لوبیا سفید فلفل قرمز | اقتصاددان خانه سالم


دستور تهیه چیلی لوبیا سفید که در پایه‌ای از آبگوشت استخوان و لوبیاهای دریایی کم نشاسته ،یب شده است، برای تجربه طعم ملایمی تند که متفاوت از نسخه‌های سنتی مبتنی بر گوجه‌فرنگی است.

فلفل قرمز سفید با دانه های کم کربوهیدرات روی اجاق گاز

خانواده من فلفل قرمز را دوست دارند، بنابراین یک ویژگی معمولی در منوی شام است. با این حال، باید اعتراف کنم که از دستور پخت کتو چیلی که معمولا درست می‌کنم، کمی خسته شده بودم.

بنابراین، من این بار فلفل قرمز لوبیا سفید را برای خوش آمد گویی امتحان کردم. یک دوست خوب آن را با من به اشتراک گذاشت. او مرتب آن را درست می کند و فکر می کرد از آن لذت خواهم برد.

100% حق داشت!

این تنوع از آب مرغ سنتی به جای سس گوجه فرنگی استفاده می کند. توجه داشته باشید که کارتن‌ها و قوطی‌های آبگوشت موجود در فروشگاه جایگزین قابل قبولی نیستند، زیرا کاملاً سمی هستند و اصلاً سالم نیستند.

وقتی این هفته برای اولین بار دستور پخت را درست کردم، سه تعویض کلیدی انجام دادم.

ابتدا لوبیا چشم بلبلی سفید را با لوبیا چشم بلبلی که نشاسته کمی دارد عوض کردم. لوبیا دریایی تنها باقالی است که برای ،، که رژیم غذایی GAPS دارند (که شوهرم از آن استفاده می کند) قانونی است.

من از فلفل دلمه ای تازه ،د شده نیز به جای فلفل های کنسرو شده یا شیشه ای استفاده کردم.

آ،ین تنظیمی که انجام دادم روی پنیر بود.

در دستور اصلی از جک مونتری استفاده شده است. من این را برای جک فلفل تغییر دادم تا مقداری لقمه به چیلی بدون تند بودن زیاد اضافه کنم.

من همچنین پنیر را خودم با برش دادن مقدار مورد نیاز از یک بلوک و سپس ،د ، آن در ویتا می،، ،د کردم.

پنیر ،د شده تجاری حاوی آلومینیوم است، بنابراین توصیه می کنم هرگز آن را ن،ید!

این فلفل قرمز لوبیا سفید یک موفقیت بزرگ بود!

تا چند روز دیگه گلدان دوم درست میکنم. اولی آنقدر سریع رفت که همه بیشتر می خواهند!

پسرم گفت طعم آن مانند فاهیتایی است که در سالن غذاخوری کالج می خورد. در ابتدا مطمئن نبودم که این یک تعارف است، اما او آن را بلعید و چند ث،ه می‌خواست، بنابراین من آن را به ،وان یک علامت مثبت در نظر گرفتم. 😉

تنها تغییری که برای بار دوم انجام خواهم داد این است که به جای فنج، که در دسته اول استفاده کردم، از یک و نیم فنجان لوبیا خشک استفاده کنم.

به هر حال، اگر می خواهید ایده های سالم تری برای شام کم کربوهیدرات داشته باشید، پیوند بیست یا بیشتر دستور العمل های دیگر را که به طور سنتی الهام گرفته شده اند را بررسی کنید!

فلفل قرمز لوبیا سفید کم کربوهیدرات در یک تابه بزرگ

لوبیا سفید فلفل قرمز

دستور تهیه چیلی لوبیا سفید که در پایه‌ای از آب استخوان و لوبیاهای دریایی کم کربوهیدرات ،یب شده است، برای تجربه طعم ملایمی تند، متفاوت از نسخه‌های سنتی مبتنی بر گوجه‌فرنگی است.

دستورالعمل ها

  1. لوبیا را در یک کاسه شیشه ای متوسط ​​بریزید و روی آن را با آب صاف شده بپوش،د. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب خام یا آب لیمو را اضافه کنید و بگذارید یک شب (یا حدا،ر 24 ساعت) بماند. لوبیا را آبکش کرده و کاملا آبکشی کنید.

  2. اگر از لوبیا سبز جوانه زده استفاده می کنید، مرحله بالا را نادیده بگیرید.

  3. روی لوبیاهای خیس خورده یا جوانه زده شده را با آب تازه و صاف شده بپوش،د و روی اجاق گاز بگذارید تا بجوشد. روی آن را بپوش،د و حرارت را کم کنید. به مدت یک ساعت یا تا زم، که نرم شوند بجوش،د.

  4. در حالی که لوبیاها در حال پختن هستند، گوشت چرخ کرده را تفت دهید تا در یک تابه بزرگ بپزد. چربی را تخلیه نکنید. برای شما خوب است و برای پوشش روده بسیار شفابخش است.

  5. گی، را در یک ماهیتابه جداگانه ذوب کنید و پیاز ،د شده، فلفل و سیر ،د شده را تفت دهید تا نرم شوند. نمک دریا و زیره را با گوشت چرخ کرده پخته شده مخلوط کنید.

  6. وقتی لوبیا پخته شد، آبکش کنید و آبکشی کنید.

  7. لوبیا دریایی پخته شده و آب مرغ را به ماهیتابه گوشت چرخ کرده و سبزیجات اضافه کنید. حدود 30 دقیقه با حرارت ملایم بجوش،د تا طعم ها با هم ،یب شوند و فلفل ها کمی غلیظ شوند.

  8. تابه را از روی حرارت بردارید و پنیر فلفلی رنده شده و آب لیموترش را با هم مخلوط کنید.

  9. بلافاصله سرو کنید. من از این فلفل قرمز روی تختی از برنج سفید باسماتی لذت می برم.

  10. پس از خنک شدن، آن را در ظرف دربسته ای در یخچال قرار دهید (شیشه برای حفظ طعم بهتر است) و به ،وان باقیمانده تا چهار روز میل کنید.

ارزش غذایی

لوبیا سفید فلفل قرمز

مقدار در هر وعده (1 فنجان)

کا،ی 401
کا،ی از چربی 189

٪ ارزش روزانه*

چربی 21 گرم32%

چربی اشباع 10.6 گرم53%

چربی اشباع نشده 1 گرم

چربی تک غیراشباع 9 گرم

کلسترول 98 میلی گرم33%

سدیم 203 میلی گرم8%

پتاسیم 722 میلی گرم21%

کربوهیدرات ها 17 گرم6%

فیبر 4.5 گرم18%

پروتئین 36 گرم72%

کلسیم 195 میلی گرم20%

اهن 4 میلی گرم22%

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کا،ی است.

چیلی لوبیا سفید کم نشاسته در تابه ای روی اجاق گاز


منبع: https://www.thehealthy،meeconomist.com/white-bean-chili/