پاستا فرسکا – طرز تهیه پاستا 15 دقیقه ای تازه و سالم


پاستا فرسکا یک غذای ماکارونی پر از سبزیجات است که در کمتر از 15 دقیقه پخته می شود. این دستور غذای آسان شام تازه، سبک و سیر کننده است!

نمای بالای سر ماکارونی فرسکا در یک تابه با قاشق

ماه گذشته من و چند دوست برای شام و نوشیدنی به بیرون رفتیم و پس از آن یک نمایش کمدی با حضور تنها تری کندی اجرا شد. او خیلی بامزه بود! نمی‌دانستم که یک مرد سبک کمدی به یک استندآپ کمدین خوب تبدیل می‌شود یا نه، اما او آن را میخکوب کرد. شما همچنین باید قدرد، کنید که یک کمدین با مضمون PG می تواند کل مخاطب را بدون به زبان آوردن یک کلمه فحش وادار کند.

این استعدادی است که من از آن برخوردار نیستم.

به هر حال، 10/10 + دو انگشت شست + به شدت توصیه می شود!

من و یکی از دوستانم در مورد نمایش روز بعد بحث می کردیم و او گفت:… خنده خیلی خوب بودو این به من ضربه زد. خندیدن حس خیلی خوبی داشت! آ،ین باری که یک ساعت متوالی خندیدی کی بود؟ هک، حتی 5 دقیقه؟ باشد که همه ما در زندگی خود لحظات بیشتری برای خندیدن داشته باشیم.

امروز یک لحظه خوب را در قالب یک دستور غذای شام ماکارونی بسته بندی شده با سبزیجات به اشتراک می گذارم که نه تنها طعم تازه ای را ارائه می دهد، بلکه در مدت زم، که برای جوشاندن یک جعبه پاستا پنه لازم است پخته می شود.

10/10 + دو شست بالا + دستور پخت را به شدت توصیه می کنم ماکارونی تازه!

مواد تشکیل دهنده ماکارونی فرسکا در یک تابه

کپی Cat Noodles & Company Pasta Fresca

در روزهای اولیه ازدواج بن و من، ما هر هفته در Noodles & Company غذا می خوردیم. من نودل پان ژاپنی می گرفتم و او پاستا فرسکا. بدون انحراف. همیشه. حتی آن را در نظر نمی گیرد. از آنجایی که روزهای ما برای بیرون آوردن ماکارونی پر از گلوتن به پایان رسیده است، تصمیم گرفتم که ماکارونی مورد علاقه بن را در اینجا در خانه بازسازی کنم – این بار بدون نیاز به گلوتن.

پاستا فرسکا یک پاستا پنه بدون گلوتن است که با ،یبی از سبزیجات تازه از جمله پیاز قرمز، اسفناج بچه و گوجه فرنگی، تن سیر تازه، سس با،امیک میانبر و رویه پنیری دلخواه شما ،یب شده است.

آیا به آن اشاره کردم که در مدت زمان جوشاندن یک جعبه نودل پخته می شود؟ این دستور پخت ماکارونی آسان و گیاهی به همان اندازه که سریع و آسان است، سالم و خوشمزه است.

