دیپ مرغ بوفالو قابلمه


دیپ مرغ بوفالو در دیپ دیپ گرم من، برای مهم، ها و غذا خوردن است! پنیری، تند و فقط با 5 ماده درست شده است.

فرو بردن چیپس در دیگ مرغ بوفالو

تقریباً ماهی یک بار به خانه پدر و مادرم می رویم تا با برادرم و خانواده اش که آنها نیز در شهر زندگی می کنند ناهار بخوریم. من در کنار پدربزرگ و مادربزرگ یا پسر عموهایم بزرگ نشدم و نمی توانم به شما بگویم که دیدن همه بچه ها که در خانه پدربزرگ و مادربزرگشان با هم خاطره سازی می کنند چقدر خاص است. واقعاً قیمتی ندارد!

مادر من همیشه یک ناهار بزرگ برای ما می پزد و معمولاً یک غذای غلیظ یا پیش غذا آماده می کند تا وقتی از در وارد می شویم. هر وقت او را می بینم کمی شاد می رقصم دیپ مرغ بوفالو قابلمه داغ، آماده، و در انتظار حفاری روی پیشخوان. ،یبی از دیپ تند، تند و پنیری همراه با یک چیپس ترد است. به صورت کامل مقاومت ناپذیر

من دستور پخت را به شما می دهم تا بتو،د آن را در خانه خود نیز بپزید. این دیپ آسان جوجه بوفالو فقط به 5 ماده نیاز دارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در قابلمه بیندازید و دکمه “رو” را فشار دهید.

من به شما می گویم – بچه ها و بزرگسالان به طور ی،ان این غذای خوشمزه را بخورند – من نمی توانم صبر کنم تا شما آن را امتحان کنید!

کاسه دیپ مرغ بوفالو آسان دیپ

مرغ بوفالو را در آرام پز فرو کنید

Crock Pot Buffalo Chicken Dip برای ،وان کامل Hot Dip پیشتاز است. می‌تو،د آن را در یک قابلمه کوچک 3 لیتری یا یک قابلمه بزرگ 6 لیتری درست کنید، به‌علاوه، قبل از ریختن همه چیز در قابلمه، نیازی به پختن یا کار اضافی نیست، زیرا ما از کنسرو سینه مرغ ،د شده برای این دستور استفاده می‌کنیم. (تا زم، که آن را امتحان نکنید، آن را نکوبید!)

بدون نیاز به کاسه، فر، یا ظرف پخت اضافی – آهسته پز کار گرم ، مواد را برای ما انجام می دهد. آسان!

این غذا برای روزهای بازی ضروری است (آسان تر از بال مرغ ،میش!)، برای رفتن به یک غذای اداری من، است، و واقعاً در هر موقعیت قابل تصوری در این بین سرو می شود.

همانطور که نوشته شده است، این دستور پخت مرغ بوفالو حدود 5/10 در مقیاس حرارتی است. برای بچه ها خیلی تند نیست (بزرگترین من و خواهرزاده و برادرزاده ام – همه در حال حاضر زیر 13 سال دارند – آن را استنشاق کنید!) بنابراین اگر می خواهید آن را تندتر کنید، راحت تر سس ،میش، سس تند و/یا فلفل قرمز قرمز اضافه کنید. تکه ها

اجاق گاز و دست توسط آهسته پز مگنولیا

مواد لازم

همانطور که گفتم، تنها چیزی که برای این دستور غذای داغ آسان نیاز دارید، 5 ماده اولیه روزانه است.

  • پنیر خامه ای. من دوست دارم با 1/3 پنیر خامه‌ای کم‌چرب بخورم، زیرا وقتی آن را با پنیر خامه‌ای پرچرب درست می‌کنید، نمی‌تو،د تفاوت آن را تشخیص دهید.
  • پنیر رنده شده. پنیر کولبی جک ریز ،د شده در قابلمه کاملا ذوب می شود. پنیر چدار ،د شده تیز نیز عالی خواهد بود.
  • سس بال بوفالو. سس بال بوفالو فرانک برند سس بال بدون گلوتن من است. می تو،د برای حرارت بیشتر، یا 27 سس قرمز تند فرانک که GF نیز هست، مقدار بیشتری اضافه کنید.
  • پانسمان مزرعه. چیزهای خوب را برای سالاد خود ذخیره کنید – هر مزرعه ای برای این غوطه وری انجام می دهد. من لباس کن در مزرعه را دوست دارم. اگر آن طعم را ترجیح می دهید می تو،د از سس پنیر آبی استفاده کنید.
  • کنسرو مرغ. اعتماد کنید. فقط اعتماد کن! خوب می شود و در واقع همینطور خواهد بود بیشتر خوب نیست زیرا تکه های کنسرو شده مرغ به زیبایی در این غوطه ور ،د می شود و بافتی خامه ای و دلپذیر ایجاد می کند. من از برند سوانسون استفاده می کنم.

مواد لازم برای دستور پخت مرغ بوفالو در قابلمه

نحوه نگهداری و گرم ، باقیمانده غذا

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که باقیمانده غذا دارید، به سادگی آن را در ظرف شیشه ای قرار دهید (ظروف نگهداری پ،تیکی ممکن است از سس بال لکه دار شوند، فقط FYI) سپس قاشق های آن را در یک ظرف شیشه ای در مایکروویو گرم کنید.

