بهترین فروش آشپزخانه روز رئیس جمهور 2023: KitchenAid، Vitamix، و موارد دیگر


به چند تابه جدید نیاز دارید؟ آماده بهار برای یک می،ر پایه هستید؟ آ، هفته روز رئیس جمهور زمان ،ید است! برای یافتن فروش لوازم ضروری آشپزخانه به خواندن ادامه دهید.





وقتی صحبت از معاملات لوازم آشپزخانه می شود، روز رئیس جمهور مانند جمعه سیاه فوریه است. می‌تو،د برخی از بهترین قیمت‌های سال را در می،رهای پایه، سرخ کن‌های هوا، مخلوط‌کن‌ها و موارد دیگر پیدا کنید! من اغلب لوازم کوچک مورد علاقه‌ام، ظروف آشپزی و سایر محصولات آشپزخانه را به خوانندگان توصیه می‌کنم، بنابراین امروز، فکر کردم برخی از فروش‌های آشپزخانه روز رئیس‌جمهور را که در حال حاضر برای این موارد در حال اجرا هستند، برجسته کنم. اگر در بازار ،ید یکی از آن ها هستید، می تو،د آن را با قیمتی عالی در این تعطیلات آ، هفته ب،ید!

شما انتخاب های من برای بهترین فروش آشپزخانه روز رئیس جمهور را در زیر خواهید یافت. آنها شامل تخفیف هایی از برندهای برتر مانند Vitamix، KitchenAid، GreenPan، Zwilling و بسیاری دیگر می شوند. امیدوارم چیزی را که دوست دارید پیدا کنید — ،یدی شاد!

فروش آشپزخانه 5 مورد علاقه من در روز رئیس جمهور

1. می،ر پایه 5qt حرفه ای KitchenAid





می،ر پایه KitchenAid یکی از آن ابزارهای آشپزخانه است که همه می خواهند، اما قیمت بالاتر آنها را منتظر سرمایه گذاری می کند. اما با این معامله با هدف باور ن،ی، می تو،د 170 دلار صرفه جویی کنید روی یک می،ر پایه حرفه ای KitchenAid که دارای طراحی کاسه بالابر برای پایداری بهتر است که در هنگام تهیه خمیر بسیار مفید است. این در 4 رنگ سرگرم کننده موجود است و می تو،د از آن برای تهیه همه چیز از کوکی گرفته تا نان استفاده کنید و می تو،د از آن با هر یک از پیوست های زیبای KitchenAid استفاده کنید.

2. ضمیمه Spiralizer KitchenAid





KitchenAid تعدادی پیوست برای می،ر ایجاد می کند، از جمله موارد فوق العاده مفید پیوست مارپیچ که در حال حاضر در فروش است! این یکی از راه‌های مورد علاقه من برای درست ، رشته فرنگی گیاهی است، و متوجه شدم که به اندازه کافی قوی است که می‌توان سبزیجات سفت مانند سیب‌زمینی شیرین یا کدو حلوایی را از بین برد. این بازوهای شما را از زور زدن نجات می دهد و شما نمی تو،د این قیمت را ش،ت دهید!

3. آون توستر سرخ کن هوای Omni Plus فوری





من عاشق استفاده از سرخ کن هوا برای درست ، سیب زمینی سرخ کرده، لقمه های توفو و چیپس سبزیجات هستم. این اجاق توستر هوا سرخ کن فوری Omni Plus از هر دو دنیا بهترین است زیرا قابلیت سرخ ، هوا را دارد، اما می‌تو،د از آن برای برشته ،، نان برشته ،، یا برشته ، ،مت‌های کوچک نیز استفاده کنید و در فضای گرانبهای پیشخوان صرفه‌جویی کنید. این سرخ کن بادی است که من استفاده می کنم و در حال حاضر می تو،د آن را تهیه کنید 40 دلار تخفیف در آمازون، که به نظر من یک معامله بسیار شیرین است!

4. مخلوط کن Vitamix Explorian





من تقریباً هر روز از مخلوط کن Vitamix خود برای درست ، خامه‌ترین اسموتی‌ها، سس‌ها و سوپ‌ها استفاده می‌کنم. برای هر،ی که آشپزی گیاهی زیادی انجام می دهد، ضروری است، اما می تواند کمی سرمایه گذاری باشد. اما در حال حاضر، شما می تو،د یک مخلوط کن Vitamix Explorian برای 150 دلار تخفیف! 120 ولت برق و 10 کنترل سرعت مختلف برای ،د ، ماهرانه یخ، مخلوط ، آجیل و مخلوط ، سالسا ارائه می دهد. بعلاوه، این چیزی است که شما برای سال‌های آینده در آشپزخانه خود خواهید داشت (من بیش از 10 سال است که صاحب Vitamix خود هستم و هنوز هم قوی است!).

