چگونه پوست ماهی قزل آلا را از بین ببریم


اگر دستور پخت ماهی سالمون با پوست کنده شده باشد، باید ادامه مطلب را بخو،د. یاد بگیرید چگونه پوست ماهی قزل آلا را در کمتر از یک دقیقه از بین ببرید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تخته برش، یک چاقوی تیز و یک فیله ماهی سالمون تازه است.

چهار ،مت فیله ماهی قزل آلا

من در 17 سالگی یاد گرفتم که چگونه پوست ماهی را پاک کنم و اولین کارم در آشپزخانه رستوران را به ،وان آشپز آماده کردم. ما یک ساندویچ وال آی در منو داشتیم، بنابراین ماهی های زیادی را مرور کردیم! زم، که یاد گرفتم چگونه پوست را جدا کنم، به یکی از کارهای روزمره من تبدیل شد. داستان کوتاه: تابستان را گذراندم و ماهی پشت سر ماهی پوست انداختم!

من این مهارت اولیه آشپزی را به ،وان بخشی از سری In The Kitchen خود به اشتراک می گذارم. این تکنیکی است که برای هر ماهی قابل استفاده است. با این حال، امروز ما برای آموزش گام به گام خود بر روی ماهی قزل آلا تمرکز خواهیم کرد. پس از همه، این یکی از پروتئین های مورد علاقه ما در اینجا در Healthy Seasonal Recipes است! ماهی آزاد کریسپی تابه ای بسیار مورد علاقه ما را امتحان کنید!

تج،ات: آنچه برای پوست گیری ماهی سالمون نیاز دارید

تخته برش: تخته برش را روی یک تشک ،بناک قرار دهید تا در جای خود ثابت بماند و از لیز خوردن جلوگیری شود. من از آستر قفسه مربعی یا حوله خیس استفاده می کنم بسیار عالی است.

دم باریک: اگر فیله ماهی قزل آلا شما دارای استخوان های پین است، می تو،د از انبردست سوزنی (تمیز) برای بیرون کشیدن آنها استفاده کنید.

حوله آشپزخانه: استفاده از حوله آشپزخانه یا حوله کاغذی اختیاری است تا به شما کمک کند تا روی پوست لغزنده ماهی سالمون چنگ بزنید.

چاقو: سرآشپز جون به من آموزش پوست انداختن ماهی با چاقوی سرآشپز را داد و تا به امروز این چاقوی ترجیحی من برای از بین بردن پوست ماهی سالمون است. در مدرسه آشپزی، ما از چاقوهای استخو، خود استفاده می کردیم، اما من همچنان تیغه پهن تر چاقوی آشپز را برای این کار ترجیح می دهم.

نکته برای مبتدیان: هنگامی که برای اولین بار یاد می گیرید که چگونه پوست ماهی را جدا کنید، آن را با یک چاقوی سرآشپز کمی مات امتحان کنید. اگر چاقوی شما فوق العاده تیز است، می تو،د با فشار دادن آن به طور ناخواسته پوست آن را برش دهید.

چگونه گام به گام ماهی سالمون را پوست کنیم

ماهی قزل آلا روی یک تکه پوست

معمولا قصاب یا ماهی فروش شما استخوان های سنجاق را از ماهی قزل آلا شما جدا می کند، اما گاهی اوقات متوجه می شوید که این کار را نکرده اند. مهم است که ابتدا آنها را قبل از برداشتن پوست و ت،یم ماهی، جدا کنید.

اگر ماهی شما هنوز استخوان های سنجاق را در خود دارد، اکنون با بیرون کشیدن آنها با انبردست آنها را بردارید. در جهتی که می دوند بکشید وگرنه می شکنند.

با برش دادن به پوست شروع کنید

با فیله ماهی قزل آلا، از طرف پوست به سمت پایین، شروع کنید و به صورت ضربدری روی تخته برش بچرخ،د. اگر یک دم (نشان داده شده) دارید، می‌خواهید به سمت غیر غالب شما باشد.

بین ماهی و پوست آن را برش دهید تا شروع شود. این برش اولیه به این منظور است که به اندازه کافی از پوست نمایان شود تا بتو،د با دست غیر غالب خود پوست را محکم بگیرید. ممکن است لازم باشد برای اولین برش گوشت ماهی را برش دهید تا چاقو به سطح پوست برسد.

با دست چپ پوست را از چاقو جدا کنید

حالا با دست چپ (یا غیر غالب) پوست ماهی قزل آلا را بگیرید و در برابر فشار چاقوی خود محکم بکشید. اگر خیلی لیز است، از حوله آشپزخانه برای کمک استفاده کنید.

