طرز تهیه کلوچه تخم مرغ صبحانه – عشق و لیمو


این مافین های سبزیجات و تخم مرغ پف دار و خوش طعم، صبحانه ای خوشمزه و سرشار از پروتئین هستند. آنها را برای یک وعده صبحانه سریع و آسان آماده کنید!


مافین تخم مرغ


مردم صبحانه خوش طعم، این کلوچه های تخم مرغی برای شما هستند! پف دار، خوش طعم و پر شده با سبزیجات و پنیر، در اصل فریتاتاهای کوچکی هستند که در قالب مافین می پزید. من آنها را دوست دارم زیرا الف) شایان ستایش، ب) خوشمزه هستند، و ج) برای تهیه غذا عالی هستند! اگر احساس می کنید که چرخش صبحانه آماده شده شما بیش از حد به سمت شیرینی آن متمایل است (با جو دوسر یک شبه، کلوچه های صبحانه، گرانولا و غیره)، پس دوست دارید این کلوچه های تخم مرغ را در ،یب داشته باشید.


مواد لازم دستور مافین تخم مرغ


مواد لازم دستور مافین تخم مرغ

برای تهیه این مافین تخم مرغی به چه چیزی نیاز دارید:

  • تخم مرغ، البته! 9 تخم‌مرغ بزرگ مقدار من،ی از خمیر را برای یک قالب مافین 12 فنج، به دست می‌دهد.
  • فلفل دلمه ای قرمز – برای یک مشت گیاهی! من عاشق استفاده از فلفل دلمه ای در این دستور غذا هستم زیرا آنها رنگ، ترد و شیرینی طبیعی را به کلوچه ها اضافه می کنند بدون اینکه رطوبت زیادی را از بین ببرند.
  • پیازچه – به مافین ها لگد تازه و پیازی می دهند.
  • سیر – برای لقمه مرزه.
  • آرد همه منظوره و بکینگ پودر – مواد تشکیل دهنده مخفی! آنها به مافین های تخم مرغ کمک می کنند تا در حین پخت ساختاری سبک و پف کرده و در عین حال پایدار ایجاد کنند. بدون آنها، مافین های تخم مرغ داخل فنجان های مافین می ریزند.
  • پنیر فتا – برای طعم غنی، شور و تند.
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


فلفل و پیازچه ریز ،د شده در فنجان های مافین


طرز تهیه مافین تخم مرغ

درست ، این مافین های تخم مرغی صبحانه بسیار آسان است! در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

ابتدا تابه خود را آماده کنید. قالب 12 فنج، مافین را با روغن زیتون چرب کنید یا با اسپری آشپزی روی آن اسپری کنید.

در مرحله بعد فلفل دلمه ای و پیازچه را ،د کنید. حتما آنها را ریز ،د کنید! تکه های کوچک به خوبی در کل مافین ها پخش می شوند و به شما این امکان را می دهند که در هر لقمه کمی سبزی بخورید. وقتی همه سبزیجات ،د شد، آنها را به طور مساوی بین فنجان های مافین ت،یم کنید.


مخلوط تخم مرغ را در فنجان های مافین پر از فلفل و پیازچه بریزید


سپس، تخم مرغ ها را هم بزنید در یک کاسه بزرگ سیر، نمک و چند حلقه فلفل را اضافه کنید و آرد و بیکینگ پودر را روی آن بپاشید. خوب هم بزنید تا ،یب شوند، سعی کنید تا جایی که می تو،د آرد را در تخم مرغ بگنج،د. احتمالاً چند توده باقی می ماند. خوب است! در حین پخت در مافین ها ذوب می شوند.

مخلوط تخم مرغ را به طور مساوی بین فنجان های مافین ت،یم کنید، آن را روی سبزیجات بریزید. شما در هر یک به 1/4 فنجان کمی نیاز دارید!

با فتا بپاشید و بپزید! مافین های تخم مرغ را با احتیاط داخل فر 350 درجه فارنهایت بریزید و بپزید تا تخم مرغ ها پف کرده و ببندند، 22 تا 24 دقیقه. اجازه دهید مافین ها در تابه خنک شوند. سپس، لذت ببرید!