من همچنین این دیپ را آرام پختم، سپس آن را کاملاً خنک کردم و چند روز بعد آن را در قابلمه دوباره گرم کردم. به این م،ی که آهسته پز ، زودتر از موعد بسیار خوب است!

5 راه برای استفاده مجدد از غذاهای باقیمانده

دیپ مرغ بوفالو آهسته پز باقیمانده نیز برای استفاده مجدد در غذاهای دیگر عالی است. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  1. بسته بندی ،. روی یک کاغذ بسته بندی کنید سپس هویج رنده شده، فتا یا پنیر بلوری ،د شده و مخلوط فنری یا آرگولا را روی آن قرار دهید. رول کنید سپس بخورید.
  2. ساندویچ. مواد داخل یک نان یا بین دو برش نان برای تهیه ساندویچ پنیر کبابی (YUM!)
  3. سیب زمینی پخته شده. سیب زمینی پخته را با یک پیمانه از دیپ باقیمانده به اضافه پیاز سبز خلال شده تند کنید.
  4. چیپس ذرت. ناچو را با دیپ بعلاوه یک پاشیدن پنیر رنده شده اضافه کنید (“پنیر خیلی زیاد است!” – هیچ ، هرگز.) بپزید تا گرم و ذوب شود.
  5. پاستا. گرم کنید سپس با ماکارونی پخته مخلوط کنید.

مرغ بوفالو را در ظرفی با چیپس فرو کنید

طرز تهیه دیپ مرغ بوفالو

همانطور که گفتم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد را در قابلمه خود اضافه کنید، هم بزنید تا ،یب شوند، سپس شروع به پخت آرام کنید. اطمینان حاصل کنید که پنیر خامه ای شما در دمای اتاق باشد تا این فرآیند کمی آسان تر شود.

  • اگر از a استفاده می کنید دیگ سفالی 3 لیتری به مدت 1-1/2 – 2 ساعت در حالت کم بپزید، گاهی اوقات هم بزنید.
  • اگر از a استفاده می کنید دیگ سفالی 6 لیتریبه مدت 1 – 1-1/2 ساعت با حرارت کم بپزید و هر از گاهی هم بزنید.

بهترین چیز با دیپ مرغ بوفالو

من دوست دارم حرارت آهسته اجاق گازم را روی حرارت کم کنم و بعد از ظهر به خوبی روی پیشخوان باقی بماند. در اینجا چیزی است که ما دوست داریم آن را با آن سرو کنیم:

  • چیپس تورتیلا
  • اسکوپ فریتو
  • فلفل دلمه ای مینی نصف شده
  • چوب هویج یا چیپس
  • چوب کرفس
  • کراکر بادام یا پیتا می، ساده
  • برش های خیار
  • هر گونه سبزیجات اضافی که می تو،د فکر کنید! تربچه ورقه شده عالی خواهد بود.

هر طور که آن را سرو کنید و آن را ببلعید، امیدوارم این غذای آسان، تند، پنیری، خامه ای را دوست داشته باشید – از آن لذت ببرید!

طرز تهیه آسان دیپ مرغ در قابلمه در یک کاسه

دستور العمل های غوطه وری غیر قابل مقاومت بیشتر

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

ع، بالای سر کاسه دیپ مرغ ،میش ساخته شده در قابلمه

دیپ مرغ بوفالو قابلمه

شرح

دیپ مرغ بوفالو در دیگ پخته، دستور پخت کامل غذای داغ برای مهم، ها و غذا خوردن است! پنیری، تند و فقط با 5 ماده درست شده است.

،اصر

  • 2 قوطی 10 اونس سینه مرغ تکه ای (من از مارک سوانسون استفاده می کنم)
  • 8 اونس بلوک پنیر خامه ای، نرم شده تا دمای اتاق
  • 4 اونس پنیر کلبی جک ریز ،د شده
  • 1/2 فنجان سس فرانک وینگ (یا بیشتر برای تند بودن بیشتر)
  • 1/2 فنجان سس رنچ بدون گلوتن
  • برای غوطه وری: چیپس ترتیلا، هویج، کرفس

جهت ها

  1. مرغ، پنیر خامه ای، پنیر رنده شده، سس بال و سس رنچ را به یک قابلمه 3 لیتری یا قابلمه 6 لیتری اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند سپس روی کم حرارت بگذارید تا داغ شود، 1-1/2 – 2 ساعت، چند بار هم بزنید. اگر از گلدان 6 لیتری استفاده می کنید، ظرف حدود 1-1/2 ساعت دیپ داغ می شود. با دیپر سرو کنید.
  2. جلو بزن: تمام مواد را داخل ظرف آرام پز خود بریزید و تا 2 روز زودتر در یخچال بگذارید. روی پایه قابلمه قرار دهید سپس به مدت 30 دقیقه دیگر یا تا زم، که کاملا داغ شود، آن را با حرارت کم بپزید.
  3. اگر دستور غذا را دوست داشتید، نظر بدهید و امتیاز دهید!

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است.

کولاژ ع، دیپ مرغ بوفالو دیگ دیگ

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/crock-،-buffalo-chicken-dip/