بشقاب ماکارونی فرسکا با چنگال

مواد لازم

  • پنه پاستا: من پنه برنج قهوه ای بدون گلوتن Jovial را توصیه می کنم. با خیال راحت از ماکارونی انتخابی خود استفاده کنید – روتینی، زیتی یا ریگاتونی شکل های خوبی برای استفاده خواهند بود.
  • پیاز قرمز: پیاز قرمز ورقه شده رنگ و طعم می دهد.
  • سیر: 6 تا وجود دارد – بله، شش! – حبه های سیر تازه در این دستور پاستا برای تن ها طعم سیر. اگر در مقیاس عاشق سیر هستید، به راحتی تماس بگیرید.
  • گوجه فرنگیها: گوجه‌فرنگی ،د شده در انگور یا گوجه‌فرنگی روما به ایجاد سس ماکارونی سبک کمک می‌کند. گوجه گی،ی نصف شده اگر در فصل باشد عالی خواهد بود.
  • اسفناج کوچک: من یک 5 اونس کامل اسفناج تازه را به این غذا اضافه می کنم سبزیجات را پمپ کنید اگر برگ‌های آن بزرگ است، قبل از تفت دادن، اسفناج را ،د کنید.
  • سرکه با،امیک: از فروشگاه ،ید وینگرت با،امیک – سس سالاد – به ،وان یک سس آسان و خوش طعم برای پاستا استفاده می شود. من برند مورد علاقه ام را در زیر به اشتراک خواهم گذاشت.
  • پنیر پارمزان یا فتا: Noodles & Company انتخاب پنیر پارمزان رنده شده یا پنیر فتا ،د شده را برای پوشاندن پاستا فرسکا به شما می دهد. من فتا را ترجیح می دهم، در حالی که بن با پارم می رود. برای تهیه این غذا می تو،د از پنیر گیاهی استفاده کنید.

نحوه افزودن (بیشتر) پروتئین

همانطور که نوشته شده است، دستور تهیه پاستا فرسکا گیاهی است و اگر از پنیر گیاهی استفاده کنید، می توان آن را وگان کرد. همانطور که گفته شد، ماکارونی برنج قهوه ای، اسفناج و گوجه فرنگی منابع عالی پروتئین گیاهی هستند! اگر می خواهید ظرف را کمی بیشتر بکشید، در اینجا چند گزینه پروتئینی برای اضافه ، به دستور غذا وجود دارد:

  1. جوجه: قبل از تفت دادن پیاز قرمز، 1 پوند سینه مرغ ،د شده را با چاشنی ایتالیایی، پودر سیر، نمک و فلفل مزه دار کنید و سپس در روغن زیتون خالص تفت دهید تا کاملا پخته شود. داخل یک کاسه بریزید سپس کنار بگذارید. در مرحله 3 به قابلمه پخت ماکارونی اضافه کنید.
  2. میگو: میگو 1 پوندی را تفت دهید یا، قبل از تفت دادن پیاز قرمز، میگوی 1 پوندی جامبو را به قطعات لقمه ای ،د کنید، سپس مزه دار کنید و مانند گزینه سینه مرغ بالا تفت دهید.
  3. ماهی سالمون: یک فیله ماهی سالمون برشته یا سرخ شده در هوا در کنار یک پیمانه پاستا فرسکا سرو می شود. به سادگی با نمک، فلفل و پودر سیر مزه دار کنید.
  4. سوسیس ایتالیایی: قبل از تفت دادن پیاز قرمز، سوسیس ایتالیایی تند یا شیرین 3/4 پوندی را قهوه ای کنید، سپس آبکش کنید، کنار بگذارید و در انتها به قابلمه اضافه کنید.
  5. لوبیا: من معمولاً عاشق یک منبع دوگانه کربوهیدرات در یک وعده غذایی (مثلاً ماکارونی + لوبیا) نیستم، اما اگر این دستور غذای بسیار خاص را ندارید، یک قوطی لوبیا گاربانزو آبکش شده و آبکش شده یا لوبیای شمالی عالی به غذا اضافه کنید. در انتها مخلوط اسفناج را در قابلمه قرار دهید تا گرم شود.
  6. ماکارونی با پروتئین بالا: به ترتیب از ماکارونی با لوبیا یا عدس مانند Banza یا Tolerant استفاده کنید که حاوی یک تن پروتئین است!
  7. سبزیجات بیشتر! قارچ، مارچوبه، نخود و/یا کدو سبز ،د شده همگی افزودنی های عالی به این غذای ماکارونی برای پمپاژ پروتئین گیاهی هستند.

باشه آماده پختن؟!

