تهیه غذای سیب زمینی شیرین – کیتی با روکش شکلاتی


فقط یک بار بپزید، و این دستور تهیه غذای سیب زمینی شیرین آسان یک ناهار یا شام سالم و خوشمزه را برای کل هفته به شما می دهد. باقیمانده ها هم خوب یخ می زنند!

تهیه غذای سیب زمینی شیرین

به دنبال یک دستور العمل ساده، مقرون به صرفه و سالم برای سیب زمینی شیرین برای تهیه غذا در روز یکشنبه و لذت بردن در تمام طول هفته هستید؟

این چیلی سیب زمینی شیرین گیاهی با پروتئین بالا یکی از دستور العمل های ناهار یا شام مورد علاقه من برای بیش از یک دهه بوده است. غیر گیاهخواران نیز آن را دوست دارند!

دستور غذا می تواند بدون لبنیات، وگان، بدون گلوتن، بدون سویا، 30 کامل، پالئو و بدون روغن باشد.

اینها را هم حتما امتحان کنید دستور العمل های گل کلم

،یبات چیلی سیب زمینی شیرین

مواد اولیه تهیه غذای سیب زمینی شیرین

این چیزی است که برای دستور غذا نیاز دارید: لوبیا سیاه، گوجه فرنگی، پیاز، پودر چیلی، پوست پرتقال، کدو سبز یا هویج، نمک، زیره آسیاب شده و یک سیب زمینی شیرین بزرگ.

اگر فلفل تند دوست دارید، به راحتی سس تند یا فلفل قرمز کوبیده شده را به آن اضافه کنید.

برای تهیه سریع و آسان از کنسرو گوجه فرنگی ،د شده استفاده می کنم. گوجه‌فرنگی سرخ‌شده یکی دیگر از گزینه‌های عالی است. اگر از گوجه‌فرنگی‌های ،د شده بدون نمک استفاده می‌کنید، کمی نمک اضافه کنید.

پوست پرتقال طعمی باورن،ی به دستور تهیه غذای گیاهی می‌افزاید و نباید آن را حذف کرد. یک پرتقال کوچک تقریباً یک قاشق چایخوری پوست پرتقال می دهد.

برای درست ، پوست پرتقال ابتدا پرتقال خود را بشویید. برای رنده ، پوست پرتقال از یک رنده یا یک رنده استفاده کنید. یا پوست میوه را با پوست کن سبزیجات جدا کنید، سپس با یک چاقوی تیز پوست آن را ریز ،د کنید.

دستور العمل سیب زمینی شیرین در حال حاضر تقریباً هفت گرم پروتئین در هر فنجان دارد و شما می تو،د با گنجاندن پروتئین اختیاری انتخابی، پروتئین آن را حتی بالاتر ببرید. در حالی که بسیاری از مردم مرغ کبابی، گوشت چرخ کرده یا ماهی قزل آلا را به فلفل چیلی اضافه می کنند، من دوست دارم با افزودن یک قوطی نخود، لوبیا چیتی یا توفوی پخته، آن را گیاهی نگه دارم.

لوبیا سیاه باقی مانده؟ براونی لوبیا سیاه درست کنید

در بالا، ویدیوی دستور تهیه غذای سیب زمینی شیرین را تماشا کنید

دستور العمل چیلی سیب زمینی شیرین

طرز تهیه دستور تهیه سیب زمینی شیرین سالم

لازم نیست، اما من دوست دارم برای شیرینی بیشتر و بهترین طعم، ابتدا سیب زمینی شیرین را تفت دهم. در اینجا طرز پخت سیب زمینی شیرین آورده شده است.

در صورت تمایل پوست بگیرید، سپس سیب زمینی شیرین خام یا برشته را ،د کرده یا ،د کنید. همه مواد را در یک قابلمه متوسط ​​با هم ،یب کنید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد.

پس از جوش آمدن، حرارت را روی ملایم قرار دهید و حدود پانزده دقیقه بدون درب بپزید. سیب زمینی شیرین و کدو سبز یا هویج باید نرم باشند.

