قاچ سیب زمینی قرمز سرخ شده در فر


قاچ های سیب زمینی با روکش متن
قاچ های سیب زمینی قرمز سرخ شده در فر با روکش متنی
قاچ های سیب زمینی سرخ شده سرخ شده با روکش متن

این برش‌های سیب‌زمینی قرمز سرخ شده در فر از داخل لطیف و از بیرون طلایی و خوشمزه هستند. آماده سازی ساده، کمتر از 10 دقیقه طول می کشد تا با هم هم بزنید، آنها یک غذای جانبی همه کاره و خوشمزه هستند یا می تو،د به ،وان پیش غذا با سس سرو کنید!

سیب زمینی برشته شده در فر در کاسه

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

چرا ما عاشق این دستور پخت سیب زمینی سرخ شده در فر هستیم

این قاچ های سیب زمینی تقریباً برای هر وعده غذایی طرف من،ی هستند. فرقی نمی‌کند فصل یا چه ،ی سر میز باشد، این قاچ‌های ترد سیب‌زمینی برای همه جذاب خواهد بود.

سفارشی‌سازی آسان و تنها در 30 دقیقه آماده می‌شود. چه آنها را با همبرگر، ران مرغ سوخاری ترد یا صدف بخارپز ،یب کنید، آنها یک مکمل سالم برای تکمیل هر منو هستند.

سس مورد علاقه ما این سس آئولی ماست یون، سیر است اما با سس کچاپ یا کباب نیز خوب است. چون صادقانه بگویم، هیچ راه اشتباهی برای لذت بردن از اینها وجود ندارد!

نکات مهم دستور غذا

  • یک تکنیک ساده با استفاده از لوازم آشپزخانه
  • قاچ سیب زمینی یک غذای جانبی من، برای کودکان است که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند
  • آنها دست آف هستند (اجازه دهید فر همه کارها را انجام دهد)!
  • قاچ های سیب زمینی پخته شده در فر را می توان با چاشنی های مختلف سفارشی کرد
  • جایگزین خانگی سالم برای سرخ ، عمیق، سیب زمینی سرخ شده منجمد پخته یا سیب زمینی سرخ شده با استیک پرچرب

سایر غذاهای جانبی سیب زمینی که دوست خواهید داشت

مواد اصلی این دستور غذا

  • سیب زمینی قرمز: ما از سیب زمینی با پوست قرمز استفاده کردیم اما هر سیب زمینی نازک و مومی مانند سیب زمینی طلایی یوکان، سیب زمینی سفید یا حتی سیب زمینی بنفش کار می کند! اینها نسبت به سیب زمینی های سرخ شده آرد کمتری دارند و برای سیب زمینی های پخته شده در فر من، هستند. نکته: هنگام چیدن سیب زمینی ها، حتما سیب زمینی هایی با اندازه های مساوی بچینید تا به طور یکنواخت بپزند. و مثل همیشه، ،مت بیرونی را قبل از پخت بشویید.
  • روغن زیتون اضافیEVOO که باکیفیت ترین و خوش طعم ترین روغن زیتون در نظر گرفته می شود، از نظر طعم غنی است و به زیبایی با نت های ملایم شیرین چاشنی ها و ،ی بودن سیب زمینی ها جفت می شود.
  • خشک شده چاشنی ها: از مخلوط آویشن خشک، پاپریکا، پودر سیر به اضافه نمک و فلفل سیاه استفاده کردیم. اما می‌تو،د با مخلوط‌های ادویه‌ای که از قبل مخلوط شده خلاقیت به ،ج دهید یا می‌تو،د یک به یک آن را عوض کنید (مانند پودر پیاز به جای سیر، پاپریکا دودی به جای معمولی و غیره)

آموزش گام به گام برای تهیه این دستور

مرحله 1: فر و سیب زمینی را آماده کنید

فر کانوکشن را با دمای 425 درجه فارنهایت یا فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. سیب زمینی ها را به صورت حلقه ای برش دهید.

نکته حرفه ای: برای جلوگیری از ،بیدن، یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د و سیب زمینی های ،د شده را با یک حوله کاغذی پاک کنید تا نشاسته اضافی آن پاک شود.