با دست فتا ،د شده را روی فنجان های مافین تخم مرغ بپاشید


فنجان مافین تخم مرغ آماده غذا

این مافین‌های تخم‌مرغی صبحانه در روزی که درست می‌شوند فوق‌العاده هستند، بنابراین اگر وقت دارید آن‌ها را در یک صبح برای صبحانه درست کنید و بخورید، حتماً این کار را انجام دهید! آنها همچنین یک مکمل سرگرم کننده برای منوی برانچ هستند. آنها را با چیزهای شیرین، مانند پنکیک یا کیک قهوه، یا با نان تست آووکادو و میوه های تازه جفت کنید!

اما اگر ترجیح می دهید این مافین های تخم مرغی را از قبل درست کنید، این هم کار می کند! آنها یک گزینه عالی برای خوردن صبحانه هستند. آنها را تا 3 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید، یا برای نگهداری طول، تر، آنها را فریز کنید. قبل از انتقال آنها به کیسه های فریزر یا ظروف دربسته و نگهداری آنها در فریزر به مدت حدا،ر 3 ماه، اجازه دهید کاملا خنک شوند. آنها را در مایکروویو قرار دهید تا دوباره گرم شوند!

انواع دستور العمل مافین تخم مرغ

من عاشق این دستور مافین تخم مرغی هستم که نوشته شده است، اما اگر دوست دارید، می تو،د با خیال راحت سبزیجات و پنیر را تغییر دهید. قبل از انجام این کار، در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • مقدار را ثابت نگه دارید. بیش از 2 1/2 فنجان سبزیجات ،د شده را به فنجان های مافین اضافه نکنید.
  • همه را ریز ،د کنید به طوری که سبزیجات در کل مافین ها پخش شوند.
  • از افزودن رطوبت بیش از حد خودداری کنید. از گوجه فرنگی خام دوری کنید! برای استفاده در این مافین های تخم مرغی خیلی مرطوب است و آنها را خیس می کند (من به سختی یاد گرفتم). در عوض، سبزیجات از قبل پخته شده را آزمایش کنید. اسفناج سرخ شده ،د شده یک افزودنی خوب خواهد بود، به شرطی که ابتدا رطوبت اضافی آن را بگیرید. پیاز کاراملی شده یا “بیکن” قارچ وگان من نیز خوشمزه خواهد بود!
  • تعویض پنیر ساده تر است. آیا عاشق فتا نیستید؟ این مافین های تخم مرغی را با پنیر چدار رنده شده، پنیر پارمزان یا جک فلفل پر کنید!

به من بگویید چه تغییراتی را امتحان می کنید!


مافین تخم مرغ صبحانه


بیشتر دستور العمل های تخم مرغ مورد علاقه

اگر عاشق این فنجان های مافین تخم مرغ هستید، یکی از این دستور العمل های خوشمزه تخم مرغ را امتحان کنید:

ایده های صبحانه سالم بیشتری می خواهید؟ این پست را بررسی کنید!

مافین تخم مرغ صبحانه

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 22 دقیقه

زمان کل: 37 دقیقه

خدمت 12

این دستور مافین تخم مرغ سالم و خوشمزه است! این یک دستور العمل صبحانه آسان برای تهیه غذا است – برای راهنمایی های من در مورد نحوه نگهداری و گرم ، کلوچه ها، پست بالا را ببینید.

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • یک قالب ن،ب مافین را با روغن زیتون چرب کنید و فلفل ها و پیازچه ها را به طور مساوی بین فنجان های مافین ت،یم کنید.

  • در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها را هم بزنید. سیر، نمک و چند حلقه فلفل را اضافه کنید، سپس آرد و بکینگ پودر را روی آن بپاشید. خوب هم بزنید تا ،یب شوند. اگر چند دسته آرد در مخلوط باقی بماند اشکالی ندارد.

  • مخلوط تخم مرغ را به طور مساوی در فنجان های مافین ت،یم کنید (در هر یک از فنجان ها حدود ¼ فنجان استفاده می شود). فتا را روی آن بپاشید.

  • به مدت 22 تا 24 دقیقه یا تا زم، که تخم مرغ ها سفت شوند، بپزید. قبل از برداشتن از ماهیتابه اجازه دهید خنک شود.


منبع: https://www.loveandlemons.com/egg-،ins/