کلم بروکلی سرخ کن هوای ترد – Fit Foodie Finds


بروکلی سرخ کن هوا ترد، خوش طعم و آسان است. در کمتر از 15 دقیقه، کلم بروکلی سرخ کن هوای ترد را آماده سرو خواهید داشت. لذت بردن!

بروکلی سرخ کن هوا در بشقاب.

کلم بروکلی سرخ کن هوای ترد

این کلم بروکلی سرخ کن هوای ترد، غذای جانبی عالی برای هر وعده غذایی است! آنها کاملاً چاشنی شده و در عرض 10 دقیقه در هوا سرخ می شوند و به حالت ترد می رسند. ما عاشق این بروکلی هستیم که در کنار استیک سوس و سیب زمینی سرخ کن با هوا سرو می شود. خوشمزه!

چرا بروکلی را با هوا سرخ می کنیم؟

کلم بروکلی سرخ کن هوا شما را ، می کند کلم بروکلی ترد هر زمان.

شما فضا را آزاد کنید روی اجاق گاز و فر خود را با استفاده از سرخ کن هوا.

آن است غذای جانبی کامل به تعداد زیادی وعده غذایی

گل کلم بروکلی.

مواد تشکیل دهنده ویژه

لیست مواد لازم برای دستور پخت بروکلی سرخ کن هوا بسیار کوتاه است!

کلم بروکلی: ستاره نمایش بدیهی است که کلم بروکلی برای این دستور پخت است. ما به شدت توصیه می کنیم از گلچه های کلم بروکلی با اندازه مشابه برای اطمینان از پخت و پز استفاده کنید.

آب لیمو: کمی آب لیمو بروکلی را درخشان می کند. خیلی خوشمزه است.

روغن زیتون: برای پختن هر چیزی در سرخ کن به کمی روغن نیاز دارید. ما روغن زیتون را انتخاب کردیم زیرا طعم آن را دوست داریم. با خیال راحت از هر روغنی که دوست دارید استفاده کنید.

نمک و فلفل: ما همه چیز را برای چاشنی این دستور کلم بروکلی ساده نگه داشتیم. کمی نمک و فلفل این کار را انجام داد.

در اینجا یک نکته است

اگر از روغن زیتون بیش از حد در این دستور غذا استفاده کنید، در نهایت با کلم بروکلی ترد شده مواجه خواهید شد. ما به شدت توصیه می کنیم از مقدار پیشنهادی روغن استفاده کنید و نه بیشتر.

گل های بروکلی در یک کاسه با چاشنی.

طرز تهیه کلم بروکلی سرخ کن با هوا

مطمئن شوید که تمام راه را به سمت کارت دستور غذا رفته تا لیست کامل مواد و دستور پخت نوشته شده را دریافت کنید.

سرخ کن هوا را از قبل گرم کنید

سرخ کن هوا را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید و کف سبد سرخ کن هوا را با روغن زیتون بپاشید.

گل کلم بروکلی را آماده کنید

گلچه های بروکلی را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید و کلم بروکلی را با روغن زیتون و آب لیمو بریزید و نمک و فلفل بزنید. با دستان خود روغن، نمک و فلفل را روی کلم بروکلی ماساژ دهید.

بروکلی را با هوا سرخ کنید و لذت ببرید!

گلچه های کلم بروکلی را به سرخ کن بادی منتقل کنید و کلم بروکلی را به مدت 5 دقیقه بپزید، بریزید و 5 دقیقه دیگر بپزید تا زم، که کلم بروکلی شروع به قهوه ای شدن کند. کلم بروکلی را از سرخ کن بادی خارج کنید و لذت ببرید!

سرخ کن بادی نینجا

چاشنی آن!

ما ،یب ادویه این کلم بروکلی سرخ کن هوا را بسیار ساده نگه داشتیم تا بتو،د هم کلم بروکلی و هم نمک و فلفل را بچشید.

اما اگر می خواهید چیزها را ادویه کنید، می تو،د یک یا دو قاشق چایخوری از مخلوط ادویه زیر را به مخلوط پارمزان خود اضافه کنید!

چاشنی مزرعه خانگی: بهترین دستور تهیه چاشنی مزرعه خانگی در اینترنت. شما می خواهید یک شیشه از این چاشنی مزرعه را روی هر بسته ای که در فروشگاه ،یداری شده است داشته باشید … به من اعتماد کنید!

ادویه همه چیز نان شیرینی: هر چیزی که Bagel Seasoning به آن نیاز دارد، چاشنی همه منظوره جدیدی است که روی همه چیز می گذارید! این فقط با 6 ماده تشکیل شده و بسیار اعتیاد آور است.

چاشنی تاکو خانگی: چاشنی تاکوی خانگی خود را فقط با 9 ماده ای که احتمالاً از قبل در کمد ادویه خود دارید درست کنید و در کمترین زمان به سمت خوش طعم ترین تاکوهای گوشتی یا سبزیجات خواهید رفت.

چاشنی مراکشی: ادویه های مراکشی طعم دهنده عالی برای ران مرغ، سبزیجات بوداده و خورش های گوجه فرنگی هستند!

گلچه های بروکلی در سرخ کن هوا.

نکات برتر

کلم بروکلی را در اندازه های مشابه ،د کنید: اطمینان حاصل کنید که گلچه های کلم بروکلی خود را به طور یکنواخت برش دهید تا همه آنها به یک اندازه باشند. این باعث می شود که آنها با سرعت ی،، بپزند.

بپزید تا قهوه ای شود و نسوزد: کلم بروکلی خود را حدود 10 تا 11 دقیقه یا تا زم، که قهوه ای طلایی شود سرخ کنید. مال ما 10 دقیقه طول کشید و از بیرون ترد بیرون آمد و در حالی که خیس یا سوخته نبود (اصلا زیاده روی نکرد!).

سرخ کن های هوا متفاوت: سرخ کن های هوا در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. مانند اجاق ها، آنها می توانند در درجه حرارت متفاوت باشند. حتماً کلم بروکلی خود را تا نیمه بررسی کنید تا میزان زمان اضافی مورد نیاز را بسنجید.

گلهای کلم بروکلی ترد در سرخ کن هوا.

آیا می خواهید بروکلی بخارپز درست کنید؟

سرخ کن هوا ندارید؟ یا می خواهید در عوض این گلچه های بروکلی را بخارپز کنید؟ می تو،د همین دستور را اما روی اجاق گاز یا مایکروفر درست کنید! دستورالعمل‌های مربوط به طرز تهیه کلم بروکلی را با بخارپز دنبال کنید.

نحوه نگهداری کلم بروکلی سرخ کن هوا

این کدو حلوایی سرخ کن با هوا بهتر است فوراً سرو شود (زم، که تردتر است!)، اما اگر باقیمانده غذا داشتید در یخچال نگهداری می شود. توصیه می کنیم این کدو سبز را به مدت 3 تا 4 روز در یک ظرف در بسته نگهداری کنید.

بروکلی سرخ کن هوا در بشقاب.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/air-fryer-broccoli/