به دلخواه نمک و فلفل دلخواه را اضافه کنید. دستور العمل سیب زمینی شیرین را بلافاصله سرو کنید یا قبل از ت،یم در ظروف آماده سازی غذا، بگذارید خنک شود.

این یک دستور العمل عالی است اگر شما مبتدی به مفهوم آماده ، غذا یا پختن فله ای هستید. و این یک گزینه سالم و کم کا،ی است که همه می توانند از آن لذت ببرند، چه رژیم بدنسازی، بدون گوشت، گیاهی یا رژیم کاهش وزن داشته باشید یا نه.

ظروف آماده سازی غذای شیشه ای ناهار

نکات نگهداری غذای سیب زمینی شیرین

پس از پخت، مطمئن شوید که فلفل قرمز را خنک کنید و آن را به طور مساوی در ظروف پیر، شیشه ای یا ظروف پ،تیکی ضد نشتی بدون BPA ت،یم کنید. من دوست دارم این ظروف آماده سازی غذا.

می تو،د خورش سیب زمینی شیرین را به تنهایی نگهداری کنید. یا ظروف بزرگتر را انتخاب کنید و تا نیمه آنها را با آووکادوی له شده، برنج قهوه ای پخته شده، کینوآ، برنج گل کلم کم کربوهیدرات، فلفل شکم پر، پاستا، سبزیجات سالاد یا کلم بروکلی برشته پر کنید. برای تنوع بیشتر، ظروف را با طرف های مختلف برای هر روز از هفته پر کنید.

این دستور غذا باید تا پنج روز در کاسه ها یا ظروف آماده غذا نگهداری شود. ظروف اضافی را در فریزر برای یک وعده غذایی تقریباً فوری هر زمان که برای پخت و پز ندارید نگهداری کنید.

ایده های آماده سازی غذای سالم برای شام

دستور غذا از Pinterest الهام گرفته شده و از فلفل دلمه ای سیب زمینی شیرین من اقتباس شده است.

  • 1 بزرگ سیب زمینی شیرین (10 اونس)
  • 1 فنجان پیاز ،د شده
  • 1 می توان لوبیا سیاه یا لوبیا دلخواه
  • 1 می توان گوجه فرنگی ،د شده
  • 1 فنجان اب
  • 3/4 فنجان کدو سبز یا هویج ،د شده
  • 2 1/4 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز
  • 1 قاشق چایخوری پوست پرتقال
  • 1/2 قاشق چایخوری هر کدام: نمک و زیره آسیاب شده
  • اختیاری 1 قوطی نخود یا فنجان پروتئین پخته شده انتخابی
  • من عاشق کباب ، سیب زمینی شیرین هستم، اگرچه لازم نیست. سیب زمینی شیرین سرخ شده یا خام را پوست بگیرید یا اگر پوست آن را دوست دارید از این مرحله صرفنظر کنید. آن را به اندازه دلخواه خود ،د یا مکعب کنید. همه مواد را به جوش بیاورید. سپس حرارت را روی ملایم قرار دهید و بدون درب بپزید تا سیب زمینی شیرین و کدو سبز یا هویج نرم شوند. باید حدود 15 دقیقه طول بکشد. نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید. بلافاصله سرو کنید. یا اجازه دهید خنک شود، سپس به طور مساوی در ظروف بدون هوا ت،یم کنید. (من دوست دارم این ظروف آماده سازی غذا.) تا پنج روز در یخچال یا تا دو ماه در یخچال نگهداری شود.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر برای تهیه غذای سالم

میله های جو دوسر آماده غذای صبحانه

دستور تهیه غذای صبحانه

طرز تهیه غذای سالم دستور آلفردو گل کلم

گل کلم آلفردو

دستور تهیه سالاد سیب زمینی شیرین بو داده

سالاد سیب زمینی شیرین

دستور العمل های جو دوسر شبانه

جو یک شبه

4 روش تهیه غذای گل کلم

ایده های آماده سازی غذای گل کلم

ایده های تهیه غذا پودینگ چیا

دستور العمل های پودینگ چیا

دستور العمل کاری نارگیل تایلندی با شیر نارگیل

کاری نارگیل


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/sweet-،ato-meal-prep/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sweet-،ato-meal-prep