چگونه چغندر بپزیم – بر اساس یافته های غذایی


طرز پخت چغندر.

تا به حال تعجب کنید طرز پخت چغندر? این سبزی ریشه ای ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما ما ساده ترین راه را برای درست ، آن در اینجا داریم. این ساده را دنبال کنید دستور پخت چغندر برشته برای یک غذای جانبی سالم که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است.

چغندر برشته شده در بشقاب.

دستور پخت چغندر خوشمزه

شما آن را انجام داده اید. شما یک دسته چغندر تازه به جای کنسروهایی که معمولاً ،یداری می کنید، ،یداری کرده اید. تبریک می گویم! اما اکنون شما تعجب می کنید که چگونه از A به B می رسید و ما اینجا هستیم تا شما را در هر مرحله راهنمایی کنیم.

در اینجا یک راز وجود دارد: پختن چغندر در واقع بسیار ساده است! و حدس بزنید چه؟ برای این دستور آسان، حتی لازم نیست چغندرهای خود را پوست بگیرید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی آماده سازی است، سپس آنها را در مقداری فویل حلبی بپیچید و در فر کباب کنید – همین!

همه چیز چغندر بوداده

چرا چغندر کباب می شود؟

اگرچه نیازی به تفت دادن چغندر نیست، اما این روش کاملاً مورد علاقه ما برای پختن آنهاست زیرا چغندر قرمز فوق العاده ابریشمی و لطیف می شود. پیچیدن آنها در فویل قلع به به دام انداختن رطوبت کمک می کند، که طعم چغندر را متمرکز می کند، بنابراین آنها بسیار خوشمزه هستند! به علاوه، این سریعترین راه برای پختن آنهاست.

چغندر چه طعمی دارد؟

چغندر طعم خاکی و شیرینی طبیعی دارد که می توان آن را با اسفناج یا شاتوت مقایسه کرد.

آیا باید چغندر را قبل از تفت دادن پوست کند؟

جواب منفی! نیازی به پوست کندن چغندرها قبل یا بعد از پخت نیست. پوست کاملاً خوراکی است و تقریباً بلافاصله پس از فرآیند پخت می ریزد. ما دوست داریم بعد از آن پوست خود را بکنیم، زیرا بافت را به این شکل ترجیح می دهیم، اما کاملاً به شما بستگی دارد!

تغذیه چغندر

چغندر بسیار مغذی است و حاوی بسیاری از ویتامین‌های ضروری، مواد معدنی و ،یبات گیاهی است که انواع فواید سلامتی را به همراه دارد.

برخی از اینها شامل فیبر، پتاسیم، فولات، منیزیم و ویتامین C است. در اینجا تنها چند مورد از مواد مغذی برتر چغندر آورده شده است:

  • کم کا،ی
  • سرشار از ویتامین و مواد معدنی
  • کمک به کاهش فشار خون
  • می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد
  • با التهاب مبارزه کنید
  • می تواند سلامت گوارش و مغز را بهبود بخشد
چغندر کامل روی ساقه.

آنچه برای تفت دادن چغندر نیاز دارید

  • چغندر: می تو،د از چغندر متوسط ​​یا بزرگ استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که اندازه چغندرها برای پخت و پز ی،ان است.
  • روغن زیتون: روغن به ،بیدن چاشنی به چغندر کمک می کند و به آنها طعم بیشتری می دهد.
  • نمک و فلفل: ما آن را ساده نگه داشتیم و از نمک و فلفل برای چاشنی چغندرهایمان استفاده کردیم، اما با خیال راحت آنها را به دلخواه مزه دار کنید!

،ید چغندر – نحوه انتخاب بهترین چغندر

برای به دست آوردن چغندر با بهترین کیفیت، چغندرهایی را انتخاب کنید که سفت هستند، نرم و ،ج نیستند. اگر در دسترس است، چغندرهایی را انتخاب کنید که هنوز برگ های بزرگ آن ،بیده است.

این برای شما بهتر خواهد بود، زیرا سبزی برگ سبز افزودنی عالی به سرخ‌کرده‌ها، غذاهای پاستا یا هر غذای دیگری که می‌تواند از مقداری سبزی استفاده کند، خواهد بود.

