برگ انگور پر گوشت لبنانی – لیمو کاسه


برگ انگور پر شده لبن،

این برگ های انگور لبن، پر شده با گوشت که در چندین کشور مدیترانه ای بسیار محبوب و مورد علاقه خانواده ها است، با گوشت ،، برنج و آب لیمو پر شده است.

فرو بردن برگ انگور پر شده با گوشت لبن، در لبان خیار.

برگ‌های انگور پر شده با گوشت لبن، که به دو نام واراک آریش یا واراک اناب شناخته می‌شوند، یک غذای مدیترانه‌ای خوشمزه است که اتفاقاً دستور پخت خانواده نیز بسیار دوست‌داشتنی است! من با خوردن برگ انگور پر شده در کنار بسیاری دیگر از غذاهای سوری بزرگ شدم. روز لذیذ، اما همچنین فوق العاده خوشمزه به ،وان باقیمانده غذا، آنها برای یک شام یا میان وعده سرگرم کننده روز بعد درست می کنند.

،اصر

  • برگ انگور: برگ های انگور کوزه ای را می توان در ا،ر خواربار فروشی ها پیدا کرد و طعم آن تا حدودی تند است. آنها در جذب طعم مواد اطراف خود عالی هستند!
  • گوشت چرخ كرده: من معمولا از فیله چرخ کرده استفاده می کنم، اما می تو،د از چاک آسیاب شده یا حتی بوقلمون یا بره آسیاب شده استفاده کنید.
  • برنج سفید: با گوشت، چاشنی پر کننده و جویدنی برای برگ های انگور ایجاد می کند.
  • آب لیمو: طعم روشن و اسیدی با برگ های انگور عالی است.

طرز تهیه برگ انگور شکم پر گوشت لبن،

اضافه ، برنج به گوشت در کاسه

برگ انگور پر شده با گوشت لبن، خود را با درست ، فیل گوشت شروع کنید. فیله چرخ کرده خود را بردارید و برنج سفید را اضافه کنید.

آب لیمو را در کاسه فشار دهید

مقداری نمک و فلفل بپاشید و مقداری آب لیموی تازه اضافه کنید.

مخلوط ، گوشت و برنج

از دستان خود برای مخلوط ، استفاده کنید و با هم له کنید تا یکدست شوند.

چرخاندن برگ انگور پر از گوشت

سپس برگ های انگور خود را یکی یکی بردارید و ساقه آن را جدا کنید (این ،مت برای خوردن جالب نیست). فیلینگ گوشت را بردارید و آن را به شکل کنده در ته برگ فرم دهید. به آرامی آن را بپیچید، در صورت تمایل، کناره ها را تا کنید.

اضافه ، کرفس به قابلمه

در حالی که می‌تو،د آنها را بدون آن بپزید، برگ‌های انگور به‌طور سنتی در قابلمه‌ای که با برگ‌های کلم و با مقداری ساقه‌های کرفس پوشانده شده، پخته می‌شوند، فقط برای طعم دادن.

آب لیمو را در قابلمه فشار دهید

هنگامی که برگ های انگور به خوبی در قابلمه را پر ،د، بقیه آب لیمو را اضافه کنید.

پر ، قابلمه با آب

سپس با آب پر کنید تا همه آن را بپوشاند.

وزن ، برگ انگور با بشقاب

از یک بشقاب شیشه ای کوچک که داخل گلدان قرار می گیرد برای نگه داشتن برگ های انگور در جای خود استفاده کنید. درب قابلمه را گذاشته و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بگذارید تا به جوش بیاید. حرارت را کم کنید و حدود 15 دقیقه بجوش،د.

برگ انگور پر گوشت لبن، 2

گرم یا سرد را در کنار مقداری لبن خیار سرو کنید و از برگ های انگور پر شده با گوشت لبن، خود لذت ببرید!

سوالات متداول:

برگ انگور پر شده از چه قومیتی است؟

بسیاری از کشورهای مختلف مدیترانه ای غذای ساخته شده از برگ های انگور پر شده دارند. در یونان به آن dolmathes و در ،یه به آن dolma می گویند.

برگ انگور را از کجا می ،ید؟

آنها معمولاً می توانند در یک فروشگاه مواد غذایی مدیترانه ای واقع شوند یا فروشگاه های مواد غذایی بزرگ را در بخش قومی خود انتخاب کنند. برگ انگور اورلاندو معمولا مورد علاقه ما هستند

آیا می توانم از گوشت موجود در برگ انگور اجتناب کنم؟

آره! تنوع زیادی وجود دارد. شما می تو،د به سادگی گوشت را حذف کنید و مواد دیگری مانند لوبیا گاربانزو را به آن اضافه کنید تا پروتئین اضافی برای شما فراهم شود.

برگ انگور پر شده با گوشت لبن،.

غذاهای لبن، بیشتر

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این دستور لبن، را امتحان کردید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال لذت بردن از برگ انگور پر شده با گوشت لبن، است.

اگر تا به حال برگ انگور را امتحان نکرده اید، به شما توصیه می کنم که شاخه های آن را بپزید و این غذای خوشمزه مدیترانه ای را امتحان کنید!

بدون چنگال مورد نیاز است.

برگ انگور پر گوشت لبن، 2

برگ انگور پر گوشت لبن،

این برگ های انگور لبن، پر شده با گوشت که در چندین کشور مدیترانه ای بسیار محبوب و مورد علاقه خانواده ها است، با گوشت ،، برنج و آب لیمو پر شده است.

آماده سازی: 30 دقیقه

پختن: 40 دقیقه

جمع: 1 ساعت 10 دقیقه

در دستور العمل های مورد علاقه ذخیره کنیدذخیره!

خدمات: 9

  • یک گلدان بزرگ را با دنده های کرفس و برگ های شل کلم بپوش،د.

  • ساقه های سفت را از برگ های انگور جدا کرده و در بشقاب قرار دهید.

  • در یک کاسه بزرگ، گوشت چرخ کرده، برنج، آب 1 لیمو، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • برگ انگور را یکی یکی برگه را روی بشقاب قرار دهید و 1 قاشق غذاخوری مخلوط گوشت و برنج را در نزدیکی ساقه به آن اضافه کنید.

  • گوشت را به شکل سیگار بلند در آورید سپس برگ انگور را از ساقه شروع کنید تا به بالا بغلت،د. نیازی به تا زدن در دو طرف نیست اما در صورت تمایل می تو،د.

  • در گلدان رول کنید و با هر لایه جهت متناوب را بچرخ،د تا زم، که گلدان ¾ از راه پر شود یا از همه برگ های خود استفاده کنید.

  • روی برگ های انگور را با یک بشقاب کوچک برع، بپوش،د تا از حرکت جلوگیری کرده و وزن آن را کاهش دهید.

  • آب لیمو دوم را اضافه کنید و سپس با آب بپوش،د تا برگ های انگور پوشانده شود.

  • در قابلمه را با درب بپوش،د و روی حرارت بگذارید تا بجوشد. حرارت را کم کنید و 15 دقیقه بجوش،د و در صورت تمایل با ماست ساده یا لبان خیار سرو کنید.

خدمت: 6برگ انگورکا،ی: 115کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 2gپروتئین: 9gچربی: 7gچربی های اشباع شده: 2gکلسترول: 34میلی گرمسدیم: 292میلی گرمپتاسیم: 181میلی گرمویتامین A: 30IUویتامین سی: 12.7میلی گرمکلسیم: 14میلی گرماهن: 1.2میلی گرم





منبع: https://thelemonbowl.com/meat-stuffed-g،-leaves/