چاقو را به سمت پایین فشار دهید و پوست را به عقب بکشید

چاقوی شما باید با زاویه کمی رو به پایین باشد (اینجاست که داشتن یک چاقوی کمی بی رنگ مفید است!) به آرامی چاقو را عقب و جلو دید در حالی که به سمت پایین و به راست فشار می آورید در حالی که پوست را به شدت به سمت چپ می کشید. من دوست دارم به آن فکر کنم که انگار چاقوی شما آنقدر که شما آن را از لای چاقوی خود می کشید، واقعاً جلو نمی رود!

فیله بدون پوست، سمت پوست کنده به بالا

اکنون که می د،د چگونه پوست ماهی قزل آلا را جدا کنید، می تو،د از فیله کامل برای دستور العمل هایی مانند سالمون پخته شده در فویل استفاده کنید یا می تو،د آن را به قطعات برش دهید. حتماً سس شوید مورد علاقه ما برای سالمون را نیز بررسی کنید!

سوالات متداول و نکات تخصصی

آیا می تو،د پوست ماهی قزل آلا بخورید؟

بله، می تو،د پوست ماهی قزل آلا بخورید. اگر از ماهی قزل آلا با پوست استفاده می کنید، مطمئن شوید که پوسته ها را بردارید. پوست ماهی قزل آلا می تواند زیبا و ترد شود که بسیاری آن را جذاب می دانند. طعم ماهی قوی تری نسبت به خود گوشت ماهی قزل آلا دارد.

ناحیه خا،تری ماهی سالمون چقدر است؟

ممکن است متوجه یک لایه گوشت مایل به خا،تری در سمت پوست شوید. این طبیعی است و کاملا خوراکی است. به طور معمول در رستوران ها، این طرف رو به پایین آبکاری می شود زیرا طرف دیگر زیباتر است.

آیا قبل از پختن ماهی قزل آلا پوست آن را جدا می کنید؟

توصیه می کنیم قبل از پختن، پوست ماهی قزل آلا را جدا کنید، مگر اینکه بخواهید سالمون با پوست ترد تهیه کنید. با این حال، می تو،د صبر کنید تا پس از پخته شدن آن را از ماهی قزل آلا خارج کنید.

اگر به اشتباه پوست را برش دهم چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که برای اولین بار یاد می گیرید که چگونه فیله ماهی سالمون را پوست بگیرید، ممکن است به اشتباه پوست را برش دهید. بهترین کار در این مورد این است که سعی کنید به برشی که شروع کرده اید ادامه دهید و سپس ناحیه ای را که بعد از این واقعیت از دست داده اید را اصلاح کنید.

هنگامی که جاروی اولیه خود را انجام دادید و متوجه شدید که هنوز پوست کمی باقی مانده است، ماهی قزل آلا را به سمت بالا برگرد،د. از یک چاقوی استخو، نازک تیز استفاده کنید. آن را به صورت افقی نگه دارید و پوستی که از دست داده اید را بتراشید. سعی کنید زیاد به سمت پایین برش ندهید.

دستور العمل های ماهی قزل آلا برای امتحان ،

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ
<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

در اینجا مراحل اساسی برای پوست یک تکه ماهی قزل آلا آورده شده است. در صورتی که دستور پخت ماهی سالمون را با پوست برداشته شده است، دنبال کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تخته برش، یک چاقوی تیز و یک فیله ماهی سالمون تازه است.



  1. با فیله ماهی قزل آلا، از سمت پوست به سمت پایین، شروع کنید و به صورت ضربدری روی تخته برش بچرخ،د. یک برش اولیه ایجاد کنید تا به اندازه کافی از پوست نمایان شود تا بتو،د پوست را محکم بگیرید.
  2. در برابر فشار چاقو، پوست را محکم بکشید. اگر خیلی لیز است، از حوله آشپزخانه برای کمک استفاده کنید. چاقوی خود را با زاویه کمی رو به پایین نگه دارید، به آرامی چاقو را به جلو و عقب دید و در حالی که پوست را به شدت در جهت مخالف می کشید.
  • زمان آماده سازی: 1 دقیقه
  • زمان پخت: قبلا، پیش از این
  • دسته بندی: مهارت های چاقو
  • روش: مهارت های چاقو
  • غذا: فرانسوی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 4 اونس
  • کا،ی: 150 کا،ی
  • چربی: 5 گرم
  • چربی های اشباع شده: 1 گرم
  • پروتئین: 25 گرم

کلید واژه ها: چگونه پوست ماهی قزل آلا را جدا کنیم، چگونه پوست ماهی قزل آلا را از بین ببریم، چگونه پوست ماهی قزل آلا را جدا کنیم، چگونه فیله ماهی سالمون را پوست بگیریم، چگونه پوست ماهی قزل آلا را جدا کنیم، چگونه پوست سالمون را جدا کنیم.



منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/،w-to-remove-salmon-skin-before-cooking/