سوپ کدو حلوایی کری – دستور العمل های فصلی سالم


سوپ کلاژ با روکش متن

در اینجا یک دستور ساده و خوشمزه برای سوپ کدو حلوایی کری با ادویه کاری غنی و نارگیل خامه ای. غنی و مخملی است اما سالم و مغذی باقی می ماند. شما را از درون به بیرون گرم می کند!

سوپ کاری در یک کاسه سفید با گشنیز روی آن

من در ابتدا این دستور غذا را در 9 دسامبر 2014 به اشتراک گذاشتم. من متن را به روز کردم و دستور پخت را بهبود دادم تا امروز دوباره آن را با شما به اشتراک بگذارم.

چرا ما این دستور العمل برای سوپ کدو حلوایی کاری را دوست داریم؟

من فقط می خواهم بگویم: من با این دستور غذا وسواس دارم! این سوپ کدو حلوایی بسیار خوش طعم و خامه ای است، حتی اگر کاملاً گیاهی باشد. در حالی که طعم ها مطمئناً ذائقه شما را برآورده می کند، این سوپ غذایی صادقانه، تمیز و مغذی است.

من کاملا عاشق آشپزی با کدو حلوایی هستم، بنابراین وقتی فرصتی برای تهیه سوپ کدو حلوایی سالم پیدا کردم، روی آن پریدم! کدو حلوایی تفت داده شده و کدو حلوایی با سبزی سیر آسان از غذاهای اصلی زمست، در خانه ما هستند، اما من می خواستم دستوری تهیه کنم که به این کدو حلوایی خوشمزه اجازه می دهد تا بدرخشد! وارد کنید: سوپ.

من می‌خواستم این سوپ طعم‌های تند داشته باشد، البته (و دارد!)، اما مهمتر از همه، می‌خواستم با خوردن آن احساس خوبی داشته باشم. من درباره همه شما نمی دانم، اما من می توانم در طول زمستان (مخصوصاً بعد از تعطیلات) احساس تنبلی کنم و تنها چیزی که می خواهم غذایی است که به من آرامش دهد بدون اینکه حال بدنم را بدتر کند.

نه تنها حالم را بدتر نمی کند، بلکه این سوپ سالم به من احساس می کند بهتر. این گیاه وگان، سرخپوشان و به طور طبیعی بدون گلوتن است! من فکر می کنم تنها چیزی که است در این سوپ آفتاب خالص است، اما شما باید کارت دستور غذا را بررسی کنید تا مطمئن شوید…

مواد اصلی برای این دستور سوپ کدو حلوایی

مواد با پوشش متنی

کدو حلوایی

این را اولین بار با کدو حلوایی چهار پوندی درست کردم. من معمولاً کدو را پوست می‌کنم، دانه می‌ریزم و سپس به شکل مکعبی در می‌آورم، اما با این سوپ، لازم نیست. این روش سست است. (البته منظورم این است که به بهترین شکل ممکن.)

فقط آن را از وسط نصف کنید، دانه ها را بردارید و روی یک ورقه پخت با پوشش روغنی قرار دهید. تفت دادم تا نرم شد. به هر حال پوره می شود، پس چرا به زحمت آن را مکعب می کنیم؟ بار دوم که درست کردم از کدو حلوایی استفاده کردم و به همان اندازه خوشمزه بود و طعم عالی داشت. فقط کدو حلوایی نرم را از پوست خارج کنید و آماده حرکت هستید.

پیاز و کاری

پیاز و کاری را در قابلمه تفت دادم. باید بگویم، وقت گذاشتن برای کاراملی ، پیازها و شکوفه دادن کاری در روغن باعث می‌شود وقتی با مواد تمیز غذا می‌پزید.

لیمو

فقط به اندازه کافی لیمو اضافه کنید تا طعم ها را روشن کنید! شیرینی خامه ای را متعادل می کند.

شیر نارگیل

من قصد داشتم خامه بادام هندی اضافه کنم تا حالت خامه ای بیشتری پیدا کند، اما دوباره به روش سستی رفتم و فقط در یک قوطی شیر نارگیل سبک ارگ،ک ریختم. در صورت تمایل می تو،د از خامه بادام هندی استفاده کنید، اما من عاشق نحوه جفت شدن نارگیل با کاری هستم.

