خورش گوساله روی اجاق گاز | نهایت غذای راحتی!


کاسه خورش گوشت ، روی اجاق گاز با پوره سیب زمینی

من یک چیز کمی بحث برانگیز برای گفتن دارم، اما فقط می خواهم بگویم: من دوست ندارم – نه، متنفر بودن – خورش گوشت ، ،

این بیزاری نتیجه سرو ، تعداد زیادی کباب قابلمه ای با گوشت خشک و سبزیجات خیس در کودکی است (متاسفانه مامان!) متأسفانه خورش گوشت ، به دلیل ارتباط گناهکار شد و برای سال ها در دسته دستور العمل “گذر سخت” قرار گرفت.

خوشحالم که بگویم ما یک کار در اطراف داریم و مواد تشکیل دهنده در من است خورش بیف روی اجاق گاز نه تنها به راحتی با قاشق برداشته می شوند (چاقوها را نگه دارید، کباب قابلمه!) بلکه در دهانتان ذوب می شوند. این نسخه از خورش گوشت ، واقعاً یک سس گوشت ، و سبزیجات است که برای قرار دادن روی یک کاسه پوره سیب زمینی خامه ای من، است.

آماده باشید تا دستور پخت خورش گوشت ، قدیمی خود را با این غذای جدید جایگزین کنید که به جای پختن در فر در بالای اجاق گاز پخته می شود!

خورش گوشت ، که روی اجاق گاز در یک کاسه درست می شود

خورش بیف روی اجاق گاز

خورش گوشت گوساله روی اجاق گاز، سبزی‌های ریز ،د شده و سبزی‌های خشک شده است که با تکه‌های لقمه‌ای گوشت خورش تفت داده می‌شود و بعد از ظهر در آب گوشت غلیظ شده با کره و آرد پخته می‌شود. این برای مردن است و فقط چیزی است که باید در یک بعدازظهر یا عصر سرد در آن فرو رفت.

خوانندگان طول، مدت ممکن است این دستور غذا را به ،وان خورش گوشت ، بن تشخیص دهند – فقط یک ع، ارتقا یافته است! به همسرم بن اعتبار می‌دهم که ایده مبتکرانه تبدیل خورش گوشت ،، که به طور ک،یک با تکه‌های بزرگ گوشت ، و تکه‌های بزرگ هویج و سیب‌زمینی درست می‌شود (که باز هم نمی‌توانم) را به این غذای خوش‌مزه و خوش‌مزه تبدیل می‌کنم.

میشه بگی آپگرید؟!

چه مدت طول می کشد تا گوشت خورش روی اجاق گاز نرم شود؟

در حالی که خورش ، ک،یک در فر پخته می شود ما در واقع پسندیدن قادر به هم زدن و نظارت و سر و صدا ، خورش گوشت ، روی اجاق گاز. با زبان روی گونه‌ام می‌گویم «سر و صدا»، زیرا خورش گوشت ، تقریباً به همان اندازه که می‌خواهد بی‌تفاوت است.

این که در یک یکشنبه تنبل، چند لیوان شراب بریزید و در آشپزخانه بنشینید و یک قابلمه خورش را هم بزنید، لذت بخش است.

خورش را روی اجاق گاز به مدت 2 ساعت با درب میپزیم و هر از گاهی هم میزنیم سپس درب آن را برداشته و 1-1/2 ساعت دیگر یا تا زم، که گوشت ، نرم شود و سس خوب غلیظ شود بجوش،م.

راز خورش گوشت ، نرم این است که قابلمه را در تمام مدت به آرامی بجوش،د تا بافت های همبند گوشت ، فرصتی برای ش،تن و نرم شدن داشته باشند.

