غذاها و رستوران های خارجی از چینی تا افغانی در مشهد تورگردان

همان طور که میدانید ایران تنوع غذایی بسیار زیادی داره که همشون خوش مزه هستن. در این بخش قرار یک لیست از انواع غذا های ایرانی رو به شما معرفی کنیم. طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفرامیدواریم مقاله غذاهای ایتالیایی برای شما مفید و جذاب بوده باشد. ایتالیا یکی از کشور های غنی در فرهنگ آشپزی و تغذیه است که تنوع غذایی و شیرینی های آن شامل طعم های بینظیری بوده و در سراسر دنیا دارای جایگاه مناسبی می باشند.

خا سوئی به احتمال زیاد، جد غذای بین‌المللی مشهور خائو سوی در شمال تایلند است. سوسیس کاری، غذایی متشکل از سوسیس‌های خردشده در یک سس گوجه‌فرنگی تند است که سوسیس معمولی را تبدیل به یک وعده لذیذ شبانه کرده است. این غذا در کنار یک نوشیدنی خنک، یک میان‌وعده محبوب آلمانی به شمار می‌آید. سوسیس گوشت را می‌توان بخارپز یا سرخ کرده و با سس کچاپ معمولی، کچاپ کاری یا رب گوجه‌فرنگی و ادویه کاری، سرو کرد.

این سوپ از نودل برنج یا رشته‌فرنگی، شیر نارگیل و گوشت مرغ، ماهی یا میگو، به‌همراه ادویه‌های تند و آتشین از جمله سس بسیار تند قرمزی به نام «سامبال» و تمبر هندی، تهیه می‌شود. غذاهای ایتالیایی، هرچند هم ساده، پر از طعم‌ و مزه‌های مختلف هستند. در ایتالیا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه‌‌ ایتالیایی را میل کنید. اگر علاقه به سوشی و غذاهای چینی دارید باز هم می توانید در مشهد آن را پیدا کنید. رستوران سوشی ناین و رستوران لوکس فرنی با انواع غذاهای چینی از برنج، ماهی سالمون و جلبک با سس مخصوص از مهمانان پذیرایی می کنند. می توانید به انتخاب خودتان با چاپستیک (چوب های مخصوص خوردن غذاهای ژاپنی و چینی) یا با قاشق و چنگال غذایتان را میل کنید.

سام تام یک غذای سنتی تایلندی به حساب می آید که در رتبه 46 در 50 غذای برتر جهان قرار میگیرد. سام تام را می توان از جمله معروفترین سالادهای تایلندی نیز به شمار آورد . در تهیه آن از مواد مختلفی همچون آب پرتقال ، بادام زمینی ، میگو خشک ، گوجه ، سیر ، فلفل دلمه ای و مقداری برنج استفاده شده است . البته در برخی از مناطق از خرچنگ و ماهی نیز در تهیه آن استفاده می شود. پوتین، یکی از معروف‌ترین غذاهای کانادایی با طرز تهیه‌ای ساده است. این غذای خیابانی& در سال ۱۹۵۰ در کبک متولد شد و در واقع غذایی فرانسوی کانادایی به شمار می‌آید.

  • آرانچینی و سوپلی (Arancini & Suppli) یک غذای معروف ایتالیایی است که از ترکیب آرانچینوی محبوب مردم سیسیل با پسرعموی رومی‌اش سوپلی تهیه می‌شود.
  • این غذای لذیذ در سرتاسر جهان یافت می شود اما اگر قصد چشیدن لازانیای اصل و خوش طعم دارید بدون شک باید این طعم را در کشور ایتالیا تجربه کنید.
  • هاموس از جمله غذاهای محبوب در خاورمیانه به شمار می رود که با نخود ، سیر ، آب لیمو و تاهینی تهیه می شود .
  • گوشت چرخ کرده پخته شده رو میتونید تا ۷ روز داخل یخچال بزارید.