مرحله 2: سیب زمینی را مزه دار کنید

در یک کاسه بزرگ، سیب زمینی، روغن، ادویه، نمک و فلفل را اضافه کنید و هم بزنید تا بپوشد.

مرحله 3: روی ورقه پخت پهن کنید

پس از پوشش یکنواخت، سیب زمینی ها را در یک لایه یکنواخت روی یک ورقه پخت بزرگ و لبه دار پهن کنید.

مرحله 4: سیب زمینی سوخاری را برگرد،د

تفت دهید تا ته آن قهوه ای طلایی شود. سپس با کفگیر نازک یکی یکی برگرد،د و به تفت دادن ادامه دهید تا طرف دوم قهوه ای شود و چنگال نرم شود. در صورت تمایل با نمک اضافی مزه دار کنید و روی آن را با جعفری اضافه کنید. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

سیب زمینی سرخ شده برشته شده روی ورقه پخت

سوالات متداول و نکات تخصصی

نکاتی برای جلوگیری از ،بندگی

اگر سیب‌زمینی‌ها به پخت ،بیده، سعی کنید چند دقیقه بیشتر بپزند. وقتی ترد شدند باید از تابه رها شوند. از یک کاردک ف،ی نازک برای برگرداندن آنها استفاده کنید. شما همچنین می تو،د:

  • ظرف ورقه ای خود را با کاغذ روغنی بپوش،د یا سعی کنید قبل از افزودن بر روی قاچ های سیب زمینی، آن را با اسپری آشپزی سخاوتمندانه بپوش،د.
  • تابه را بیش از حد شلوغ نکنید. ضروری است که هوای گرم فر هر ، را احاطه کند و اجازه دهد تا آنها ترد شوند و ته آن قهوه ای طلایی شوند. اگر آنها بیش از حد شلوغ باشند می توانند ب،بند.
  • پس از برش سیب زمینی، آنها را با دستمال کاغذی پاک کنید تا نشاسته اضافی آن گرفته شود.
  • دفعه بعد، با خیال راحت ترفندی را که برای سرخ ،ی های فری خود و در دستور پخت سرخ شده در آشپزخانه آزمایشی آمریکا به کار می بریم، امتحان کنید: برش ها را برش دهید و سپس روی آنها آب داغ بریزید. این کار به شستن نشاسته کمک می کند و آنها را گرم می کند تا ترد بیشتری پیدا کنند و از ،بیدن آنها جلوگیری می کند. فقط مطمئن شوید که آنها را قبل از چاشنی خشک کنید.

باقیمانده و گرم ، مجدد

باقی مانده: تا 4 روز در ظرف در بسته در یخچال نگهداری شود.

گرم ، مجدد: قاچ های سیب زمینی دوباره گرم شده یک میان وعده عالی است! کافی است قاچ ها را دوباره در فر با دمای 400 گرم کنیددرجهF به مدت 15 دقیقه. همچنین می تو،د آن را در مایکروویو گرم کنید اما بافت آن ترد نمی شود.

سرخ کن هوا: قاچ های سیب زمینی پخته ترد به زیبایی در سرخ کن هوا گرم می شوند! به سادگی سیب زمینی ها را در سبد قرار دهید و در هوا سرخ کنید تا به شکوه ترد خود بازگردند! زمان ها بسته به مدل شما متفاوت است، اما مدل ما گرم شده و در عرض 5 تا 8 دقیقه دوباره ترد می شود.

تغییراتی که باید امتحان کنید

به جای پاپریکا، آویشن و پودر سیر سعی کنید برش های سیب زمینی پخته ترد را چاشنی کنید:

  • چاشنی ایتالیایی
  • گیاهان دارویی استان
  • چاشنی کاجون
  • ،یبات بدون سدیم مانند فلفل خانم داش یا لیمو
  • در 5 دقیقه آ، پخت با سیر ،د شده و پارمزان بپاشید
  • خلیج قدیمی

چگونه به جای پخت در هوا سرخ کنیم

به جای پختن در فر سعی کنید آنها را با هوا سرخ کنید. شما می خواهید دستور غذا را نصف کنید یا در دو دسته بپزید. ما متوجه شدیم که غذای ما در سرخ کن هوا خیلی سریعتر پخته می شود و همه عاشق قاچ های ترد اضافی هستند! سرخ کن هوا من است Omni فوری و آنها خوب و قهوه ای بودند و در حدود 18 تا 20 دقیقه پخته شدند.