مردی که یک قابلمه را کنار اجاق گاز به هم می زند

مواد لازم

به غیر از گوشت خورش، مواد باقی مانده برای خورش بیف تاپ بیف موادی هستند که من همیشه در دست دارم. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • سبزیجات خشک: آویشن و رزماری خشک شده را قبل از تفت دادن سبزیجات داخل یک قطره روغن دم کنید.
  • سبزیجات: هویج کوچک ،د شده، کرفس و پیاز یا موسیر عملاً در سس ذوب می شوند.
  • قارچ: قارچ‌های دکمه‌ای اشاره‌ای به قارچ‌های ،د شده هستند که بسیاری از دستور العمل‌های خورش گوشت ، ک،یک به آن نیاز دارند، اما به جای اینکه در قطعات بزرگ‌تر باقی بمانند، به صورت نازک برش داده می‌شوند.
  • سیر: سیر ،د شده طعم دلپذیر زیادی به ارمغان می آورد.
  • کره: کره نرم شده مخلوط شده با آرد به خورش گوشت ، اجاق گاز ضخامت مجللی می دهد. به راحتی می تو،د از کره گیاهی برای آ،ژی/عدم تحمل لبنیات استفاده کنید.
  • ارد: ما از مخلوط آرد بدون گلوتن برای غلیظ شدن خورش استفاده می کنیم، اگرچه اگر نیازی به خوردن بدون گلوتن ندارید می تو،د از همه منظوره استفاده کنید.
  • خورش گوشت: این یک برش اقتصادی از گوشت ، از شانه / چاک کباب است.
  • آبگوشت ،: در صورت تمایل از گوشت ، استفاده کنید.
  • برگ بو: یک لایه دیگر به خورش که به آرامی می جوشد اضافه کنید. قبل از سرو بردارید.
  • نخود فرنگی منجمد: اینها را در انتها، قبل از سرو، اضافه کنید تا گرم شوند.
  • پوره سیب زمینی آماده: ما دوست داریم خورش گوشت ، را روی یک کاسه پوره سیب زمینی کره ای بریزیم. خانگی عالی است، اگرچه ما پوره سیب زمینی با نام تجاری Simply Potatoes را به ،وان یک گزینه آسان و راحت دوست داریم!

بهترین گوشت برای خورش ، چیست؟

من برای این خورش از گوشت خورش بریده شده از چاک (شانه ای) کباب استفاده می کنم. گفتنی است، می‌تو،د از کباب گرد بالا یا پایین، یا نوک گوشت ، برای خورش ، استفاده کنید.

معمولاً گوشت خورش به صورت تکه‌های 2 تا 3 اینچی عرضه می‌شود که من آن‌ها را به قطعات 1/2 تا 1 اینچی برش می‌دهم.

فر هلندی با خورش گوشت ، داخلش

آیا باید گوشت را برای خورش ، سرخ کنم؟

به طور معمول، اگر از تکه‌های بزرگ کباب برای خورش گوشت ، استفاده می‌کردید، بله، می‌خواهید ابتدا آن‌ها را قبل از دم ،/آب‌پزی سرخ کنید. از آنجایی که گوشت ، در این دستور پخت خیلی کوچک است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از پختن در فر هلندی همراه با سبزیجات تفت دهید.

یک قدم کمتر، FTW!

آیا برای خورش گوشت ، شراب لازم است؟

پاسخ کوتاه؟ نه، اینطور نیست، و هیچ شرابی در این دستور پخت خورش گوشت ، وجود ندارد. شراب می تواند عمق زیادی به خورش گوشت ، اضافه کند، و ما ظرف را بعد از تفت دادن سبزیجات در گذشته با یک لیوان بزرگ شراب قرمز لعاب زدیم (و شما هم می تو،د اگر بخواهید!) اما هنوز هم می تو،د بدون آن طعم فوق العاده ای داشته باشید. آی تی.

خوب، کی آماده آشپزی است؟!

قاشق در حال هم زدن یک کاسه خورش گوشت ، روی اجاق گاز

طرز تهیه خورش بیف روی اجاق گاز از ابتدا

با گرم ، یک اجاق بزرگ هلندی یا قابلمه سوپ روی حرارت متوسط ​​شروع کنید و سپس اضافه کنید آویشن خشک و رزماری. رزماری خشک شده را حتما با نوک انگشتان خود در کف دست له کنید تا تکه های بزرگ رزماری در ظرف نهایی نباشد.

سبزی های خشک شده را به مدت 30 ث،ه تفت دهید – به هر حال صدای آنها را نمی شنوید، اما به من اعتماد کنید، آنها روغن را طعم دار می کنند.