نودل کپی و فرسکا ماکارونی شرکتی در بشقاب

طرز تهیه پاستا فرسکا

مرحله 1: پاستا را بپزید

با افزودن یک جعبه ۱۲ اونس شروع کنید پاستا پنه بدون گلوتنیا شکل ماکارونی مورد علاقه خود را در یک قابلمه بزرگ با آب جوش نمکی قرار دهید سپس طبق دستورالعمل بسته برای آل دنت بپزید. آبکش کنید سپس کنار بگذارید. قابلمه پخت ماکارونی را بیرون نگه دارید زیرا از آن برای ،یب همه مواد در انتها استفاده می کنیم.

رشته فرنگی برنج قهوه ای روی میز

مرحله 2: سبزیجات را بپزید

وقتی پاستا به نیمه رسید، حرارت دهید روغن زیتون اضافی در یک ماهیتابه بزرگ 12 اینچی و روی حرارت که یک لمس بالاتر از حد متوسط ​​است. اضافه ، پیاز قرمز خلال شده، فصل با نمک و فلفلسپس پیازها را 3 تا 4 دقیقه تفت دهید تا ترد شوند.

پیاز قرمز ،د شده را در ماهیتابه تفت دهید

بعد مقدار زیادی ،د شده اضافه کنید تازه سیر سپس آنقدر تفت دهید تا سیر شروع به قهوه ای روشن شدن کند، 1-2 دقیقه، بسیار مراقب باشید که نسوزد.

پیاز و سیر را در ماهیتابه تفت دهید

به ماهیتابه ،د شده را اضافه کنید تازه گوجه فرنگیها سپس 1-2 دقیقه تفت دهید تا شروع به نرم شدن کنند. با استفاده از کاردک، تکه های قهوه ای ته ماهیتابه را با آب گوجه فرنگی باز کنید.

گوجه فرنگی ،د شده را در ماهیتابه تفت دهید

در آ، اضافه کنید اسفناج کوچک، اگر برگها بزرگ هستند، آن را به طور تقریبی ،د کنید، سپس تفت دهید تا اسفناج شروع به پژمرده شدن کند، 1-2 دقیقه. من دوست دارم در این مرحله به انبر تبدیل کنم تا کمک کنم همه چیز قاطی شود.

بچه اسفناج را در ماهیتابه تفت دهید

می تو،د ببینید که اسفناج واقعاً پخته می شود!

حالا اگر ماکارونی هنوز پخته نشده است، ماهیتابه را از روی حرارت بردارید تا اسفناج زیاد نپزد.

مواد ماکارونی فرسکا را در ماهیتابه تفت دهید

مرحله 3: پاستا و سبزیجات را با وینگرت ،یب کنید

ماکارونی پخته شده را با مخلوط اسفناج به علاوه دوباره داخل قابلمه پخت ماکارونی اضافه کنید سرکه با،امیک، که یک سس سبک و خوش طعم برای پاستا ایجاد می کند. من عاشق سرکه با،امیک وینگرت ساده Ken’s برای کار!

حرارت را کم کنید سپس همه چیز را هم بزنید تا ،یب شود، گرم شود و اسفناج کاملا پژمرده شود.

دستی که یک بطری وینگرت با،امیک را در دست گرفته است

مرحله 4: روی آن پنیر بزنید

پاستا فرسکا را داخل کاسه ها بریزید و روی آن را روی آن قرار دهید فتا پاشیده یا پنیر پارمزان رنده شده. من فتا را دوست دارم زیرا سس سبک و خامه ای ایجاد می کند، اما چیزی غیرقابل انکار در مورد پاشیدن پنیر پارمزان ساده و مغزدار وجود دارد.

نمای بالای سر ماکارونی فرسکا در یک تابه با قاشق

این تمام چیزی است که او نوشت – به شما گفت که این غذای ماکارونی ساده سریع و آسان است!