چغندر ،د شده در بشقاب.

طرز تفت دادن چغندر

با این آموزش فوق العاده ساده یاد بگیرید که چگونه چغندر را برشته کنید!

فر را از قبل گرم کنید

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و یک تکه 8×8 اینچی از فویل قلع برش دهید (این اندازه‌ها لازم نیست دقیق باشند، فویل قلع فقط باید دور چغندر را ببندد).

چغندر آماده

بعد، چغندر را زیر آب بشویید و انتهای ریشه چغندر را با یک چاقوی تیز ببریدو سپس چغندر را به چهار ،مت برش دهید. چغندر را در مرکز فویل حلبی قرار دهید و چغندر را با روغن زیتون بپاشید و با نمک و فلفل مزه دار کنید.

جمعش کن

فویل حلبی را محکم دور چغندر بپیچید و چغندر را روی یک ورقه پخت قرار دهید.

نکته حرفه ای: ما دوست داریم چغندرهای بسته بندی شده با فویل قلع را روی یک ورقه پخت قرار دهیم تا در صورت نشت فویل حلبی.

برشته و پوست کنده

ضرب را به مدت 30 تا 40 دقیقه (بسته به بزرگی چغندر) یا تا زم، که هر چغندر نرم شود تفت دهید. چغندرها را از فر خارج کرده و اجازه دهید حدود 5 دقیقه خنک شوند و سپس پوست را با دقت جدا کنید.. تا زم، که چغندر هنوز گرم است، پوست چغندر باید به راحتی جدا شود.

چغندر خود را سرو کنید و لذت ببرید!

چغندر ورقه شده در فویل حلبی پیچیده شده است.

ایده های چاشنی

بلکه فقط از نمک و فلفل استفاده نکنید؟ به راحتی می تو،د از ادویه ها و گیاهان سرگرم کننده دیگری برای خوش طعم ، چغندر خود استفاده کنید، از جمله:

ادویه ها

  • فلفل دلمه ای
  • زیره
  • دارچین
  • فلفل قرمز
  • زیره
  • ادویه کاری

گیاهان

  • آویشن
  • ترخون
  • شوید
  • جعفری
  • ن،اع
  • ریحان
  • گشنیز
چغندر تفت داده شده با چنگال در آنها.

پیشنهادات خدمت

طعم کمی شیرین و خاکی چغندر با بسیاری از انواع گوشت، سبزیجات، غلات و نشاسته طعم فوق العاده ای دارد. در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه ما در Fit Foodie Finds آمده است که به طرز خوشمزه ای با چغندر جفت می شود:

گوشت ها

سبزیجات

غلات و نشاسته

نکات برتر

این دستور را می توان دو، سه یا چهار برابر کرد. پختن چغندر به صورت فله و نگهداری آن در یخچال برای بعداً بسیار آسان است.

از فویل قلع غافل نشوید. چغندرها را در فویل حلبی می‌پزیم زیرا مرطوب می‌مانند و زودتر می‌پزند.

به سلیقه خود فصل کنید. چغندر با یک چاشنی ساده نمک و فلفل خوشمزه است، اما با توجه به اینکه چغندر برشته شده خود را در کنار آن سرو می کنید، از هر یک از توصیه های دیگر ما استفاده کنید.

چغندر تفت داده شده با نمک دریا.

ذخیره سازی

اجازه دهید چغندر پخته شده شما کاملا خنک شود. سپس، آن را در یک ظرف دربسته منتقل کنید یا با فویل یا پ،تیک محکم بپیچید. حدا،ر 3-5 روز در یخچال نگهداری شود.

برای یخ زدن چغندرهای خود، آنها را در ظرفی بدون هوا و بدون هوا در فریزر تا 8 ماه نگهداری کنید.

چغندر را به صورت خام منجمد کنیم یا پخته؟

توصیه می کنیم چغندرها را قبل از نگهداری در فریزر بپزید. یخ زدن چغندر خام باعث می شود که چغندر تازگی خود را از دست داده و دانه دار شود.

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط اشلی مک گلاگلین از چشم انداز خوراکی است.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/،w-to-cook-beets/