مواد اضافی

  • آووکادو یا روغن نارگیل
  • آب سبزیجات
  • نمک و فلفل
  • گشنیز برای تزئین

دستورالعمل های گام به گام

کدو حلوایی روی ورقه پخت و پختن پیازها

مرحله 1: کدو حلوایی بو داده

فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د. کدوها را به صورت برش خورده روی پوست قرار دهید و آن را بپزید تا زم، که گوشت آن با چاقو سوراخ شود بسیار نرم شود که حدود 1 ساعت طول می کشد. کدو حلوایی را برگرد،د تا ،مت برش خورده به سمت بالا باشد و اجازه دهید خنک شود تا به اندازه کافی خنک شود که در دست بگیرید، که باید حدود 1 ساعت دیگر طول بکشد.

مرحله 2: پیاز و ادویه جات را بپزید

روغن دلخواهتان را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. پیاز ،د شده را اضافه کنید و تفت دهید و مرتب هم بزنید تا شروع به قهوه ای شدن کند. حرارت را تا حد لازم کم کنید تا پیاز نسوزد، اما در مجموع باید 6 تا 10 دقیقه طول بکشد.

کاری را با پیاز شکوفا کنید و سپس به آب گوشت اضافه کنید

مرحله 3: بلوم کاری

ادویه را اضافه کنید و به مدت 30 تا 90 ث،ه هم بزنید تا خوشبو شود اما تیره نشود. سپس با آب لیمو مخلوط کنید.

مرحله 4: آبگوشت را اضافه کنید

آب مرغ، نمک و فلفل را اضافه کنید و مقدار غذا را زیاد کنید تا سوپ بجوشد.

کدو حلوایی را بیرون بیاورید و به سوپ اضافه کنید

مرحله 5: کدو حلوایی پخته شده را بردارید

گوشت را از کدوهای خنک شده خارج کرده و پوست آن را دور بریزید. در صورت ،وم آن را به قطعات بزرگ بشکنید.

مرحله 6: کدو حلوایی را به سوپ اضافه کنید

کدو حلوایی را به سوپ اضافه کنید. سوپ را برگرد،د تا بجوشد و سپس حرارت را تنظیم کنید تا آرام بجوشد. بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا پیازها نرم شوند و کدوها کاملاً از هم جدا شوند. این باید حدود 10 دقیقه طول بکشد.

شیر نارگیل را به سوپ اضافه کنید و پوره کنید

مرحله 8: شیر نارگیل را اضافه کنید

شیر نارگیل را به سوپ اضافه کنید و آن را هم بزنید تا ،یب شود.

مرحله 9: پوره کنید

سوپ را به صورت دسته ای یا با مخلوط کن غوطه ور در مخلوط کن پوره کنید. استفاده کردم مخلوط کن غوطه وری من برای پوره ، سوپ اگر از مخلوط کن خود استفاده می کنید، این کار را به صورت دسته ای انجام دهید و بسیار مراقب باشید که ،مت بالایی آن شلیک نشود. پس از پوره شدن، سوپ را به آرامی بدون جوشیدن گرم کنید و سرو کنید!

سوپ کدو حلوایی کاری در یک کاسه سفید با برگ های گشنیز

سوالات متداول و نکات تخصصی

چگونه سوپ کدو حلوایی را دوباره گرم کنم؟

می تو،د آن را در فواصل 45 ث،ه ای در مایکروویو گرم کنید و مرتباً هم بزنید، یا روی استاپ حرارت دهید و مرتباً هم بزنید.

چه چیزی با سوپ کدو حلوایی خوب است؟

می تو،د مقداری سبزیجات را برشته کنید تا در کنار هم بخورید، یا با نان سبوس دار خانگی یا حتی نان از آن لذت ببرید!

آیا می توانم آن را فریز کنم؟

آره! تا سه ماه فریز کنید. یخ زدایی کنید و دوباره گرم کنید، مرتباً هم بزنید تا بجوشد. قبل از سرو با گشنیز تزئین کنید.