در ضمن در رستوران بین المللی گاچ و سایر رستوران های بین المللی مشهد هم می توانید غذای چینی سفارش بدهید. یکی از دلایی که بعضی از افراد از غذاهای دریایی بدشون میاد به خاطر همین بوی زهم و نامطبوعه که دلشون رو میزنه و اشتهاشون کور میشه. ماهی رو اگه به صورت تازه تهیه کنید بوی زهم کمتری داره و خب راحت تر پخته میشه. بوی زهم ماهی پس از صید ماهی در پوست یا گوشت ماهی به وجود میاد، اما بهتره بدونید که ماهی تازه به هیچ وجه بوی نامطبوعی نداره. گوشت چرخ کرده پخته شده رو میتونید تا ۷ روز داخل یخچال بزارید. شما میتونید از طریق رنگ گوشت، بو و بازرسی کامل گوشت چرخ کرده سالم یا فاسد بودنش رو بفهمید.

طرز تهیه شیرینی بوسراق افغانی 10 نفره

این کشور در این زمینه ید طولایی داشته و تنوع های بینظیری را نیز در این زمنیه داشته است. با بررسی حرفه ای آشپزی ایتالیایی به نکاتی برخواهیم خورد که شاید برایتان جالب باشد. در چین هرگز نباید چوب غذاخوری را مستقیم سمت کسی بگیرید چون توهین بزرگی محسوب می‌شود. فیلم آموزش بافت پادری پوم پوم ، از این روش می توان فرش… مدل زیورآلات شیک و طلا از برند ایرانی فابیان مدل دستبند طلا… انواع روش های زیبایی واژن می تواند علاوه بر ایجاد تغییر در…

مطالب جنجالی سایت

وقتی صحبت از غذا می‌شود، ناخودآگاه طعم‌ها و مزه‌های مختلف و غذاهایی که برای ما لذیذ است در ذهن ما تداعی می‌شود. در دنیا غذاهای گوناگونی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها شهرت جهانی دارند و در کشورهای مختلف نیز تهیه می‌شوند. مردم هر کشوری به‌تبع عادات غذایی خود، از یک یا دو غذا به‌عنوان بهترین غذای دنیا نام می‌برند. دونر کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه و همچنین از پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می‌رود و به دلیل گوشت لذیذش شهرت زیادی دارد، این غذا همراه پیاز یا فلفل سرو می‌شود. کومپیر یکی دیگر از غذاهای ترکیه است که از سیب‌زمینی، کره، ذرت، نخود فرنگی و کاهو تهیه می‌شود.

سیب‌زمینی سرخ‌شده به‌همراه پنیر و سس عصاره گوشت از مواد تشکیل‌دهنده اصلی این غذا هستند. همبرگر از جمله غذاهای جهانی محسوب می شود که خواستگاه آن کشور آلمان می باشد . امروزه نیز همبرگر در سرتاسر دنیا یافت می شود و جز محبوب ترین غذاهای بین المللی نیز محسوب می گردد. بسیاری از رستوران های زنجیره ای از جمله مک دونالد نیز همبرگر با دستورهای پخت مختلف به بازار عرضه کرده اند که موجب محبوبیت چندین برابر این غذای آلمانی در میان مردم شده است . همبرگر بیشتر از گوشت ها تهیه می شود که در کنار آن نیز به همراه نان آماده میل کردن می شود. می توان از سس های مختلف نیز برای خوشمزه تر کردن آن استفاده نمود.

برای تهیه انواعی از سوفله های خانگی خوشمزه می توانید در آرگا همراه ما باشید. حمص رژیمی یک غذای فوق العاده است که در این بخش می توانید، طرز تهیه آن را مطالعه کنید. پاستا به یک غذای ایتالیایی و ملل می گویند که امروزه تهیه و سرو آن در اکثر کافه ها رایج شده است. کاسرول یکی از غذاهای محبوب این قرن می باشد که با دستور های مختلفی تهیه و سرو می گردد. سالاد الویه انار یک سالاد مجلسی خوشمزه است که می توانید در این بخش از آرگا طرز تهیه الویه انار را مطالعه کنید. در فصل تابستان هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از یک سالاد تازه با گوجه‌فرنگی نیست.

مردم نواحی مختلف ژاپن، انواع گوناگونی از رامن را درست می‌کنند. پوک از جمله غذاهای دریایی ایالات متحده آمریکا محسوب می شود که در سال های اخیر توانسته است طرفداران بسیاری را به خودش اختصاص دهد. اگر از طرفداران غذاهای سالم هستید پوک را حتما یکبار هم که شده امتحان کنید.