بهترین غذاهای ایتالیایی در ایتالیا چه بخوریم؟ ایوار

این مرغ گریل تند جامائیکایی، توسط سیر، دارچین، جوز هندی، فلفل فرنگی و آویشن مزه‌دار شده و معمولا روی چوب یا زغال، کباب و پخته می‌شود. خوردن این جوجه کباب کارائیبی، به افرادی که به طعم‌های تند عادت ندارند، اصلا توصیه نمی‌‌شود. بانی چو، یک اصطلاح آفریقای جنوبی-هندی برای کلمه «غذای گجراتی» است و متشکل از یک کاری غلیظ هندی است که در یک قرص نان توخالی سرو می‌شود. عطر ادویه‌های این غذا که با تکه گوشت‌های ترد و طعم‌دار ترکیب شده، هر فردی را به چشیدن وسوسه می‌کند. این شیرینی‌های کوچک و رنگا‌رنگ در طعم‌های مختلفی پخته می‌شوند.

  • در هنگام درست کردن این غذا درصورت تمایل می‌توانید روی هر سینه مرغ مقداری پنیر موزارلا قرار دهید.
  • بـه این ترتیب یک صبحانه فانتزی و جالب بـه وجود می‌آید کـه فراتر از یک نیمروی ساده اسـت.
  • برای صبحانه، نهار و شام می توانید روی لیالی فرات حساب کنید ولی صبحانه ها فرقی با صبحانه خودمان ندارد.
  • برخی از افراد برای لذیذتر کردن این سوپ ، سس قرمز بسیار تندی به نام سامبال یا آب پرتقال به آن اضافه می‌کنند.

وعده ها غذایی خانواده و غذاهای خوشمزه اغلب در مورد کشور، آب و هوا، تاثیرات سیاسی، تاریخ و افراد داستان‌ هایی را بیان می‌ کنند. تکنیک های پخت غذا و رسپی ها اغلب نسل به نسل انتقال داده می شود. زمانی که افراد مهاجرت می‌ کنند و در بخش‌ های مختلفی از جهان ساکن می شوند، غذا های مورد علاقه و سنت‌ های مربوط به پخت و پز غذا از آن ها گرفته می‌ شود‌. یکی از غذاهایی کـه درسال گذشته بـه شدت در اینستاگرام محبوب شد نودل یونیکورن اسـت. نودل یا اسپاگتی رابا رنگ هاي طبیعی یا مصنوعی خوراکی بـه رنگ هاي آبی، بنفش، صورتی و …در می آوردند و غذایی جادویی و بسیار زیبا بـه وجود می آوردند.

اکنون که صحبت از توسکانی شد خوب است با یکی از سوپ‌های سالم و خوشمزه‌ی این منطقه آشنا شوید. ریبولیتا نوعی سوپ سبزیجاتِ محلی است که به جای گوشت با نان غلیظ می‌شود؛ زیرا در دهکده‌های فقیرنشین ایتالیا، نان نسبت به گوشت ارزان‌تر و قابل دسترس‌تر بود. برای مثال، برخی از استیک‌ها همیشه با گوشت گاو چیانینا تهیه نمی‌شوند. خیلی از مردم فلورانس با افزودن گوشت نژادهای دیگر مشکلی ندارند اما برخی دیگر عقیده دارند از گوشت گاو چیانینا بهترین نوع استیک تی بُن را می‌توان تهیه کرد.

عکس های عاشقانه و رمانتیک

طبخ کروسان ساده نیست و زمان زیادی از شما می‌گیرد؛ با این وجود، طعم و ظاهر منحصربه‌فرد آن، ارزش زحمتی که می‌کشید و زمانی که صرف می‌کنید را خواهد داشت. هیچ‌یک از دورهمی‌های خانوادگی در لهستان، بدون خوردن پیروگی سیب‌زمینی و پنیر تکمیل نمی‌‌شود؛ البته نسخه سوسیس و کلم این غذا نیز در لهستان، بسیار محبوب است. بورک با بافتی برشته اما نرم، یکی از غذاهای خیابانی لذیذ و خوشمزه است. مارچوبه از آن دسته گیاهانی است که در آشپزی کاربرد بسیاری دارد.

کُت‌بولر (Kottbuller) غذای سوئدی معروف

کروسان ها نیز اخیرا طرفداران بسیاری از در سرتاسر جهان پیدا کرده اند . دلیل این شهرت طعم خوش آن است که هر شخصی را مجذوب خودش میکند. کروسان ها را می توان به عنوان یک میان وعده کامل به حساب آورد. میان وعده خوشمزه و کامل که هر شخصی را می تواند به وجد بیاورد . کروسان ها در بین 50 غذای برتر جهان رتبه 21 را دارا هستند.

مردم فلورانس برش‌های نزدیک به قفسه‌ی سینه را ترجیح می‌دهند که شامل فیله‌ای به نام بیستِکا نِلا کوستولا یا استیک دنده است. هر طرف این استیک، بسته‌ به میزان ضخامت گوشت، به مدت ۵ تا ۷ دقیقه پخته می‌شود. پخت گوشت تا زمانی است که قسمت خارجی آن کاملا از خامی درآید ولی قسمت داخلی آن خام باقی بماند. در این منطقه هیچ‌کس درخواست استیک کامل پخته شده نمی‌دهد زیرا این گوشت بسیار ضخیم است. علی‌رغم همه‌ی تعصباتی که روی این نوع غذا وجود دارد، استیک فیورنتینا دارای انواع مختلفی است. این غذا معمولا در ایسلند محبوب است؛ آن‌ها معتقدند گوشت کوسه‌ی گرما دیده‌ی تخمیر شده معمولا دارای طعمی اکتسابی است.

بهترین پیتزا، پیتزا ناپلی است که از نمک دریایی و آرد گندم، روغن زیتون، ریحان و 3 نوع گوجه فرنگی تهیه میشه و طعم فوق‌العاده ای داره و یکی از غذاهای معروف دنیا است. سمبوسه، یک غذای نانی لذیذ و قابل حمل است که داخل آن را با موادی چون سیب‌زمینی، پیاز، گشنیز، فلفل‌های چیلی سبز، نخود فرنگی و ادویه‌جات هندی پر می‌کنند. پس از پیچیده‌شدن خمیر پهن یا نان لواش به دور مواد، سمبوسه در روغن انداخته شده و سرخ می‌شود.

دنرهای محبوبش ساندویچ دنرِ گوشت و پنیر، دنرِ گوشت پرسی و پیده دنراست. غذاهای محبوب دیگری مثل اسکندر کباب ، لاح معجون، بورک گوشت و پنیر، بورک اسفناج و پنیر و بورک سیب زمینی و پنیر هم در آنجا پر طرفدار است. این رستوران که به ادعای صاحبش اولین رستوران ترکی ارگانیک کشور به شمار می رود پرسنلی بسیار محترم دارد و با چای کمر باریک ترکی از شما استقبال می کند. پس تا می توانید عکس بگیرید و در فضای مجازی به اشتراک بگذارید تا آن هایی که عاشق غذای ترکی هستند دلشان آب شود. این رستوران با غذای خوشمزه و معروفش مانند اسکندر کباب مشهد معروف شد. برش، یک سوپ رایج در اروپای شرقی و آسیای شمالی است که اصالت آن به کشور اوکراین و روسیه برمی‌گردد.