دستور العمل سوپ کلم – عشق و لیمو


دل،ب و آرامش بخش، این دستور سوپ لوبیا سفید و کلم پیچ سزاوار جایگاهی در چرخش زمست، شماست. کروتون های ترد خانگی آن را از بالا می گیرند.


سوپ کلم پیچ


این دستور سوپ کلم دقیقا همان چیزی است که من این روزها هوس می کنم: غذای راحت + تن سبزیجات، همه در یک حلقه شده. آبگوشت خامه ای آن (که اتفاقاً با لوبیا سفید مخلوط شده غلیظ می شود، نه خامه غلیظ) با کلم پیچ لطیف و معطرهایی مانند پیاز، هویج و کرفس شنا می کند. رزماری و آویشن طعم کاج را می‌افزایند و با فشار دادن آب لیمو، ظاهری درخشان به آن می‌دهد. اگر به دنبال یک غذای مساوی دنج، سالم و لذیذ هستید، به دنبال آن نباشید. این سوپ کلم پیچ است!


لوبیا سفید آبگوشت و سبزیجات در فر هلندی با ملاقه


طرز تهیه سوپ کلم پیچ

می‌تو،د دستور کامل سوپ کلم پیچ را با اندازه‌گیری‌های زیر بیابید، اما در اینجا مروری کوتاه بر این فرآیند وجود دارد:

ابتدا مواد معطر را تفت دهید. یک لیوان بزرگ روغن زیتون را در یک اجاق هلندی یا قابلمه سوپ بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. سپس پیاز، هویج، کرفس، سیر، رزماری، آویشن، نمک و چند حلقه فلفل را اضافه کنید. حدود 8 دقیقه تا زم، که سبزیجات نرم و معطر شوند بپزید.

سپس لوبیا و آب گوشت را اضافه کرده و به مدت 20 دقیقه بجوش،د. برای تهیه این دستور می تو،د از لوبیا خشک پخته شده یا لوبیای سفید کنسرو شده استفاده کنید. من قطعاً توصیه می‌کنم اگر می‌تو،د خودتان بپزید، زیرا لوبیاهایی که از ابتدا پخته می‌شوند بسیار طعم‌دارتر از انواع کنسرو هستند. با این حال، اگر از کنسرو استفاده می‌کنید، این اولین جوشیدن به لوبیا فرصتی می‌دهد تا کمی عطر و طعم کنند. در مورد آب سبزیجات هم همینطور. از فروشگاه ،یداری شده استفاده کنید یا خودتان بسازید! اگر حبوبات را خودتان می‌پزید، می‌تو،د به جای آبگوشت از مایع پخت حبوبات نیز استفاده کنید.


پوره خامه ای را از مخلوط کن در قابلمه سوپ می ریزیم


سپس، نیمی از سوپ را با هم مخلوط کنید. آن را در یک مخلوط کن عمودی بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. پوره خامه ای را دوباره داخل قابلمه سوپ بریزید.

در آ، کلم پیچ و آب لیمو را اضافه کنید. به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که کلم پیچ پژمرده شود بجوش،د. در صورت نیاز، آب را اضافه کنید تا سوپ به غلظت دلخواه شما رقیق شود. مزه دار کنید و سرو کنید!


سوپ لوبیا سفید و کلم پیچ در قابلمه با ملاقه


نکات طرز تهیه سوپ کلم پیچ

  • وقتی ،ت به کلم پیچ می شود، همه چیز از بین می رود. من اغلب این دستور غذا را با کلم پیچ درست می کنم، اما کلم پیچ توسک، یا کلم پیچ ،یناتو نیز در اینجا دوست داشتنی خواهد بود. کلم پیچ در دست نیست؟ می‌تو،د سبزه‌های مقاوم دیگری مانند چغندر سوئیس را جایگزین کنید.
  • قوام را به دلخواه تنظیم کنید. دستور پخت سوپ کلم پیچ در پایان نیاز به کمی تغییر دارد. نوع لوبیا سفیدی که استفاده می‌کنید (لوبیا کانلینی، لوبیا شمالی عالی و لوبیا دریایی همه عالی عمل می‌کنند!) و مقدار سوپی که مخلوط می‌کنید بر میزان غلیظ بودن سوپ تأثیر می‌گذارد که پوره را دوباره داخل قابلمه هم بزنید. اگر خیلی ضخیم است، نگران نباشید! آب را هر بار 1/2 فنجان اضافه کنید تا به غلظت دلخواه شما برسد.
  • مزه دار کنید. هنگامی که سوپ به حد خامه ای مورد نظر شما رسید، فراموش نکنید که آن را طعم دار کنید! بعد از اینکه قوام را تنظیم کردید، ممکن است لازم باشد آب لیموترش، نمک و/یا فلفل بیشتری اضافه کنید تا طعم ها خوش طعم شوند.
  • مقداری را برای بعد ذخیره کنید. این سوپ لوبیا سفید و کلم پیچ به خوبی در ظرف دربسته در یخچال تا 4 روز نگهداری می شود، اگرچه در حالت نشستن غلیظ می شود. هنگام گرم ، مجدد، احتمالاً باید آن را با کمی آب یا آب رقیق کنید. برای نگهداری طول، تر، سوپ را تا 3 ماه منجمد کنید.