چگونه باقی مانده غذا را ذخیره کنیم؟

خنک کنید و در ظرف در بسته در یخچال تا 4 روز نگهداری کنید.

باقی مانده ها چقدر دوام می آورند؟

این را می توان تا 4 روز در یخچال نگهداری کرد. اطمینان حاصل کنید که دوباره گرم کنید تا گرم شود.

دستور العمل های غذای تمیز بیشتری که در این ماه دوست خواهید داشت

دستور العمل های بیشتر کدو حلوایی

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

دستور العمل ساده و خوشمزه سوپ کدو حلوایی کاری با کاری غنی و نارگیل شما را از درون گرم می کند. وقتی بیرون هوا سرد است، این غذای عالی است!


  • 1 کدو حلوایی 4 پوندی، از طول نصف شده و دانه ها را بردارید
  • 3 قاشق غذاخوری روغن آووکادو یا روغن نارگیل
  • 2 پیاز بزرگ، ،د شده
  • 3 قاشق غذاخوری پودر کاری
  • 2 قاشق غذاخوری آب لیمو
  • 4 فنجان آب سبزیجات یا آب سبزیجات خانگی یا آب مرغ کم سدیم
  • 1 قاشق چای خوری نمک
  • فلفل تازه آسیاب شده برای طعم دادن
  • 1 14 اونس می تواند شیر نارگیل را روشن کند
  • گشنیز برای تزئین


  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د.
  2. کدو حلوایی را به صورت برش خورده روی پوست قرار دهید و حدود 1 ساعت بپزید تا زم، که گوشت آن با چاقو سوراخ شود بسیار نرم شود. سمت برش را به سمت بالا برگرد،د و خنک کنید تا به اندازه کافی خنک شود، حدود 1 ساعت.
  3. روغن را در یک قابلمه سنگین روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. پیاز را اضافه کنید و تفت دهید و مرتباً هم بزنید تا قهوه ای شود و حرارت را در صورت ،وم برای جلوگیری از سوزاندن 6 تا 10 دقیقه کم کنید.
  4. ادویه را اضافه کنید و هم بزنید تا پوشش داده شود. پخت و پز با هم زدن تا زم، که معطر شود اما تیره نشود، 30 تا 90 ث،ه. آب لیمو را هم بزنید.
  5. آب گوشت، نمک و فلفل را اضافه کنید و حرارت را زیاد کنید تا سوپ بجوشد.
  6. گوشت کدو حلوایی را بردارید و پوست آن را دور بریزید. در صورت ،وم به قطعات بزرگ بشکنید.
  7. گوشت کدو حلوایی را به سوپ اضافه کنید. به جوش برگردید، حرارت را کم کنید تا آرام بجوشد، و هر از گاهی هم بزنید تا پیازها نرم شوند و کدوها کاملاً از بین بروند، حدود 10 دقیقه.
  8. شیر نارگیل را به سوپ اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود.
  9. از روی حرارت بردارید. سوپ را در مخلوط کن به صورت دسته ای یا با مخلوط کن غوطه وری پوره کنید. (در هنگام مخلوط ، مایعات داغ احتیاط کنید). با تزیین داغ با گشنیز سرو کنید

یادداشت

W،le30: برای ایجاد این شکایت، از شیر نارگیل سازگار با چربی کامل استفاده کنید.

  • زمان آماده سازی: 1 ساعت 20 دقیقه
  • زمان پخت: 1 ساعت 10 دقیقه
  • دسته بندی: سوپ
  • روش: صد توپ
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 2 فنجان
  • کا،ی: 283
  • قند: 17 گرم
  • چربی: 16 گرم
  • کربوهیدرات ها: 36 گرم
  • فیبر: 5 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

کلید واژه ها: سوپ کاری کدو حلوایی، سوپ کاری کدو حلوایی، سوپ کاری کدو حلوایی، سوپ کاری کدو حلوایی، سوپ کدو حلوایی نارگیل کاری


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/clean-eating-curry-،ernut-squash-soup/