سبزی های خشک که در فر هلندی سرخ می شوند

ریز ،د شده را به قابلمه اضافه کنید هویج، ساقه کرفس، پیاز یا موسیر، فصل با نمک و فلفل، سپس حدود 10 دقیقه تفت دهید تا سبزیجات بسیار نرم شوند.

نکته کلیدی برای آب شدن این خورش گوشت ، در دهان این است که مطمئن شوید که سبزیجات همه ریز ،د شده اند.

سبزیجات چرخ شده در فر هلندی سرخ می شوند

بعدی اضافه کنید قارچ ورقه شده سپس تفت دهید تا مایع خود را آزاد کنند، مایع بپزد و قارچ ها نرم شوند، 7-9 دقیقه دیگر.

سبزیجات در فر هلندی سرخ می شوند

حرارت را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا زیاد کنید سپس اضافه کنید خورش گوشت به قطعات به اندازه لقمه برش دهید. با مقدار زیادی نمک و فلفل مزه دار کنید، به اضافه یک تکه تکه فلفل قرمز در صورت تمایل، 8 تا 10 دقیقه تفت دهید تا گوشت به طور یکنواخت قهوه ای شود.

تفت دادن گوشت در فر هلندی

در یک کاسه کوچک، با همزن بزنید کره نرم شده و آرد بدون گلوتن یا آرد همه منظوره در ظرف کوچکی در قابلمه بریزید و هم بزنید تا گوشت آغشته شود. 1 دقیقه بپزید.

مخلوط کره و آرد به خورش گوشت ، کمی براقیت، غلیظی و ضخامت می بخشد. برای تهیه خورش گوشت ، لذیذ و غلیظ از ضروریات است!

کره غلیظ شده با آرد در فر هلندی با خورش گوشت ،

در نهایت، جریان را وارد کنید آبگوشت یا آب گوشت ، بدون گلوتن سپس حرارت را زیاد کنید و خورش را به جوش بیاورید و کف قابلمه را بتراشید تا ذره های قهوه ای رنگ آن خارج شود.

آب گوشت ، به خورش گوشت ، اضافه می شود

بعد از اینکه خورش به جوش آمد اضافه کنید خشک شده ببرگ است سپس درب آن را گذاشته و حرارت را روی حرارت متوسط ​​کم کنید و به مدت 2 ساعت بجوش،د و هر از گاهی هم بزنید.

خورش ، در حال جوشیدن روی اجاق گاز

آیا خورش گوشت ، را با درب روشن یا خاموش می پزید؟

بعد از دو ساعت، درب را بردارید سپس به مدت 1-1/2 ساعت دیگر یا تا زم، که گوشت ، نرم شده و سس غلیظ شود، کم کم بجوش،د. باز هم، ما به دنبال یک قوام مایل به سس هستیم.

دم ، خورش با درب روشن باعث می شود تا بافت های همبند گوشت ، تجزیه شوند. برداشتن درب آن و ادامه جوشیدن با خاموش به گوشت ، اجازه می دهد تا نرم شود و آبگوشت غلیظ شود.

خورش گوشت ، در حال جوشیدن در فر هلندی

مرحله آ، این است که نخود فرنگی یخ زده را هم بزنید سپس بجوش،د تا گرم شود و سپس خورش گوشت ، را روی یک کاسه پوره سیب زمینی بریزید. خانگی عالی است (سعی کنید مقداری خامه ترش را به دستور غذای مورد علاقه خود اضافه کنید – این یک تغییر دهنده بازی است!) اگرچه بسیاری از انواع ،یداری شده از فروشگاه از جمله سیب زمینی ساده واقعاً خوشمزه و راحت هستند.

آیا می توانم خورش گوشت ، را منجمد کنم؟

آره! خورش را کاملا خنک کنید سپس داخل کیسه های فریزر به اندازه گالن یا ظرف های مخصوص فریزر بریزید و فریز کنید. در یخچال ذوب کنید سپس در قابلمه ای روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

من خورش اجاق گاز گوشت ، را به یک قابلمه کوچک / آرام پز منتقل کردم تا به راحتی قابل حمل باشد، سپس حرارت را گرم نگه می دارم.

