سالاد چغندر خام با سیب و هویج


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
هویج چغندر و سیب زمینی با لیمو

ترد، روشن و شیرین، سالاد چغندر خام سالم با سیب و هویج یک راه خوشمزه برای خوردن چغندر است! فقط 5 ماده بدون احتساب نمک.

سالاد چغندر خام با سیب و هویج و قاچ لیمو.

سالاد چغندر خام با سیب و هویج

این سالاد چغندر خام ،د شده یکی از آن دستور العمل هایی است که خیلی ساده به نظر می رسد و نمی تواند خوب باشد، اما یک چیز کاملاً خوشمزه را به همراه دارد. در واقع، زم، که آن را برای خودم آماده می کردم، دخترم آن را امتحان کرد و آن را دوست داشت. چغندر خام نسبت به زم، که آب پز یا برشته می شود کمتر شیرین و خاکی است. خوردن آنها به صورت خام با
سیب و هویج شیرین با آب لیمو یک غذای جانبی فوق العاده و سالم است. دستور العمل کامل چغندر برای هر ،ی که به طعم خاکی و ریشه ای خود اهمیتی نمی دهد. بدون لبنیات، وگان و سرشار از مواد مغذی است.

سالاد چغندر خام با هویج و سیب

آیا می توان چغندر را به صورت خام در سالاد مصرف کرد؟

رایج ترین روش برای تهیه چغندر احتمالاً تفت دادن آن است، اما اگر هرگز آن را خام امتحان نکرده اید، فرصت را از دست داده اید! چغندر را می توان به صورت خام در سالاد مصرف کرد، اگر پوست کنده شود و سپس رنده یا رنده شود. می تو،د آنها را در غذاساز بپزید، از a مان،ین یا آنها را با دست رنده کنید. هشدار – نامرتب است، پس این کار را نزدیک سینک انجام دهید. چغندر طلایی کمتر آشفتگی ایجاد می کند

مواد لازم سالاد چغندر خام

  • چغندر: یک فنجان چغندر را پوست گرفته و رنده کنید.
  • هویج: یک فنجان هویج را پوست گرفته و رنده کنید.
  • سیب: یک سیب قرمز مانند Honeycrisp یا Pink Lady را به چوب کبریت ببرید.
  • تزئین: آب لیمو، روغن زیتون، نمک

طرز تهیه سالاد چغندر خام

هویج از قبل رنده شده می ،م و چغندر و سیب را با خودم ژولین می کنم مان،ین مجهز به تیغه ژولین 1/8 اینچی. اگر مان،ین ندارید می تو،د آن را با جعبه رنده ،د کنید یا از غذاساز استفاده کنید. پس از آماده شدن مواد، همه چیز را در یک کاسه بریزید و مخلوط کنید.

ذخیره سازی

این سالاد چغندر و هویج خام تا 4 تا 5 روز در یخچال ماندگاری دارد. به ،وان باقی مانده برای ناهارهای سریع عالی است.

تغییرات:

  • چغندر: برای رنگ بیشتر از چغندر قرمز و زرد استفاده کنید
  • سبزیجات: جیکامای رنده شده را هم بزنید.
  • مرکبات: پرتقال را با لیمو اضافه کنید.
  • ادویه ها: مقداری زنجبیل تازه رنده شده را با آن مخلوط کنید.
  • پروتئین: مقداری گردوی ،د شده یا تخمه آفتابگردان اضافه کنید.
  • گیاهان دارویی: روی گیاهان تازه مانند ن،اع، ​​شوید، جعفری یا ترخون بپاشید.
  • پنیر: اگر می خواهید پنیر اضافه کنید، روی آن را با پنیر بز اضافه کنید

فواید خوردن چغندر خام

چغندر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها همچنین منبع خوبی از چندین ماده مغذی کلیدی از جمله فولات، منگنز و مس هستند. آنها می توانند از سلامت مغز، قلب و سیستم گوارش شما حمایت کنند، مکملی عالی برای یک رژیم غذایی متعادل باشند، به کاهش التهاب کمک کنند، و برخی مطالعات حتی نشان می دهد که ممکن است رشد سلول های سرط، را کاهش دهند.

هویج چغندر و سیب زمینی با لیمو

دستور العمل های بیشتر سالاد که دوست خواهید داشت:

نظرات شما مفید است! اگر این را سالم امتحان کرده اید سالاد چغندر خام دستور غذا یا هر دستور دیگری در Skinnytaste، فراموش نکنید به دستور غذا امتیاز دهید و برام نظر بذار زیر و اگر از آن ع، گرفتید با من به اشتراک بگذارید اینستاگرام بنابراین می توانم آن را دوباره در استوری هایم به اشتراک بگذارم!

آمادگی: 10 دقیقه

پختن: 0 دقیقه

جمع: 10 دقیقه

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور غذا را دوست داشتید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

هویج از قبل رنده شده می ،م و چغندر و سیب را با خودم ژولین می کنم مان،ین مجهز به تیغه ژولین 1/8 اینچی. اگر مان،ین ندارید می تو،د آن را با جعبه رنده ،د کنید یا از غذاساز استفاده کنید.

کا،ی: 112 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 13 g، پروتئین: 1 g، چربی: 7 g، چربی های اشباع شده: 1 g، سدیم: 81 میلی گرم، فیبر: 3 g، قند: 8.5 g




منبع: https://www.skinnytaste.com/raw-beet-salad/