غذا را برای همه نکاتی که نیاز دارید بخو،د.

  • کدو حلوایی را با هم عوض کنید. سیب زمینی شیرین مکعبی یا حتی کدو تنبل در این سوپ عالی است.
  • سبزیجات خود را انتخاب کنید من عاشق مخلوط ، با اسفناج تازه هستم، اما کلم پیچ یکی دیگر از سبزهای عالی برای اضافه ، است!
  • مقداری ادویه اضافه کنید. به دنبال یک ضربه گرما هستید؟ وقتی ادویه ها را اضافه می کنید، می تو،د کمی فلفل کاین اضافه کنید. همچنین می‌تو،د روی کاسه‌تان مقداری سس تند بپوش،د!
  • پروتئین را تقویت کنید. عدس مقدار خوبی پروتئین به این سوپ می دهد، اما می تو،د مرغ یا بوقلمون چرخ کرده را نیز اضافه کنید (اگر گیاهخوار نیستید).

در اینجا طرز کار دستور غذای ماه آمده است

  1. دستورالعمل: در اولین چهارشنبه هر ماه، دستور پخت آشپزخانه جاه طلبانه مورد علاقه خوانندگان را برای تهیه آن ماه به اشتراک می گذاریم. شما تمام ماه فرصت دارید تا دستور تهیه کنید!
  2. هدیه: وقتی دستور تهیه می کنید (در هر زمان در طول ماه!) دارید دو راه های مختلف برای برنده شدن یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری جعبه و بشکه و انتخاب خیریه این ماه. ما در پایان ماه به صورت تصادفی یک برنده را انتخاب می کنیم. برای دو روش اشتراک گذاری زیر را ببینید! فقط آمریکا و کانادا

دو راه برای ورود به هدایا

وقتی دستور تهیه می کنید، وجود دارد دو راه متفاوت برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود با ما برای شرکت در برنده شدن کارت هدیه 100 دلاری جعبه و بشکه (فقط ایالات متحده و کانادا):

1. بر وبلاگ: نظر بدهید و به دستور غذا در اینجا امتیاز دهید با هشتگ #دستورالعمل ماه، به علاوه نام و ایمیل شما (بنابراین ما بد،م که شما موفق شدید!) تا آ، دستور غذا را در وبلاگ به جایی بروید که در آن نوشته شده است “نظر بدهید و رتبه بندی کنید.” رونق!

یا

2. در رسانه های اجتماعی: ع،ی از ایجاد دستور پخت خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید اینستاگرام (داستان یا فید)، TikTok، یا در ما گروه فیس بوک با تگ @ambitiouskitchen و افزودن هشتگ #دستورالعمل ماه. *لطفاً توجه داشته باشید برای اینستاگرام پروفایل شما باید عمومی باشد تا بتو،م پست های شما را ببینیم.

سوپ عدس کدو حلوایی در یک کاسه

تاریخ های کلیدی

  • چهارشنبه 4 ژانویه: دستور غذای ژانویه اینجاست! در این تاریخ، می تو،د شروع به پخت و پز کنید و ع، های دستور پخت خود را در شبکه های اجتماعی و وبلاگ به اشتراک بگذارید.
  • دوشنبه 30 ژانویه: آ،ین روز برای ارسال ع، های دستور غذا در شبکه اجتماعی و وبلاگ.
  • سه شنبه 31 ژانویه: برنده جایزه انتخاب شد، از طریق ایمیل مطلع شد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.
  • چهارشنبه 1 بهمن: دستور پخت شام ژانویه اعلام شد!

پس بدهیم

ما هر ماه یک سازمان جدید را انتخاب می کنیم که در آن بودجه به ،وان راهی برای گسترش عشق و انجام کارهای خوب اهدا می کنیم. این ماه برنده جایزه ما نیز خیریه را انتخاب خواهد کرد! منتظر امور خیریه در پایان ماه باشید.

به مهم، بپیوندید

برای پیوستن به مهم، و آشپزی آماده اید؟ اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما دستور غذا را به محض اینکه در ابتدای هر ماه کاهش یافت، یادآوری‌هایی در مورد هدایا، اعلام برندگان و موارد دیگر برای شما ارسال می‌کنیم. بیا انجامش بدیم!

دستور العمل های ماه گذشته




منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/ak-cooking-party/