با این حال و هر زمان که آن را درست کردید، امیدوارم این دستور العمل انقلابی خورش گوشت ، خانگی برای شما و شما، همانطور که برای ما انجام شد، تبدیل به یک دستور غذای خانگی شود – لذت ببرید!

کاسه خورش گوشت ، روی اجاق گاز با پوره سیب زمینی

دستور العمل های غذای راحت تر

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

خورش گوشت ، که روی اجاق گاز در یک کاسه درست می شود

شرح

خورش گوشت ، و سبزیجاتی است که در سس لذیذ پخته می شوند تا زم، که نرم شوند. این غذای دنج نهایی به سادگی بهترین است!

،اصر

  • 1 قاشق غذاخوری روغن نباتی
  • 1 قاشق چایخوری آویشن خشک
  • 1 قاشق چایخوری رزماری خشک شده، بین انگشتان له شده
  • 2 عدد هویج متوسط، ریز ،د شده
  • 2 دنده کرفس، ریز ،د شده
  • 1 پیاز موسیر بزرگ یا پیاز کوچک ،د شده کوچک
  • نمک و فلفل
  • 8 اونس قارچ دکمه ای، نازک برش خورده
  • 4 حبه سیر، فشرده یا ریز شده
  • 1-1/2 پوند گوشت خورش، به قطعات لقمه ای بریده شده (1 اینچ یا بیشتر)
  • کمی تکه فلفل قرمز، اختیاری
  • 3 قاشق غذاخوری کره، نرم شده
  • 3 قاشق غذاخوری آرد بدون گلوتن یا آرد همه منظوره (در صورت استفاده از آرد AP ظرف GF نخواهد بود)
  • 32 اونس آب گوشت ، بدون گلوتن
  • 2 برگ بو
  • 1 فنجان نخود فرنگی منجمد
  • پوره سیب زمینی آماده، برای سرو

جهت ها

  1. روغن را در یک اجاق بزرگ هلندی یا قابلمه سوپ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. آویشن خشک و رزماری را اضافه کنید و 30 ث،ه تفت دهید. هویج، کرفس و موسیر را اضافه کنید سپس با نمک و فلفل مزه دار کنید و 10 دقیقه تفت دهید تا سبزیجات قهوه ای و نرم شوند. قارچ ها را اضافه کنید سپس تفت دهید تا مایع خود را آزاد کنند، مایع بپزد و قارچ ها نرم شوند، 7 تا 9 دقیقه دیگر. سیر را اضافه کنید سپس به مدت 1 دقیقه یا تا زم، که بسیار معطر شود تفت دهید. حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا بگذارید سپس گوشت خورش، فلفل قرمز را در صورت استفاده و نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید، سپس تفت دهید تا گوشت به طور یکنواخت قهوه ای شود، 8 تا 10 دقیقه.
  2. کره و آرد را در ظرف کوچکی با چنگال له کنید تا یکدست شود سپس به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا گوشت آغشته شود. به مدت 1 دقیقه بپزید و سپس در آب گوشت ، بریزید و کف قابلمه را بتراشید تا تکه های قهوه ای شده آزاد شود. حرارت را زیاد کنید تا خورش بجوشد سپس برگ بو را اضافه کنید. درب آن را بگذارید، حرارت را کم کنید، سپس به مدت 2 ساعت بجوش،د و هر از گاهی هم بزنید.
  3. درب آن را بردارید سپس به آرامی به مدت 1-1/2 ساعت دیگر بجوش،د یا تا زم، که گوشت نرم شده و خورش غلیظ شود، هر از گاهی هم بزنید. اگر قبل از نرم شدن گوشت، خورش خیلی سریع کم می‌شود، درب آن را دوباره روی آن قرار دهید. بچشید و در صورت ،وم نمک و فلفل را تنظیم کنید سپس نخود فرنگی یخ زده را اضافه کنید و 2 دقیقه بجوش،د. برگ بو را بردارید سپس روی پوره سیب زمینی سرو کنید.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کولاژ ع، خورش گوشت اجاقی

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/beef-stew/