پیشنهادات خدمت

با سس کچاپ، سس ماست یون،، سس غوطه ور ، چیپوتل افرا و سس باربیکیو هلو سرو کنید. یا آن را با مرغ پخته شده سالم، مرغ پخته شده، یا استیک کاجون کناری برای یک وعده غذایی متعادل، رضایت بخش و من، برای خانواده همراه کنید.

دستور العمل های اضافی سیب زمینی سالم

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این برش‌های سیب‌زمینی قرمز سرخ شده در فر از داخل لطیف و از بیرون طلایی و خوشمزه هستند. تهیه آن ها بسیار ساده است، کمتر از 10 دقیقه زمان می برد و یک غذای جانبی همه کاره و خوشمزه هستند یا می توان آن را به ،وان پیش غذا با سس سرو کرد!


  • 2 ½ سیب زمینی های قرمز بزرگ را ،د کرده و از طول به صورت قاچ برش دهید
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • ¼ قاشق چای خوری هر آویشن خشک، پاپریکا، پودر سیر
  • ¼ قاشق چای خوری نمک، به علاوه بیشتر برای طعم دادن
  • فلفل تازه آسیاب شده برای طعم دادن
  • جعفری، برای تزئین (اختیاری)


  1. فر را روی 425 همرفت یا فر 450 گرم کنید. در صورت تمایل ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د.
  2. در همین حین، سیب زمینی ها، روغن، ادویه، نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ بریزید تا سیب زمینی ها به طور یکنواخت در روغن و ادویه جات آغشته شوند. سیب زمینی ها را در یک لایه (نه روی هم) روی یک ورقه پخت بزرگ و لبه دار پهن کنید.
  3. سیب زمینی ها را تفت دهید تا ته آن قهوه ای شوند، 13 دقیقه برای همرفت، 17 تا 20 دقیقه برای فر. با یک کفگیر نازک یکی یکی برگرد،د و به تفت دادن ادامه دهید تا طرف دوم قهوه ای شود و وقتی با چنگال تست شد تا انتها نرم شود، ۷ تا ۹ دقیقه بیشتر.
  4. در صورت تمایل با نمک اضافی مزه دار کنید و در صورت تمایل گرم با جعفری سرو کنید.

یادداشت

نکته: وقتی سیب زمینی ها را برش دادید، آنها را با دستمال کاغذی خشک کنید تا نشاسته اضافی سیب زمینی گرفته شود. برای پوشاندن ورقه پخت خود از کاغذ پوستی استفاده کنید.

باقیمانده و گرم ، مجدد

باقی مانده: تا 4 روز در ظرف در بسته در یخچال نگهداری شود.

گرم ، مجدد: قاچ های سیب زمینی دوباره گرم شده یک میان وعده عالی است! کافی است قاچ ها را دوباره در فر با دمای 400 گرم کنیددرجهF به مدت 15 دقیقه. همچنین می تو،د آن را در مایکروویو گرم کنید اما بافت آن ترد نمی شود.

سرخ کن هوا: قاچ های سیب زمینی پخته ترد به زیبایی در سرخ کن هوا گرم می شوند! به سادگی سیب زمینی ها را در سبد قرار دهید و در هوا سرخ کنید تا به شکوه ترد خود بازگردند! زمان ها بسته به مدل شما متفاوت است، اما مدل ما گرم شده و در عرض 5 تا 8 دقیقه دوباره ترد می شود.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • زمان پخت: 20 دقیقه
  • دسته بندی: ظرف جانبی
  • روش: فر
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 8 ،
  • کا،ی: 191
  • قند: 3 گرم
  • چربی: 2 گرم
  • کربوهیدرات ها: 37 گرم
  • فیبر: 4 گرم
  • پروتئین: 4 گرم

کلید واژه ها: قاچ سیب زمینی قرمز، قاچ سیب زمینی فر، قاچ سیب زمینی سرخ شده در فر، قاچ سیب زمینی سرخ شده، قاچ سیب زمینی برشته، قاچ سیب زمینی سرخ شده

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/oven-roasted-red-،ato-wedges/