نحوه نگهداری و گرم ، مجدد

اگر باقیمانده‌ای داشتید، آن‌ها را در یک ظرف دربسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید. دوباره در مایکروویو گرم کنید. من معمولاً ماکارونی بدون گلوتن گرم شده را دوست ندارم، اما سبزیجات و وینگرت با،امیک از سفت شدن بیش از حد ماکارونی در یخچال جلوگیری می کند / هنگام گرم ، دوباره از هم جدا نمی شود.

با این حال که آن را سرو می کنید، امیدوارم که این دستور العمل پاستا فرسکا بدون گلوتن با احساس خوب، سریع و آسان را دوست داشته باشید – لذت ببرید!

بشقاب ماکارونی فرسکا با چنگال

دستور العمل های ماکارونی سبک و آسان تر

جایزه ایمیل رایگان

راهنمای غذا خوردن تمیز 5 روزه

5 روز دستور العمل های هوس انگیز، تازه و نکات تغذیه سالم برای تغییر رژیم غذایی شما.

مواد تشکیل دهنده ماکارونی فرسکا در یک تابه

شرح

پاستا فرسکا یک غذای ماکارونی پر از سبزیجات است که در کمتر از 15 دقیقه پخته می شود. این دستور غذای آسان شام تازه، سبک و سیر کننده است!

،اصر

  • 12 اونس پاستا پنه بدون گلوتن (توصیه می شود Jovial)
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • 1 پیاز قرمز کوچک یا 1/2 بزرگ، نازک ورقه شده
  • نمک و فلفل
  • 6 حبه سیر فشرده یا ریز شده
  • 1 پوند گوجه فرنگی رسیده در انگور (2-3) یا گوجه فرنگی روما (3-4)، دانه دانه شده و سپس ،د شده
  • 5 اونس اسفناج بچه، اگر برگها بزرگ هستند، تقریباً ،د شده است
  • 1/4 فنجان + 2 قاشق غذاخوری وینگرت با،امیک (نه سرکه با،امیک، به یادداشت‌ها مراجعه کنید)
  • پنیر پارمزان رنده شده یا پنیر فتا ،د شده

جهت ها

  1. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید سپس نمک را به مقدار زیاد اضافه کنید و پنه را اضافه کنید. بپزید تا آل دنته شود سپس پاستا را آبکش کنید و کنار بگذارید. قابلمه را بیرون نگه دارید زیرا در پایان دوباره از آن استفاده خواهید کرد.
  2. وقتی پاستا به نیمه رسید، روغن زیتون خالص را در یک ماهیتابه بزرگ 12 اینچی روی حرارت که کمی بالاتر از حد متوسط ​​است گرم کنید. پیاز قرمز را اضافه کنید، نمک و فلفل بزنید، سپس 3 تا 4 دقیقه تفت دهید تا ترد شود. سیر را اضافه کنید سپس 1 تا 2 دقیقه تفت دهید تا کاملا معطر شود و طلایی روشن شود. مراقب باشید نسوزد. از ته تابه اسفناج بچه را اضافه کنید سپس تفت دهید تا شروع به پژمرده شدن کند، 1 دقیقه – من دوست دارم به انبر تغییر دهید تا همه سبزیجات مخلوط شوند. اگر در این زمان ماکارونی هنوز در حال پختن است، ماهیتابه را از روی حرارت بردارید. اسفناج زیاد پخته نمی شود.
  3. قابلمه پخت ماکارونی را دوباره روی حرارت ملایم قرار دهید سپس وینگرت با،امیک، ماکارونی آبکش شده و مخلوط اسفناج را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ظرف داغ شود و اسفناج نرم شود. داخل کاسه ها بریزید و روی آن را با پنیر پارمزان یا فتا بریزید.

یادداشت

  • برای این دستور از وینگرت با،امیک مورد علاقه خود استفاده کنید. من دوست دارم وینگرت با،امیک ساده کن.
  • لطفاً پست کپی را برای گزینه های پروتئین، نحوه طبخ آنها و زمان افزودن آنها به دستور غذا بخو،د.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است.

کلاژ ع، از دستور پخت ماکارونی

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/pasta-fresca/