کاسه سوپ کلم پیچ با کروتون و جعفری


پیشنهادات برای سرو سوپ لوبیا سفید و کلم پیچ

این دستور سوپ کلم پیچ حاوی پروتئین و فیبر لوبیای سفید است که به تنهایی یک وعده غذایی رضایت بخش است. قبل از حفاری، کاسه خود را با نم نم روغن زیتون و جعفری تازه پر کنید. کمی پنیر پارمزان و کمی تکه فلفل قرمز نیز چاشنی های خوشمزه ای خواهند بود. همچنین با کروتون های خانگی که تضاد ترد فوق العاده ای را با سوپ خامه ای ارائه می دهند، اشتباه نکنید. اگر آنها را نادیده گرفتید، در عوض سوپ را با نان خوب سرو کنید.

چیز دیگری در کنار می خواهید؟ دستور پخت سوپ کلم به خوبی با سالاد هماهنگ می شود. آن را با هر یک از این دستور العمل ها سرو کنید:

لذت بردن!


دستور پخت سوپ کلم پیچ


بیشتر دستور العمل های کلم پیچ مورد علاقه

اگر عاشق این دستور سوپ کلم پیچ و لوبیا سفید هستید، یکی از این دستور العمل های کلم پیچ تازه را امتحان کنید:

دستور العمل های سوپ دنج بیشتری می خواهید؟ 35 مورد از موارد دلخواه ما را اینجا بیابید!

سوپ کلم پیچ

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 35 دقیقه

زمان کل: 50 دقیقه

خدمت 4 به 6

این دستور سوپ کلم پر از سبزیجات معطر و لوبیا سفید خامه ای، یک غذای گیاهی دل،ب و آرامش بخش است. وگان و بدون گلوتن.

  • ¼ فنجان روغن زیتون اضافی، به علاوه بیشتر برای نم نم نم باران
  • 1 پیاز زرد متوسط، ،د شده
  • 1 هویج متوسط، ،د شده
  • 2 دنده کرفس، ،د شده
  • 2 حبه های سیر، ،د شده
  • 1 قاشق سوپخوری رزماری تازه ،د شده
  • 1 قاشق چایخوری نمک دریا، به علاوه موارد بیشتر برای طعم دادن
  • ½ قاشق چایخوری آویشن خشک
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 4 ½ فنجان ها لوبیا سفید پخته شده، تخلیه و آبکشی شد
  • 4 فنجان ها آب سبزیجات
  • 6 فنجان ها برگ کلم پیچ ،د شده
  • 2 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
  • کروتون خانگی، برای خدمت
  • جعفری تازه، برای چاشنی
  • روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز، هویج، کرفس، سیر، رزماری، نمک، آویشن و چند حلقه فلفل را اضافه کنید. به مدت 8 دقیقه بپزید، گاهی اوقات هم بزنید یا تا زم، که نرم شوند. لوبیا و آب گوشت را اضافه کنید. 20 دقیقه بجوش،د.

  • نیمی از سوپ را به مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. پوره را دوباره داخل قابلمه بریزید و کلم پیچ و آب لیمو را اضافه کنید. حدود 5 دقیقه بپزید و هم بزنید تا کلم پیچ پژمرده شود. اگر سوپ خیلی غلیظ است، هر بار ½ فنجان در آب هم بزنید تا به قوام دلخواه شما برسد. مزه دار کنید (من معمولاً ¼ قاشق چای خوری نمک دیگر را در این مرحله اضافه می کنم) و با کمی روغن زیتون، کروتون و جعفری تازه برای تزئین سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/kale-soup/