5. چدن Staub 5.5-qt گرد کوکوت





من فر هلندی استاب آنقدر استفاده می‌شود که من همیشه آن را روی اجاق گازم نگه می‌دارم – و به هر حال این که شبیه یک تکه دکور به نظر می‌رسد ضرری ندارد! اکنون زمان بسیار خوبی است که یکی از آنها را برای خود تهیه کنید زیرا بیش از این است 75 دلار تخفیف در آمازون در رنگ گی،ی خیره کننده. می‌تو،د از آن برای درست ، سوپ‌ها، خورش‌ها، ریزوتوها، پاستاها، سس‌ها و حتی برای پختن نان استفاده کنید—یا می‌تو،د زیبایی آن را روی اجاق گاز خود تحسین کنید.

دیگر پیشنهادهای روز رئیس جمهور که دوست داریم

  • غذاساز KitchenAid 7 Cup: این غذاساز مورد علاقه من است که از آن برای درست ، دیپ، سس و برنج گل کلم استفاده می کنم و در حال حاضر 10 دلار تخفیف دارد! – 79.99 دلار در آمازون (در اصل 89.95 دلار)
  • چاقوی 4 اینچی Zwilling Gourmet: هر آشپز خانه ای به یک چاقوی خوب نیاز دارد، و من عاشق استفاده از این چاقو برای برش سریع میوه ها و سبزیجات کوچکتر هستم. در حال حاضر نیز 10 دلار تخفیف دارد! – 29.95 دلار در هدف (در اصل 38 دلار)
  • ماهیتابه سرامیکی سالم 12 اینچی GreenPan Swift: من GreenPan را به خاطر پوشش ن،ب سرامیکی آن دوست دارم و می تو،د در حال حاضر 10 دلار در یک ماهیتابه جدید صرفه جویی کنید. – 39.99 دلار در آمازون (در اصل 49.99 دلار)
  • مجموعه ظروف آشپزی 16 تکه سرامیکی سالم GreenPan Rio: اگر به یک مجموعه ظروف آشپزی جدید نیاز دارید، این ظروف با تخفیف از GreenPan با همه چیزهایی که نیاز دارید با قیمت عالی ارائه می شود! – 139.99 دلار در آمازون (در اصل 179.99 دلار)
  • AeroGarden Harvest with Gourmet Herb Seed Pod Kit: این ابزار زیبا به شما کمک می کند تا با کمترین تلاش، گیاهان تازه را در آشپزخانه خود پرورش دهید. با این معامله می تو،د خودتان آن را امتحان کنید! – 79.95 دلار در آمازون (در اصل 139.95 دلار)
  • دستگاه خشک کن غذا COSORI: این یک قیمت عالی برای آبگیری است که می تو،د از آن برای تهیه میوه و سبزیجات برای میان وعده ها و چاشنی ها استفاده کنید. – 43.85 دلار در آمازون (در اصل 69.99 دلار)
  • اجاق گاز آهسته Crock، 8 Quart: اگر به دنبال یک اجاق آهسته بزرگ هستید، این اجاق گاز 30 دلار تخفیف دارد! – 59.99 دلار در آمازون (در اصل 89.99 دلار)
  • وافل ساز Dash Multi Mini: این وافل ساز از شرکت Dash، چهار مینی وافل شایان ستایش درست می کند که برای سرو کودکان و فرو بردن در شربت عالی است. – 39.99 دلار در آمازون (در اصل 45.99 دلار)
  • اسپینر پمپ فاربور: این یک قیمت عالی برای چرخان سالاد است، که می تواند به شما کمک کند به سرعت تمام سبزیجات خود را از جعبه CSA خود بشویید. – 24.91 دلار در آمازون (در اصل 29.89 دلار)
  • کف کن فوری شیر 4 در 1 + بخارپز: این یک کف‌کننده شیر عالی برای تهیه لاته در خانه است و می‌تو،د در حال حاضر ۵ دلار در آن صرفه‌جویی کنید. – 34.99 دلار در هدف (در اصل 39.99 دلار)
  • سرخ کن بادی 6 در 1 Vortex Plus Instant: اگر فقط یک سرخ کن بادی می خواهید، این مدل 4 لیتری به اندازه کافی بزرگ است تا سبزیجات و پیش غذاها را ترد کند. – 89.95 دلار در آمازون (در اصل 109.95 دلار)
  • ظروف ذخیره سازی 24 تکه شیشه ای JoyFul by JoyJolt: من همیشه از ظروف شیشه ای برای نگهداری غذای باقی مانده و تنقلاتم استفاده می کنم و این مجموعه در حال حاضر با تخفیف باورن،ی است. – 35.95 دلار در آمازون (در اصل 45.95 دلار)

قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.


منبع: https://www.loveandlemons.com/best-presidents-day-kitchen-sales-2023/